Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Klasse apart, racecraft en tactisch geniaal. Pure racebreed dat. In de duels wel tikkeltje te smerig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja hij duelleert met zo'n gigantische F1 als met een kart eigenlijk. Komt er mss van als je tussen karting en F1 nooit veel anders gedaan hebt 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff... 't is saai aan het worden!

Weeral sneu voor Sainz. Voor mij was hij sowieso de man van de match (geen idee eigenlijk wie Driver of the day werd?). Zijn verdedigingswerk tegen Perez was heerlijk om naar te kijken :inlove:
RB en Max zijn gewoon enkele klassen te sterk. De manier waarop ze domineren is buitengewoon impressionant (cfr zijn pitstop voorlaatste ronde), maar jammer genoeg ook saai aan het worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maxime S zei:

Pfff... 't is saai aan het worden!

Weeral sneu voor Sainz. Voor mij was hij sowieso de man van de match (geen idee eigenlijk wie Driver of the day werd?). Zijn verdedigingswerk tegen Perez was heerlijk om naar te kijken :inlove:
RB en Max zijn gewoon enkele klassen te sterk. De manier waarop ze domineren is buitengewoon impressionant (cfr zijn pitstop voorlaatste ronde), maar jammer genoeg ook saai aan het worden. 

'k Heb toch de indruk dat Max minder op reserve rijdt dan Hamilton indertijd. Daarom stoort het me veel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

'k Heb toch de indruk dat Max minder op reserve rijdt dan Hamilton indertijd. Daarom stoort het me veel minder.

Is dat niet eerder de aard van het beestje? 

Die wil gewoon met de grootst mogelijk voorsprong winnen lijkt me altijd én met de fastest lap... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, TCT zei:

McLaren heeft een raket gebouwd, wauw.

Het werd onderhand tijd dat zo'n merk zich nog eens met de top kon meten.

Knap ook in die oranje livrei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel leuk om de McLarens terug vooraan te zien! Ik had het niet durven dromen begin dit seizoen! 😮 
Livery was ook prachtig :inlove:

Bij Aston lijkt de voorsprong van het seizoensbegin precies wel wat verdwenen. 

En Ferrari... nja.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Albon is ook wel impressive. Leuk dat McLaren en Williams sprongen vooruit hebben gemaakt.

zeker! Inderdaad ook het vermelden waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maxime S zei:

Heel leuk om de McLarens terug vooraan te zien! Ik had het niet durven dromen begin dit seizoen! 😮 
Livery was ook prachtig :inlove:

Bij Aston lijkt de voorsprong van het seizoensbegin precies wel wat verdwenen. 

En Ferrari... nja.

Aston is beter in tragere bochten, zijn er weinig op Silverstone en RedBull Ring. Moeten hun opstelling dus te veel aanpassen voor snellere banen wat niet goed lijkt te lukken.

2 uren geleden, TaxWizard zei:

C6CA9CDE-6FF4-4982-85B2-514605D20529.jpeg

Anders is het de pit muur die het plan vergeet, is eens iets anders.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Aston is beter in tragere bochten, zijn er weinig op Silverstone en RedBull Ring. Moeten hun opstelling dus te veel aanpassen voor snellere banen wat niet goed lijkt te lukken.

Anders is het de pit muur die het plan vergeet, is eens iets anders.

Ofc, Ieder om toer zijne flater bij dat team

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Maxime S zei:

zeker! Inderdaad ook het vermelden waard!

Mooiste bewijs dat de meeste van die gasten echt gewoon de goeie auto moeten treffen.

Verstappen is zeker een klasse coureur, maar pakweg Alonso in die auto, zou ook winnen, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, bud wijzer zei:

Mooiste bewijs dat de meeste van die gasten echt gewoon de goeie auto moeten treffen.

Verstappen is zeker een klasse coureur, maar pakweg Alonso in die auto, zou ook winnen, lijkt me.

Alonso is niet 'pakweg een coureur' natuurlijk.

Zet Tsunoda of Albon of Ocon in die auto en ik moet het nog zien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, msxx zei:

Alonso is niet 'pakweg een coureur' natuurlijk.

Zet Tsunoda of Albon of Ocon in die auto en ik moet het nog zien.

Perez is toch ook nog maar 2 keer tweedes geworden in die auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid