Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

YEEEESSSSS :party: :inlove: 

Wat een race :inlove: 

Vooreerst: redelijk wat manoeuvres op de limiet, zonder nadien bestraffing. 'k Hield m'n hart vast bij de actie van Leclerc in turn 4, toen hij Hamilton echt te weinig ruimte liet (geen wagenbreedte, tenzij je de curbs meetelt en dan nog zal 't nipt geweest zijn).

Secundo: mooie mix aan strategieën. Heerlijk effect.

Tertio: Ricciardo en Hulkenberg 4 en 5. Mooie neus ook naar RedBull (and I kind of like that :D ). Cheering for Renault! Nice job!!

 

 

Booooy wat een resultaat. :inlove:  Scuderia 1 op Monza, awesome. En dan nog met die jonge snaak aan 't stuur.

Heerlijk ook hoe hij z'n antwoord op de eerste post-race vraag van Brundle in 't Italiaans doet, op een manier die meteen al die stijve Italiaans-probeersels van Vettel uit 't volledige verleden dik te kakken zet. Daamn. Ik denk dat Vettel vandaag zo ongeveer de grootste klap in z'n gezicht heeft gekregen van z'n recente carrière...

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: trekken ze van alle piloten ook een mugshot waar ze niét de winner's pose slaan? Waar ze, bijna, als een geslagen hond moeten kijken?

Check Lewis z'n foto ... zelfs Bambi keek nooit zo triest in de Disney-film! :lolz: 

1879392697_2019-09-0822_37_24-Formula1_2019.Round14.Italy_Race_F1TV.1080p_h264.Multi.Language-mrRichz.mkv-VL.thumb.jpg.b090798af7863b338030f06adc9be81d.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, gTa said:

Vooreerst: redelijk wat manoeuvres op de limiet, zonder nadien bestraffing. 'k Hield m'n hart vast bij de actie van Leclerc in turn 4, toen hij Hamilton echt te weinig ruimte liet (geen wagenbreedte, tenzij je de curbs meetelt en dan nog zal 't nipt geweest zijn).

Terugbrengen van zwart/wit vind ik een goede zaak, zeker voor de eerste keer. Hamilton verloor niet echt veel, doordat hij snel koos voor de run-off. Late verdedigende move in de Curva Grande vond ik ook stevig 😛 .

Toffe race, mooie winnaar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Glenn-N said:

Heb wel te doen met Vettel.
Toffe peet, zonde dat ie het wat lijkt kwijt te zijn.

Feit dat LEC nu 2 races op rij wint zal ook niet helpen...

En LEC staat voor VET in het kampioenschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige race! Wat heeft LEC ongelooflijk sterk gereden zeg. Impressionant! :o 

Zeer triestig van en voor VET. Hij lijkt maar niet uit die crisis te komen. Jammer voor hem én voor Ferrari ! 

Ferrari dat wint in Monza... dat is zowat het mooiste dat een F1 seizoen kan meemaken. Ik had kippenvel bij dat podium !!

Leclerc grijpt eerste thuisoverwinning voor Ferrari sinds 2010

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/9/2019 om 11:20, dragonfly zei:

Kon toch wat meer zijn best doen hé. Alonso probeerde tenminste nog iets, Stoffel liet zich gewoon passeren.

Gast. Dat is nu eens het verschil tussen een Vlaming en een Hollander.

zelfs mocht MAX één of twee seizoenen in het achterveld rijden, dan nog blijven die Hollanders enthousiast en als 1 blok achter hun piloot staan. 

Wij hebben voor het eerst in jaren een (zeer) goede piloot in de F1 en we geven liever kritiek dan hem te steunen. Echt triestig! 

We vergeten voor het gemak even dat hij in een team zat dat zowat de slechtste auto heeft gemaakt sinds zijn bestaan, waarmee zelfs een tweevoudig wereldkampioen en absoluut toppiloot (met bakken ervaring) amper iets mee kon aanvangen. We vergeten ook voor het gemak dat Stoffel, als nieuwkomer de wet van ALO moest ondergaan bij McLaren. ALO was in alles prioritair. We vergeten ook even dat er machtspelletjes aan de gang waren in het management van McLaren tussen Dennis en Brown, die elk hun belangen naar voor wilden schuiven (lees: hun poulains in de F1 krijgen of houden) waarbij het team ondertussen voor geen meter draaide. En we vergeten ook eventjes dat McLaren eerst de schuld van alle problemen eerst bij Honda legde. Maar toen bleek dat het ook met de Renault motor niet marcheerde, alles in de schoenen van VAN probeerde te schuiven. 

Onderga dit maar eens als F1 rookie. 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Maxime S zei:

Gast. Dat is nu eens het verschil tussen een Vlaming en een Hollander.

zelfs mocht MAX één of twee seizoenen in het achterveld rijden, dan nog blijven die Hollanders enthousiast en als 1 blok achter hun piloot staan. 

Wij hebben voor het eerst in jaren een (zeer) goede piloot in de F1 en we geven liever kritiek dan hem te steunen. Echt triestig! 

We vergeten voor het gemak even dat hij in een team zat dat zowat de slechtste auto heeft gemaakt sinds zijn bestaan, waarmee zelfs een tweevoudig wereldkampioen en absoluut toppiloot (met bakken ervaring) amper iets mee kon aanvangen. We vergeten ook voor het gemak dat Stoffel, als nieuwkomer de wet van ALO moest ondergaan bij McLaren. ALO was in alles prioritair. We vergeten ook even dat er machtspelletjes aan de gang waren in het management van McLaren tussen Dennis en Brown, die elk hun belangen naar voor wilden schuiven (lees: hun poulains in de F1 krijgen of houden) waarbij het team ondertussen voor geen meter draaide. En we vergeten ook eventjes dat McLaren eerst de schuld van alle problemen eerst bij Honda legde. Maar toen bleek dat het ook met de Renault motor niet marcheerde, alles in de schoenen van VAN probeerde te schuiven. 

Onderga dit maar eens als F1 rookie. 

Ik volg in wat je zegt, maar... wat ik eventjes wilde zeggen... ge vergeet gij gelijk wel vele nje? :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, gTa zei:

Ik volg in wat je zegt, maar... wat ik eventjes wilde zeggen... ge vergeet gij gelijk wel vele nje? :D 

Ik ben het niet vergeten. Maar sommigen hier blijkbaar wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Ik ben het niet vergeten. Maar sommigen hier blijkbaar wel! 

Je bent het wel vergeten want je leest alleen wat je wil lezen.

Kijk anders eens naar de Mclaren docu op Amazon Prime. Dan zal je het misschien beter verstaan.

Max is totaal anders dan Stoffel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.skysports.com/f1/news/12433/11805503/daniel-ricciardo-says-renault-made-engine-statement-at-italian-gp

 

Renault heeft een low-drag car, net zoals Ferrari en is daardoor sneller dan hun rivalen op de straights.

Eerst zien of ze op de high-downforce circuits ook nog vooruit te branden zijn :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog eens gekeken. Mooie race idd, zeker naar F1 normen, maar het verbaast me soms wel welke stomme fouten er gemaakt worden op dit niveau in de autosport. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, msxx said:

https://www.skysports.com/f1/news/12433/11805503/daniel-ricciardo-says-renault-made-engine-statement-at-italian-gp

 

Renault heeft een low-drag car, net zoals Ferrari en is daardoor sneller dan hun rivalen op de straights.

Eerst zien of ze op de high-downforce circuits ook nog vooruit te branden zijn :D 

Ik vond het toch straf, ik had eerder Racing Point of Alfa voorin verwacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is op Silverstone ook zo. Twee jaar geleden was het gejuich voor Verstappen op Spa ook enorm aanstekelijk. 

Weerom een top race. We hebben vant jaar nog niet mogen klagen. Sinds Oostenrijk ook in de strijd voor de 1e plaats :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid