Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Update over de toestand van Correa

Quote

Correa was transported from intensive care in Liege in Belgium to a hospital in London last week, where he was diagnosed with Acute Respiratory Distress Syndrome, and was put into an induced coma.

 

His parents Juan Carlos and Maria Correa have issued a statement today suggesting small signs of improvement, and glimmers of encouragement from doctors regarding the 20-year-old Ecuadorian-American's current state.

 

The family statement reads: "Our son, Juan Manuel, remains in the Intensive Care Unit at a hospital in London, England, with my wife and I at his side.

"We have good days and bad days as well as long nights and short nights but with the support of the motorsports community, our friends, family, country and fans, we continue to pray for Juan Manuel.

 

"Juan Manuel remains in a state of induced coma with paralysis in order for his lungs to get as much rest as possible.

 

"Continuing to be assisted by an ECMO machine, many of the key vital indicators have improved slightly while others have deteriorated very litle.

We have been reminded by the doctors that as long as Juan Manuel continues in an upward trend of improvement, even if very little, it is all that we can ask for at the moment.

"Infections are under control and respiratory indicators remain stable and all vital signs continue to remain consistent and stable.

"We believe in our son's strength and determination, we see the minor improvement as an indication of him starting to turn the tide in his favour, we just need him to do it a little quicker.

"Doctors continue to monitor and change the bandages when necessary and confirm that the fractures are multiple and severe.

"Additional surgeries will be required once Juan Manuel's lungs improve to a state that it is safe for doctors to proceed.

"We would like to thank each and every person that has called, text, sent emails and reached out on social media. We have received and read or continue to read and show all the messages to Juan Manuel.

"Your messages help him to fight and never give up. This will be the biggest single motivator for Juan Manuel when he regains consciousness.

"We invite fans and friends to continue to send supportive messages via social media or to Info@JMCorrea.com. Again, thank you for your support."

https://www.autosport.com/f2/news/145988/juan-manuel-correa-parents-give-condition-update

Hopelijk komt dit nog goed

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ik vrees dat Williams voor het geld van Latifi gaat kiezen 

Haas was ideaal geweest.

Nu ja, hij heeft tien jaar F1 gehad. Net niet geleverd wat ervan verwacht werd, aanschurend tegen topteams maar nooit de doorbraak gekregen. Als Renault volgend jaar wél de doorbraak kent is het zuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

?Hulk moet het qua snelheid toch te vaak afleggen tegen Ric. Heeft zijn kans gehad denk ik dan. Tegen middelmaat kon hij nog de schijn ophouden. Liever wat jongeren de kans geven. Dat Kubica vertrekt is alvast een goeie zaak. Die heeft niks meer te zoeken in een F1 wagen. Dat Williams de miljoenen van Latifi kiest is ook niet zo slecht. Voor Williams dan toch. Ik weet niet als we moeten zitten wachten op iemand die zelfs in gp2 geen potten kan breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin wel fan te worden van die F1 app.
Het gevoel dat je alles beter kan volgen. Vind het NL commentaar wel een meerwaarde (voor mij geen must om UK commentaar te hebben), goeie beeldkwaliteit en app zit goed in elkaar. Enige wat ik mis is om vanuit de app te Chromecasten. Momenteel kan dit enkel via de f1tv website.

We kunnen toevallig die app niet delen met meerdere users?
Denk dat ik wel subscriber blijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Stancke zei:

Begin wel fan te worden van die F1 app.
Het gevoel dat je alles beter kan volgen. Vind het NL commentaar wel een meerwaarde (voor mij geen must om UK commentaar te hebben), goeie beeldkwaliteit en app zit goed in elkaar. Enige wat ik mis is om vanuit de app te Chromecasten. Momenteel kan dit enkel via de f1tv website.

We kunnen toevallig die app niet delen met meerdere users?
Denk dat ik wel subscriber blijf.

UK commentaar geen must? Ben blij dat ik die toch heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Renault heeft ook protest ingediend tegen Haas vorig jaar voor een miniem detail aan hun vloer dat ze niet snel genoeg konden aanpassen. Zo gaat het nu eenmaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF... zooooo fucking gutted dat Ferrari op die manier Leclerc van een terechte overwinning beroofde.
Na de 2e safety car in 3 of 4 kliks doorgespoeld, gezien dat er geen verandering meer kwam en zo de laatste dikke 10 ronden niet eens meer gekeken.

BOEH !!!

:down:

 

 

Wat objectiever dan bovenstaand: https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/374547/trotse-binotto-legt-strategie-van-ferrari-uit-in-singapore/ 
Tsjah.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, gTa zei:

WTF... zooooo fucking gutted dat Ferrari op die manier Leclerc van een terechte overwinning beroofde.
Na de 2e safety car in 3 of 4 kliks doorgespoeld, gezien dat er geen verandering meer kwam en zo de laatste dikke 10 ronden niet eens meer gekeken.

BOEH !!!

:down:

 

 

Wat objectiever dan bovenstaand: https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/374547/trotse-binotto-legt-strategie-van-ferrari-uit-in-singapore/ 
Tsjah.

 

 

Na Leclercs weigering om Vettel een tow te geven in de 2e run van Q3 Monza, is hij sterk in mijn achting gedaald. Vettel reed daar de betere ronde, maar stond op de vierde plaats in plaats van pole.

Een keer minder geluk voor Leclerc is zo erg niet, komt hij wel weer teboven. En voor de competitie is het beter dat Vettel weer wat zelfvertrouwen krijgt, want hij is snel maar niet zo stabiel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Na Leclercs weigering om Vettel een tow te geven in de 2e run van Q3 Monza (...)

Juste. Daarvoor is het wel (een beetje) een koeksken van eigen deeg. Sort of.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

WTF... zooooo fucking gutted dat Ferrari op die manier Leclerc van een terechte overwinning beroofde.
Na de 2e safety car in 3 of 4 kliks doorgespoeld, gezien dat er geen verandering meer kwam en zo de laatste dikke 10 ronden niet eens meer gekeken.

BOEH !!!

:down:

 

 

Wat objectiever dan bovenstaand: https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/374547/trotse-binotto-legt-strategie-van-ferrari-uit-in-singapore/ 
Tsjah.

 

 

De minste race van de laatste maanden idd. 

19 minuten geleden, msxx zei:

Na Leclercs weigering om Vettel een tow te geven in de 2e run van Q3 Monza, is hij sterk in mijn achting gedaald. Vettel reed daar de betere ronde, maar stond op de vierde plaats in plaats van pole.

Een keer minder geluk voor Leclerc is zo erg niet, komt hij wel weer teboven. En voor de competitie is het beter dat Vettel weer wat zelfvertrouwen krijgt, want hij is snel maar niet zo stabiel..

Leclercq-Verstappen  is de reden van de nieuwe interpretatie van de regels en de zwart - witte vlag. Leclercq is sinds Oostenrijk veel agressiever en dat mag wel wat ingetoomd worden. Racen is ok maar zo langzaam aan gaat het in de foute richting. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gTa zei:

Juste. Daarvoor is het wel (een beetje) een koeksken van eigen deeg. Sort of.

Met dat verschil dat dit niet eens Vettels eigen beslissing was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid