Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Op 17/3/2022 om 11:57, Maxime S zei:

Geen Vettel maar Hulkenberg in de AM blijkbaar.

Zou Hulkenberg bij elk team een officiele fotoshoot laten doen met hun overall aan? 
Hij is zowat de préféré invaller van alle teams heb ik de indruk? :lolz: 

 

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en , met de tekst BREAKING ま CP ER HTAOP ranco JCB son SentinalOne nunelOne CUGO irall ASTON ASTONMARTI MARTIN NICO HULKENBERG HULKEN REPLACES VETTEL FOR BAHRAIN GP

Hij staat op hun loonlijst als officiële reserverijder he 😉 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Subaru555 zei:

Hamilton vertrekt naast... Bottas :lolz:

De Max!!!! 
Mick gaat ook zijn tenen mogen uitkuisen en George stelt toch ook wat teleur

Alonso en Bottas :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In zekere zin Mercedes de grootste winnaar. Nu, blij dat ik Gaëtan zijn enthousiasme terug heb nog ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Salokin zei:

In zekere zin Mercedes de grootste winnaar. Nu, blij dat ik Gaëtan zijn enthousiasme terug heb nog ervaren. 

'Quand-même une belle feu; Barbecue chez Pierre!'

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Salokin zei:

In zekere zin Mercedes de grootste winnaar. Nu, blij dat ik Gaëtan zijn enthousiasme terug heb nog ervaren. 

Dat te horen van een Ferrari fan na een 1-2 😮

Als de Scuderia terug meespeelt ben ik wel meer fan van Sainz dan LEC

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Dat te horen van een Ferrari fan na een 1-2 😮

Als de Scuderia terug meespeelt ben ik wel meer fan van Sainz dan LEC

😮 

Sjareltje 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ne Charles fan maar het Ferrari duo vind ik in general vrij likeable. 

Leuke duelletjes al tussen Max en Charles, hopelijk een voorbode van de rest van het seizoen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen verkeerde race, leuke mix van karren/teams doorheen 't veld, al moet het zich nog wel wat uitkristalliseren.
Krijgt McLaren dat ooit goed, dit jaar? In tweede orde ook Benz: die lopen toch een pak achterstand op per ronde, op de Ferrari's en de RedBulls.
Ze gaan toch nog een effortke mogen doen bij Mercedes opdat we echt van 3 evenwaardige ketels in de topcategorie kunnen spreken.
Ik ben absoluut geen Verstappen-fan maar die brandstofpomp-failure had-ie echt niet verdiend, zuur voor 't WK ook.
Wel tof idd om te zien dat Leclerc zich niet schaamt neffens Verstappen, laat hopen op veel meer.

't Verwart me wel dat de livery van de Racing Point van 2 jaar geleden nu op concurrent Renault (zoals die toen heetten) hangt. Messes me up 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die vond dat die karren er trager uitzien dan vorig jaar?

Vooral bij de start en het uikomen van trage bochten, misten die precies power (of ze zijn gewoon te zwaar geworden) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los daarvan: Heel blij met Ferrari terug vooraan. Eindelijk! 

Langs de andere kant dan weer triestig hoe we McLaren vooraan verloren zijn. Stel je voor dat die daar ook nog ergens tussen rijden vooran :inlove:

En echt wel heeeel zuur voor de RB's. Wat een afgang. 
Blijkbaar te wijten aan een defecte benzinepomp, én dat is een onderdeel dat voor iedereen gelijk is. Maw, grote kans dat andere teams er ook nog mee te kampen krijgen dan, of niet? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Maxime S zei:

Los daarvan: Heel blij met Ferrari terug vooraan. Eindelijk! 

Langs de andere kant dan weer triestig hoe we McLaren vooraan verloren zijn. Stel je voor dat die daar ook nog ergens tussen rijden vooran :inlove:

En echt wel heeeel zuur voor de RB's. Wat een afgang. 
Blijkbaar te wijten aan een defecte benzinepomp, én dat is een onderdeel dat voor iedereen gelijk is. Maw, grote kans dat andere teams er ook nog mee te kampen krijgen dan, of niet? 

 

Het werd te warm, dus teams hebben wel invloed op de duurzaamheid…

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, msxx zei:

Het werd te warm, dus teams hebben wel invloed op de duurzaamheid…

Ja, tuurlijk. 

Maar het is wel zo dat de twee RB's vrij wel de hele race in het zog van de andere gereden hebben... Dan worden dingen automatisch al eens wat warmer toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:


't Verwart me wel dat de livery van de Racing Point van 2 jaar geleden nu op concurrent Renault (zoals die toen heetten) hangt. Messes me up 😄

De echte Livery is met meer blauw.

Vooral die van McLaren vind ik tegenvallen, veel te veel zwart bovenaan, en lelijke android reclame etc

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Maxime S zei:

Ja, tuurlijk. 

Maar het is wel zo dat de twee RB's vrij wel de hele race in het zog van de andere gereden hebben... Dan worden dingen automatisch al eens wat warmer toch? 

Naar het schijnt is dat effect door RB onderschat.

Aero is gericht op max downforce en koeling verstoort dat proces dus wordt minimaal uitgevoerd. Iets te minimaal zo lijkt het.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Lotuzzz zei:

De echte Livery is met meer blauw.

Vooral die van McLaren vind ik tegenvallen, veel te veel zwart bovenaan, en lelijke android reclame etc

Wat is 'echte Livery'? Ze hebben in Racing Point Livery gereden zondag... maar met testen was het meer blauw ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, msxx zei:

Wat is 'echte Livery'? Ze hebben in Racing Point Livery gereden zondag... maar met testen was het meer blauw ja.

Die roze livery was maar voor twee races heb ik ergens gelezen denk ik. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

B

1 uur terug, Maxime S zei:

Ben ik de enige die vond dat die karren er trager uitzien dan vorig jaar?

 

 

Nope, ik ook en mijn zoontje zei het zelfs meteen. Inderdaad vooral te zien in de langzame zones.

Ze zijn uiteraard zwaar, en mag ik vermoeden dat er door de laagprofielbanden ook wat beweeglijkheid verloren is gegaan?

Op zich mooie auto's, maar camions.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Lotuzzz zei:

B

Nope, ik ook en mijn zoontje zei het zelfs meteen. Inderdaad vooral te zien in de langzame zones.

Ze zijn uiteraard zwaar, en mag ik vermoeden dat er door de laagprofielbanden ook wat beweeglijkheid verloren is gegaan?

Op zich mooie auto's, maar camions.

Idd, veel minder het gevoel dat ik naar kunstenaars aan het kijken ben…

Het remmen is eigenlijk sterk vereenvoudigd, bocht inremmen gaat niet meer bijvoorbeeld

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid