Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, dragonfly zei:

Je bent het wel vergeten want je leest alleen wat je wil lezen.

Kijk anders eens naar de Mclaren docu op Amazon Prime. Dan zal je het misschien beter verstaan.

Max is totaal anders dan Stoffel.

Iedereen is toch anders? Noem twee vergelijkbare F1 piloten? 

En een McLaren docu op Amazon... wat denk je nu zelf dat ze daarin gaan zeggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, dragonfly zei:

Daarmee dat Vettel boos was 😄 

Jep, hij had de beste ronde gereden van hun vier. 

Had hij een tow gehad dan was dat waarschijnlijk zo'n 3 tot 4 tienden sneller geweest dan zijn feitelijke rondetijd. Pole dus.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, dragonfly said:

Idd en hij heeft het niet gedaan 😄 

De vraag is dan natuurlijk of hij bewust niet aansloot of niet. Is het de schuld van die eerste 3 die al aan de chicane beu doen, plus ook in curva grande? Moest Leclerc er dan voorbij gaan? 

Ligt voor mij ook een deel aan de ploegleiding, als ze daar ze vroeger laten buitengaan, ipv de laatste seconden, dan was er nooit een probleem. Als je afspreekt dat beiden 1x tow speelt dan is het zo, dan kunnen ze perfect een minuut vroeger buiten gaan, zoals ze in Spa ook gevraagd werden door (ik dacht) Leclerc (zelf).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Monterey Jack zei:

De vraag is dan natuurlijk of hij bewust niet aansloot of niet. Is het de schuld van die eerste 3 die al aan de chicane beu doen, plus ook in curva grande? Moest Leclerc er dan voorbij gaan? 

Ligt voor mij ook een deel aan de ploegleiding, als ze daar ze vroeger laten buitengaan, ipv de laatste seconden, dan was er nooit een probleem. Als je afspreekt dat beiden 1x tow speelt dan is het zo, dan kunnen ze perfect een minuut vroeger buiten gaan, zoals ze in Spa ook gevraagd werden door (ik dacht) Leclerc (zelf).

Vettel bleef erachter omdat Leclerc hem in moest halen, daar was hij volop over aan het communiceren met zijn engineer. Leclerc haalde hem pas in toen het al te laat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/9/2019 at 10:12 PM, ICM said:

allez, eindelijk een lek ginder. wat informatie, niemand die weet hoe betrouwbaar die nu is

Quote

Michael Schumacher is bij bewustzijn nadat hij stamceltransplantatie heeft ondergaan. Dat bevestigde een verpleegster aan de Franse krant Le Parisien. “Ik heb hem verzorgd en kan verzekeren dat hij bij bewustzijn is.”

ook dit nog

Quote

Michael Schumacher is gisteren overgebracht naar het Parijse Pompidou-ziekenhuis, speciaal voor professor Menasche. Een autoriteit op het vlak van hartchirurgie. Hij zou innovatieve stamceltherapie uitvoeren bij de Formule 1-legende. Maurilio Sampaolesi, expert van de KU Leuven, bevestigt dat deze therapie het hart van Schumacher sterker kan maken. Maar hij stelt ook dat ‘Schumi’ nooit meer echt zal herstellen. “Hij zal nooit meer kunnen stappen en waarschijnlijk ook nooit meer kunnen spreken”, aldus Sampaolesi, die in april nog contact heeft gehad met Menasche.

heb mijn grootvader nog een half jaar in't ziekenhuis zien liggen, aan één kant verlamd, en hij kon ook niet meer spreken. afschuwelijk wanneer iemand slechts een schaduw van zichzelf is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nog bijna verbluffender dan dat toeval van tuscani dat, als je zijn leeftijd optelt bij zijn geboortejaar, je uitkomt op dit jaar! :shock: 

  • Grappig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid