Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Op 31/8/2019 om 01:24, Momenol zei:

Morgenochtend een interview met Stoffel. Ik had hem deze ochtend al of the record even gezien maar hij kon niets zeggen. 

 

Zijn manager zat daarstraks de hele tijd bij Alfa. 

En? Iets nieuws uitgekomen @Momenol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Glenn-N zei:

Kunnen ze daar niet beter zo'n absorberende muur zetten waardoor de wagen gewoon (langs de muur) verder schuift? 
 

Er staan al 5 rijen banden en dat was niet genoeg.

Gewoon pech gehad, soms moet je dat aanvaarden zeker 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, dragonfly said:

Er staan al 5 rijen banden en dat was niet genoeg.

Gewoon pech gehad, soms moet je dat aanvaarden zeker 😞 

Banden werken als een veer he.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Banden werken als een veer he.

I know maar je kan niet alles voorzien hé. Grindbak zou de snelheid er toch wat uitgehaald hebben alhoewel ik ervoor vrees aan zo'n snelheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grindbak zou er ook komen, zodat er op Spa terug MotoGP of andere motorraces zouden kunnen doorgaan.
Is niet puur en alleen voor de F1, dat er terug op die plek terug een grindbak komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/9/2019 om 13:41, Challazer zei:

En? Iets nieuws uitgekomen @Momenol?

Niet echt. Ik stelde hem de vraag: Vechten in de FE met Mercedes voor een podium of het middenveld vullen bij een B team zoals Alfa of Williams. Zijn antwoord was: Ik heb niet te kiezen. Ik vraag dan waar zijn voorkeur naar uit gaat, en hij zei dat zien we wel.

Stoffel is niet meteen de aangenaamste persoon om te interviewen. Ik zie die jongen ook niet lang meer in de motorsport zitten, want niets interesseert hem...

 

Het volledige interview kan je hier nalezen: http://www.autosportwereld.be/2019/08/31/autosportwereld-be-sprak-met-stoffel-vandoorne/

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Momenol zei:

Stoffel is niet meteen de aangenaamste persoon om te interviewen. Ik zie die jongen ook niet lang meer in de motorsport zitten, want niets interesseert hem...

 

Is dat dan niet eerder diplomatie? Of frustratie/desillusie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/9/2019 om 12:39, dragonfly zei:

Uiteraard, dat gezaag over als moet eens stoppen 🙂 

Ik kan me nog levendig herinneren hoe er over mijn mee/met gebruik gezaagd werd. Het werkt, ik snap het en voila. Weer een stap dichter naar een betere wereld. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Lotuzzz zei:

Is dat dan niet eerder diplomatie? Of frustratie/desillusie?

WEC had hem geen interesse in, GT's vind hij niet leuk, F1 is de deur voor hem dicht. Als hij niet presteert in de FE zal het ook gedaan zijn.

WEC heeft hij enkel gedaan om zijn imago te verbeteren en te laten zien dat hij er nog is. Letterlijk zijn woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Momenol zei:

WEC had hem geen interesse in, GT's vind hij niet leuk, F1 is de deur voor hem dicht. Als hij niet presteert in de FE zal het ook gedaan zijn.

WEC heeft hij enkel gedaan om zijn imago te verbeteren en te laten zien dat hij er nog is. Letterlijk zijn woorden.

Financieel is hij binnen dusja. Ik vond hem sowieso al relatief inhoudsloos in zijn interviews.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje zoals op de baan. Te weinig ballen.

Maar is de F1 deur echt toe denk je? Ik hoop er ergens nog op. Een sterk jaar in FE zou misschien wel éea kunnen doen veranderen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Lotuzzz zei:

Is dat dan niet eerder diplomatie? Of frustratie/desillusie?

Of voorzichtigheid. Als al wat ge zegt een eigen leven gaat leiden besluiten dat ge liever zo weinig mogelijk lost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Frekkel zei:

Een beetje zoals op de baan. Te weinig ballen.

Maar is de F1 deur echt toe denk je? Ik hoop er ergens nog op. Een sterk jaar in FE zou misschien wel éea kunnen doen veranderen denk ik.

Deur is toe, er staat genoeg vers bloed aan de deur 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Weer een stap dichter naar een betere wereld. 

Wacht, ik ben niet goed met.  Dus die wereld is helemaal niet beter maar ge hebt een stap gezet om daar iets aan te doen? Ik weet niet of dat wel zo mag geschreven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

Of voorzichtigheid. Als al wat ge zegt een eigen leven gaat leiden besluiten dat ge liever zo weinig mogelijk lost.

Dat is diplomatie he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

Deur is toe, er staat genoeg vers bloed aan de deur 🙂 

Definieer 'genoeg vers bloed'. Van wat ik zie en lees is er juist bloedarmoede in de opstapklasses. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Frekkel said:

Definieer 'genoeg vers bloed'. Van wat ik zie en lees is er juist bloedarmoede in de opstapklasses. 

Ongelukkige uitspraak in het licht van het recente F2 ongeval.🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoffel heeft in de F1 niets laten zien. Reed doelloos rond en ging zelfs het gevecht niet aan. Alleen wanneer het kalf al verdronken was schoot hij wakker en heeft hij nog een paar mooie races gereden.

In de FE ook zeer veel domme fouten gemaakt, dat mag niet voor iemand van zijn niveau.

Ik vrees dat Alonso zijn spelletjes hem gekraakt hebben terwijl Hamilton daar net sterker uitgekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/4/2019 at 8:47 PM, dragonfly said:

I know maar je kan niet alles voorzien hé. Grindbak zou de snelheid er toch wat uitgehaald hebben alhoewel ik ervoor vrees aan zo'n snelheden.

Die zou er gewoon over gevlogen zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Lag dat ook niet een beetje aan het materiaal?

Kon toch wat meer zijn best doen hé. Alonso probeerde tenminste nog iets, Stoffel liet zich gewoon passeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid