Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Zal hij niet van wakker liggen :)

Bij Mercedes zullen ze dat alvast wel doen want Hamilton werd uit de kwalificatie uitslag gediskwalificeerd en zal dus achteraan starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, mrbbs zei:

Zal hij niet van wakker liggen :)

Bij Mercedes zullen ze dat alvast wel doen want Hamilton werd uit de kwalificatie uitslag gediskwalificeerd en zal dus achteraan starten.

Eindelijk. Beter zo en achteraan starten in de sprint dan wachten tot morgen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton eventueel zelfs vanuit de pits, want ze moeten die spoiler wel vervangen uiteraard...

Beide races wel een beetje onthoofd, da's dan weer jammer. Al geef ik ham wel kans op podium, stel dat 'ie morgen pakweg 15e moet starten. En indien incidentrijke races kan alles, zeker in de hoofdrace met SC en pitstops.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

Hamilton eventueel zelfs vanuit de pits, want ze moeten die spoiler wel vervangen uiteraard...

Beide races wel een beetje onthoofd, da's dan weer jammer. Al geef ik ham wel kans op podium, stel dat 'ie morgen pakweg 15e moet starten. En indien incidentrijke races kan alles, zeker in de hoofdrace met SC en pitstops.

 

Spoiler was al in beslag genomen, was er al af tijdens FP2 daarnet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mrbbs zei:

Zal hij niet van wakker liggen :)

Bij Mercedes zullen ze dat alvast wel doen want Hamilton werd uit de kwalificatie uitslag gediskwalificeerd en zal dus achteraan starten.

Zou blijkbaar een fout zijn van een mechanieker, omdat hun wagens te laat waren uit Mexico :( Ging over een minimaal verschil waardoor die net te ver open ging. Zelfs niet overal op de vleugel, want in het midden aan het mechanisme was het oke. 

Als daardoor het kampioenschap beslist wordt :fp: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

“I think how the process went from telling us, discovering that we've marginally failed the test, we are speaking 0.2 of a millimetre, to not allowing this to be fixed, like the normal protocol would be, but rather it being reported to the stewards, the bullet was out of the gun,” said Wolff.

“I think that put the stewards in a very difficult situation to come up with the right judgement. But, to be honest, until late this afternoon, we believed that it was okay.

“The wing was damaged. One side was okay, the middle was okay. The right side was not okay, and that means we actually had a performance disadvantage.

 

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-hamiltons-wing-failed-tests-by-just-02mm/6778697/?fbclid=IwAR2XVoYnPZb90x86KwUwHuzSpS128hPMyzWWOvqTS6stqnk7QDB0hs_z9_E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Monterey Jack zei:

Zou blijkbaar een fout zijn van een mechanieker, omdat hun wagens te laat waren uit Mexico :( Ging over een minimaal verschil waardoor die net te ver open ging. Zelfs niet overal op de vleugel, want in het midden aan het mechanisme was het oke. 

Als daardoor het kampioenschap beslist wordt :fp: 

En Max kon dat gewoon zien met het blote oog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, walter zei:

En Max kon dat gewoon zien met het blote oog?

Er was een vermoeden vanuit RB dat er iets met die vleugel was, en ze hebben Max expres naar die vleugel laten kijken zodat het meer in the picture kwam. Die 50k nemen ze er dan graag bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Roger zei:

Er was een vermoeden vanuit RB dat er iets met die vleugel was, en ze hebben Max expres naar die vleugel laten kijken zodat het meer in the picture kwam. Die 50k nemen ze er dan graag bij.

RB had die klacht al een uur voor de kwalif ingediend, dus wat Max daar dan nog moet doen is me een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

RB had die klacht al een uur voor de kwalif ingediend, dus wat Max daar dan nog moet doen is me een raadsel.

Druk zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jules_W zei:

Ik gun het Verstappen van harte maar wauw Hamilton 😳 van P10 naar P3 in 3 laps en dan vanaf lap 68 een 10 sec voorsprong op Verstappen. WTF 

Je vergeet er wel bij te zeggen met een illegale achtervleugel. Verhaal komt nog..

Was toch niet normaal die rechtuit snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, mrbbs zei:

Je vergeet er wel bij te zeggen met een illegale achtervleugel. Verhaal komt nog..

Was toch niet normaal die rechtuit snelheid.

:lol: 

Splinternieuwe motor zal toch serieus geholpen hebben vermoed ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

In de eerste ronde zie je zulks 4 keer...

Hoe haal je Verstappen eigenlijk in als hij er elke keer mee wegkomt om je van de baan te rijden?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Martini Racing zei:

Hoe haal je Verstappen eigenlijk in als hij er elke keer mee wegkomt om je van de baan te rijden?

Verschil tussen 1e en 2e poging zegt het toch?

Niet half inhalen, maar met groot verschil… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid