Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Wat zijn we hier weer lekker vlaams bezig...

Stoffel is absolute top. Zet die in deftig materiaal en die rijdt de pannen van't dak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, TCT said:

Wat zijn we hier weer lekker vlaams bezig...

Stoffel is absolute top. Zet die in deftig materiaal en die rijdt de pannen van't dak.

Ge kunt toch niet ontkennen dat hij geen uitstraling heeft.

Ik vergelijk hem met Dani Pedrosa. Ook een zeer goed piloot (enfin, toch tot voor kort ...), maar nul uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, ir_fuel zei:

En vergelijk dat dan eens met een Max Verstappen.

Wat als hij de Belgische nationaliteit had gekozen? Nul de botten fanbase dan hoor, hoewel max max is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoffel is een type Button in mijn ogen. Zeer beredeneerd, weinig risico. En het ziet er soms saai uit. En diplomatisch in zijn antwoorden. 

Maar om te gaan zeggen dat hij niks laten zien heeft in F1... En om dat nog uit te breiden naar FE is helemaal te zot voor woorden. Denk dat er genoeg voorbeelden zijn die het tegendeel bewijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Frekkel zei:

Stoffel is een type Button in mijn ogen. Zeer beredeneerd, weinig risico.

Button heeft nog een uitstraling 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Frekkel said:

Maar om te gaan zeggen dat hij niks laten zien heeft in F1... En om dat nog uit te breiden naar FE is helemaal te zot voor woorden. 

Denk dat hij een ongelofelijke hoeveelheid pech heeft gehad. Ook in FE, van wat ik gezien heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon toch wat meer zijn best doen hé. Alonso probeerde tenminste nog iets, Stoffel liet zich gewoon passeren.


Erg kort door de bocht imo.
Vergeten dat Alonso altijd de nieuwste updates kreeg op zijn wagen en Stoffel dus bijna altijd met ouder materiaal rond reed?
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Hoezo?

Heeft hij ook aandelen bij Inbev? :D

Ik heb al jaren aandelen van inbev en moet nog elke dag werken. 

6 miljoen per gereden jaar is niet slecht, denk ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/9/2019 om 19:45, gTa zei:

Heren,

Is het interessant / de moeite om de "live race control" feed te downloaden?
Da's "natural sounds" videokanalen met onboard radio erover.
Hoor je dan "alles" wat ze heen en weer zeggen, of is dat hetzelfde als wat ze bv bij SkySportsF1HD uitzenden van pit radio?

image.png.4503be19d642a68c3b8e150424599030.png

Waar vind je dit ergens? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Frekkel said:

Stoffel is een type Button in mijn ogen. Zeer beredeneerd, weinig risico. En het ziet er soms saai uit. En diplomatisch in zijn antwoorden. 

Maar om te gaan zeggen dat hij niks laten zien heeft in F1... En om dat nog uit te breiden naar FE is helemaal te zot voor woorden. Denk dat er genoeg voorbeelden zijn die het tegendeel bewijzen.

 

Button  is de enige piloot die in al zijn jaren naast Hamilton meer punten heeft gescoord dan Ham. Zegt denk ik wel iets over zijn niveau. Button was zéééér goed en lang op hoog niveau. Ook naast Alonso stond die vrij goed zijn mannetje.

Vandoorne heeft zeer veel pech gekend en kwam te weinig voor zichzelf op. Dat is een zekerheid. Al de rest weten we niet. Ik zou het fijn vinden dat hij een tweede kans zou krijgen bij Haas.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Correa is nog steeds/opnieuw in kritieke toestand :(

Quote

 

Juan Manuel Correa is in a 'critical but stable' condition in hospital after complications arising from his accident in last weekend's F2 race at Spa.

The 20-year-old's parents issued a statement saying their son was in an induced coma and under ECMO support in hospital in London.

"On his arrival to London, Juan Manuel was diagnosed with Acute Respiratory Distress Syndrome. This is an injury considered common in high impact accidents such as this one," read a statement.

"Unfortunately, this injury resulted in Juan Manuel falling into Acute Respiratory Failure. Juan Manuel is currently in an Intensive Care Unit that specializes in respiratory injuries.

https://www.skysports.com/f1/news/12433/11802836/juan-manuel-correa-in-critical-but-stable-condition-after-f2-crash

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid