Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

AlphaTauri ontslaat Nyck de Vries en heeft vervanger al klaarstaan

Het avontuur van Nyck de Vries bij Scuderia AlphaTauri komt vroegtijdig ten einde. De 28-jarige coureur heeft te horen gekregen dat hij per direct moet vertrekken bij de kleine Italiaanse renstal, waarvoor hij sinds begin 2023 uitkwam, zo meldt De Telegraaf. Bij de Grand Prix van Hongarije neemt Daniel Ricciardo plaats in de AT04, aldus de krant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Verstappen zijnde had ik toch niet opgekomen voor die gast, je wist op voorhand al dat het niets zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zag Ricciardo zijn glimlach alleen maar groter worden, de voorbije weken.

Zat er aan te komen idd. 

aangepast door bud wijzer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Polygoon zei:

Perez is toch ook nog maar 2 keer tweedes geworden in die auto.

Perez is een echt enigma voor mij. In't begin van het jaar leek hij Verstappen bijna bij te benen, en nu echt helemaal nergens meer.

Ook wel een paar slechte team calls die net verkeerd vielen voor hem, maar uiteindelijk dwing je die dingen ook vaak zelf af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Cyrano.ak zei:

AlphaTauri ontslaat Nyck de Vries en heeft vervanger al klaarstaan

Het avontuur van Nyck de Vries bij Scuderia AlphaTauri komt vroegtijdig ten einde. De 28-jarige coureur heeft te horen gekregen dat hij per direct moet vertrekken bij de kleine Italiaanse renstal, waarvoor hij sinds begin 2023 uitkwam, zo meldt De Telegraaf. Bij de Grand Prix van Hongarije neemt Daniel Ricciardo plaats in de AT04, aldus de krant.

Ik dacht dat ze toch gingen wachten tot na de stop. Test van Ricciardo moet dan positief geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde dat ze als test RIC naast TSU zetten om te zien of RIC straks terug naast VER kan rijden bij Redbull

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, mrbbs zei:

Ik hoorde dat ze als test RIC naast TSU zetten om te zien of RIC straks terug naast VER kan rijden bij Redbull

Dat moet ik nog zien. Perez brengt veel geld mee dus ze kunnen hem niet zomaar opzij zetten.

Sowieso te snel zijn contract verlengd na zijn zege op Monaco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dragonfly zei:

Dat moet ik nog zien. Perez brengt veel geld mee dus ze kunnen hem niet zomaar opzij zetten.

Sowieso te snel zijn contract verlengd na zijn zege op Monaco.

Perez is de ideale marketing machine voor Zuid-Amerika, dus brengt vooral ook veel geld op daar voor RedBull. Commerciële waarde van een Danny Ric is natuurlijk veel groter in de rest van de wereld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Cyrano.ak zei:

AlphaTauri ontslaat Nyck de Vries en heeft vervanger al klaarstaan

Het avontuur van Nyck de Vries bij Scuderia AlphaTauri komt vroegtijdig ten einde. De 28-jarige coureur heeft te horen gekregen dat hij per direct moet vertrekken bij de kleine Italiaanse renstal, waarvoor hij sinds begin 2023 uitkwam, zo meldt De Telegraaf. Bij de Grand Prix van Hongarije neemt Daniel Ricciardo plaats in de AT04, aldus de krant.

Ergens jammer, denk dat er te veel verwachtingen waren

28 minuten geleden, TCT zei:

Geen verassing.

On-fire GIFs - Get the best GIF on GIPHY

26 minuten geleden, mrbbs zei:

Als Verstappen zijnde had ik toch niet opgekomen voor die gast, je wist op voorhand al dat het niets zou worden.

Blijkbaar een keuze van Helmut Marko, waar er niemand anders mee akkoord was binnen RB :D Vind het dan wel mooi dat Verstappen opkomt voor zijn landgenoot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
10 minuten geleden, ir_fuel zei:

 

 

en weer :D 

Teamradio halverwege de race sprak ook boekdelen:

"Max, just checking in. Anything you need?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan Ferrari zich in Francorchamps toch wat beter presteert. Van dat Heineken bier zal ik ook niet vrolijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Max die voorstelt van een kleine pitstop training te doen :lolz: 

Was inderdaad indrukwekkend :lolz:

Hoe hij ook van Perez gewoon wegrijdt. Wie klopt dat in de nabije toekomst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/7/2023 om 19:39, Salokin zei:

Hopelijk kan Ferrari zich in Francorchamps toch wat beter presteert. Van dat Heineken bier zal ik ook niet vrolijk worden.

Speciaal voor jou enen op 't podium zelfs! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer een volledig weekend geweest. Zeker nog iets om opnieuw te doen, met hopelijk dan wat meer strijd tijdens de race zelf 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid