Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Weer een slechte pitstop bij Ferrari... 
Sainz rijdt een beer van een GP maar weer moeten ze het in de pitstraat verkakken. Jammer toch!? 

Voor de rest had ik precies op wat meer sensatie gehoopt ondanks de natte baan.

Verdedigingswerk van Perez was wel subliem 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Maxime S zei:

Weer een slechte pitstop bij Ferrari... 
Sainz rijdt een beer van een GP maar weer moeten ze het in de pitstraat verkakken. Jammer toch!? 

Voor de rest had ik precies op wat meer sensatie gehoopt ondanks de natte baan.

Verdedigingswerk van Perez was wel subliem 😍

Niets meer van dat paaltje-incident?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, ICM zei:

Niets meer van dat paaltje-incident?

Mja... man had niet echt een keus hé. LH dwong hem naar buiten maar heeft (terecht) niet willen lossen. Was heerlijk om te zien! 
Ook zeer mooi remmanoeuvre om het einde van de start/finish straight. LH was er duidelijk al voorbij maar PER heeft zijn positie briljant weten te houden, om er vervolgens vrij eenvoudig van weg te rijden. Dat vond ik wel opmerkelijk... Opeens kon LH niet meer mee.

Ook opmerkelijk was dat LH het in zijn inhaalrace na de start het moeilijkst had met TSU. 
Kleppers als VET, LEC, NOR werden zonder enig probleem ingehaald en ter plekke gelaten. Maar bij TSU heeft ie toch enkele ronden de tijd nodig gehad om er voorbij te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:


Ook zeer mooi remmanoeuvre om het einde van de start/finish straight.

Dat was zeer knap, al kwam het ook over alsof enige collateral damage ook geen probleem was geweest :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maxime S zei:

Mja... man had niet echt een keus hé. LH dwong hem naar buiten maar heeft (terecht) niet willen lossen. Was heerlijk om te zien! 
Ook zeer mooi remmanoeuvre om het einde van de start/finish straight. LH was er duidelijk al voorbij maar PER heeft zijn positie briljant weten te houden, om er vervolgens vrij eenvoudig van weg te rijden. Dat vond ik wel opmerkelijk... Opeens kon LH niet meer mee.

Ook opmerkelijk was dat LH het in zijn inhaalrace na de start het moeilijkst had met TSU. 
Kleppers als VET, LEC, NOR werden zonder enig probleem ingehaald en ter plekke gelaten. Maar bij TSU heeft ie toch enkele ronden de tijd nodig gehad om er voorbij te geraken.

PER moet toch op het circuit blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ICM zei:

PER moet toch op het circuit blijven?

Ja jaaj, maar dan is het toch te makkelijk voor de piloot in de positie van LH op dat moment.
Duw naar buiten, de andere moet inhouden want moet op track blijven je wint zo de positie...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Maxime S zei:

Ja jaaj, maar dan is het toch te makkelijk voor de piloot in de positie van LH op dat moment.
Duw naar buiten, de andere moet inhouden want moet op track blijven je wint zo de positie...? 

Ja. HAM had "track position". PER had moeten inhouden IMO.

Ik dacht dat dat paaltje het begin van de pit entry aangaf, en niet meer bij "het circuit" hoorde, maar blijkbaar wel of een uitzondering gezien geen gevolgen van de koersdirectie.

HET ZOU VAN MIJ GEEN WAAR ZIJN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat beeld van Toto Wolff :lolz: . Iedereen is aan het applaudiseren voor Bottas en Toto staat daar gewoon met z'n armen over elkaar tot hij doorheeft dat hij in beeld komt en begint dan toch schoorvoetend mee te applaudiseren ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Ja. HAM had "track position". PER had moeten inhouden IMO.

Ik dacht dat dat paaltje het begin van de pit entry aangaf, en niet meer bij "het circuit" hoorde, maar blijkbaar wel of een uitzondering gezien geen gevolgen van de koersdirectie.

HET ZOU VAN MIJ GEEN WAAR ZIJN

Dat paaltje zou niet op elk circuit meetellen als pit entry zeiden ze in de F1 after show. In Turkije hoort het paaltje en het gekleurde vak nog bij het circuit.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Denk dat Bottas wel besefte dat dit eventueel z'n laatste F1 overwinning ooit was. Beetje watery eyes. Sterk gereden, slipper goed opgevangen in T1.

Ik denk dat veel mensen hem weinig kans gaven om te winnen, desondanks z'n pole positie. "Het is nat, Verstappen zal hem wel naar huis rijden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
6 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik zie niet goed waarom Max ineens meegaat na de laatste bocht?

Werd ingehaald waardoor zijn ‘prep’ verkloot werd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel fuzz voor weinig toch? Hamilton moet dan maar aansluiten in het treintje omdat Max plek wil laten?

Beetje hetzelfde als in de kwalificaties, waar er ook een 'gentlemansagreement' is dat inhalen niet mag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Veel fuzz voor weinig toch? Hamilton moet dan maar aansluiten in het treintje omdat Max plek wil laten?

Beetje hetzelfde als in de kwalificaties, waar er ook een 'gentlemansagreement' is dat inhalen niet mag. 

Uiteraard... 

Maar ja, er zijn nu eenmaal omgangsvormen en manieren om iemand zijn voorbereiding te verprutsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid