Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Saaiste GP van 't seizoen..? 
Herstellend van een ultra alcoholisch weekend in Budapest, keek ik uit naar de rust van mij zetel icm een boeiende GP... wat een ontgoocheling.

Het enige hoogtepunt was de boardradio van Russel die dacht dat het aan't regenen was maar het zijn zweet bleek te zijn :lolz: 

Ferrari gaat weeral van kwaad naar erger
Mercedes lijkt een enorme stap voorwaarts te hebben gezet. Hoe Russel gewoon van Sainz wegreed 😮
Weet niet wat ik van McLaren moet denken: was zeer enthousiast met de quali, maar de race pace is er duidelijk nog niet voldoende.

De dominantie van RB en Verstappen is stilaan saai aan het worden. We gaan de Mercedes toer op. Ik hoop dat we weer niet vertrokken zijn voor zoveel races / seizoen met een autoritaire dominantie van één team en één piloot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maxime S zei:

Het enige hoogtepunt was de boardradio van Russel die dacht dat het aan't regenen was maar het zijn zweet bleek te zijn :lolz: 

En Alonso Stroll volgen met 1 handje al wuivend in de laatste sector.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lotuzzz zei:

En Alonso Stroll volgen met 1 handje al wuivend in de laatste sector.

Oei, moet dan toch in slaap gevallen zijn blijkbaar. Niet gezien! 

2 minuten geleden, Polygoon zei:

Max z’n fastest lap was ook wel een leuk momentje :D 

en dat ook niet gezien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Saaiste GP van 't seizoen..? 
Herstellend van een ultra alcoholisch weekend in Budapest, keek ik uit naar de rust van mij zetel icm een boeiende GP... wat een ontgoocheling.

Het enige hoogtepunt was de boardradio van Russel die dacht dat het aan't regenen was maar het zijn zweet bleek te zijn :lolz: 

Ferrari gaat weeral van kwaad naar erger
Mercedes lijkt een enorme stap voorwaarts te hebben gezet. Hoe Russel gewoon van Sainz wegreed 😮
Weet niet wat ik van McLaren moet denken: was zeer enthousiast met de quali, maar de race pace is er duidelijk nog niet voldoende.

De dominantie van RB en Verstappen is stilaan saai aan het worden. We gaan de Mercedes toer op. Ik hoop dat we weer niet vertrokken zijn voor zoveel races / seizoen met een autoritaire dominantie van één team en één piloot.

Voor de lead heb je gelijk.

 

Maar voor de rest begrijp ik niet waar je het over hebt. De posities 2-20 stonden heel de race lang niet vast, er is ingehaald, gewisseld, etc. Strategisch, on track overtakes, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, msxx said:

on track overtakes

Je bedoelt dat ze op de DRS knop hebben gedrukt en er op het recht stuk zijn voorbij gereden?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Voor de verandering 😛 

en van't weekend Le Mans... weer een aanslag op de lever :inlove: 

  • Grappig 1
  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Maxime S zei:

Saaiste GP van 't seizoen..? 
Herstellend van een ultra alcoholisch weekend in Budapest, keek ik uit naar de rust van mij zetel icm een boeiende GP... wat een ontgoocheling.

Het enige hoogtepunt was de boardradio van Russel die dacht dat het aan't regenen was maar het zijn zweet bleek te zijn :lolz: 

Ferrari gaat weeral van kwaad naar erger
Mercedes lijkt een enorme stap voorwaarts te hebben gezet. Hoe Russel gewoon van Sainz wegreed 😮
Weet niet wat ik van McLaren moet denken: was zeer enthousiast met de quali, maar de race pace is er duidelijk nog niet voldoende.

De dominantie van RB en Verstappen is stilaan saai aan het worden. We gaan de Mercedes toer op. Ik hoop dat we weer niet vertrokken zijn voor zoveel races / seizoen met een autoritaire dominantie van één team en één piloot.

Dan heb je Monaco vorige week gemist ja :lolz: 

Vooraan gebeurde er niet veel, maar plaatst 2 - 10 gebeurde er toch wel wat. Inhalen geholpen door de DRS, maar toch wat leuks gezien. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Monterey Jack zei:

Dan heb je Monaco vorige week gemist ja :lolz: 

Vooraan gebeurde er niet veel, maar plaatst 2 - 10 gebeurde er toch wel wat. Inhalen geholpen door de DRS, maar toch wat leuks gezien. 

 

Dan heb jij de regen in Monaco gemist blijkbaar? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maxime S zei:

Dan heb jij de regen in Monaco gemist blijkbaar? :D

Dan is er toch nog niets gebeurd? Regen in Monaco en met moeite een gele vlag. Een hele race processie rijden zonder safety car?

Oke, geweldig om te zien hoe ze die eerste ronden op slicks verder gingen, maar voor de rest? Toch maar mager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2023 om 09:23, Maxime S zei:

De dominantie van RB en Verstappen is stilaan saai aan het worden. We gaan de Mercedes toer op. Ik hoop dat we weer niet vertrokken zijn voor zoveel races / seizoen met een autoritaire dominantie van één team en één piloot.

Reden waarom ik gewoon geen F1 meer kijk. 

Dat er een team is dat dominant is, altijd al geweest. bedenk de McLaren dagen eind de jaren 80.

Probleem is dat de teams geen twee gelijkaardige piloten in de autos zetten en die het laten uitvechten. Want dàt maakt het supersaai.

En dat ze niet afkomen met "we moeten de titel niet in gevaar brengen", want in hogergenoemde dagen was het toch nog steeds Senna of Prost die kampioen werden. Niet plots Berger.
De constructeurstitel lijkt het belangrijkste. ... alsof gelijk welke fan zich daar ook maar een ruk van aantrekt! Ga jij een Ferrari, een Mercedes of (een extra doos) Red Bull kopen omdat ze de constructeurstitel wonnen?

Als je publiciteit wil, dan kan een spannende race met twee ploegmaats die mekaar (mogen) bekampen. Pakken meer reklame dan als je de constructeurstitel haalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2023 om 17:16, Maxime S zei:

en van't weekend Le Mans... weer een aanslag op de lever :inlove: 

Echt een chance dat wij elkaar nog nooit tegen gekomen zijn 😂

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toch maar weer globaal gezien een saaie race.

Eindelijk eens een tactische keuze van Ferrari die goed uitdraaide. Ik had nochtans serieuze bedenkingen toen ze beide auto's op de mediums lieten rijden. Ik hoopte even dat ze ermee zouden blijven rijden om dan op de softs over te schakelen, maar het wijs ijdele hoop.

Ik denk niet dat Perez volgend seizoen nog op een zitje hoeft te rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid