Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sound, MSC, gewoon knallen ipv opladen en wat nog allemaal..... better times imo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

70 ronden zo snel als je durft. Gewoon naft in kappen en losgehen :inlove: 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zalig, toen het nog zo geen pussy's waren ❤️ 

Geplaatst:

Geplaatst:

• Verdrietig 2
Geplaatst:

Wat was er uiteindelijk mis met LEC zijn auto? 

Ik zou ZO GRAAG Alonso eens zien winnen dit seizoen ...!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minutes ago, Maxime S said:

Verstappen says no.

Geplaatst:
6 minuten geleden, Maxime S zei:

Schade aan de bodemplaat

Geplaatst:
19 minuten geleden, Maxime S zei:

Echt é

Geplaatst:
23 minuten geleden, Maxime S zei:

Gaat niet gebeuren. Die Red Bull is veel te snel. Als Verstappen geen fouten maakt (en doet ie niet tot nu toe) dan kan ALO het vergeten. MV heeft wel veel bijgeleerd sinds zijn eerste titel. De drang daarvoor is gemilderd, en al zeker met 2 titels op zak en fluitend op weg naar de derde. Ben geen Max fan maar all credits naar zijn rijden dit jaar. Snelste auto, ok, maar Perez heeft die ook (ook al zou de RB19 naar Max gekneed zijn, waar denkelijk wel wat waarheid in zit) en die blijft toch wel (ver) achter. Evenzo met de vorige teamgenoten die Max in de vernieling reed. 

Overigens hoeft Verstappen zich niet meer naar voor te knokken met onredelijke en soms dwaze inhaalpogingen, hij vertrekt toch altijd als eerste. 

Geplaatst:

Wat had Norris, in had daar meer van verwacht, start was niet slecht maar Max reed in de eerste ronde weg alsof die 100pk meer had

Geplaatst:
2 uren geleden, Redfive zei:

Gaat niet gebeuren. Die Red Bull is veel te snel. Als Verstappen geen fouten maakt (en doet ie niet tot nu toe) dan kan ALO het vergeten. MV heeft wel veel bijgeleerd sinds zijn eerste titel. De drang daarvoor is gemilderd, en al zeker met 2 titels op zak en fluitend op weg naar de derde. Ben geen Max fan maar all credits naar zijn rijden dit jaar. Snelste auto, ok, maar Perez heeft die ook (ook al zou de RB19 naar Max gekneed zijn, waar denkelijk wel wat waarheid in zit) en die blijft toch wel (ver) achter. Evenzo met de vorige teamgenoten die Max in de vernieling reed. 

Overigens hoeft Verstappen zich niet meer naar voor te knokken met onredelijke en soms dwaze inhaalpogingen, hij vertrekt toch altijd als eerste. 

I know... 't wordt aartsmoeilijk voor ALO.

Je moet al bijna hopen op een DNF voor Max in één van de resterende races om een ander te zien winnen. Zelfs als ie als laatste zou vertrekken door een penalty, wint ie nog denk ik! 
Maar bon, het kan altijd natuurlijk: een aanrijding, een (zeldzaam) technisch probleem, ... 

Geplaatst:

Het probleem is dat je dan niet spreekt over de winst van .... maar over het verlies van Verstappen.

Geplaatst:

Blijft toch iets speciaal om Ferrari succesvol te zien op Monza. Ongelofelijk knappe livery ook, zowel wagen als pak.

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Redbull deed niet mee vandaag. Race was spannend tot op de lijn, fantastisch!!

Geplaatst:

Prachtig gereden van Sainz, hield imo Norris binnen de seconde zodat hij DRS had en de Mercedessen er niet voorbij konden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
53 minuten geleden, TCT zei:

Redbull deed niet mee vandaag. Race was spannend tot op de lijn, fantastisch!!

Na de laatste virtual safetycar toch. Daarvoor was er niet veel aan vooraan.

Geplaatst:
59 minuten geleden, Salokin zei:

Prachtig gereden van Sainz, hield imo Norris binnen de seconde zodat hij DRS had en de Mercedessen er niet voorbij konden.

Da was ni uwen imo maar klaar en duidelijk. Slim gereden heel de race. 'win the race with the slowest possible speed' -Jackie Stewart

Geplaatst:
12 minuten geleden, TCT zei:

Da was ni uwen imo maar klaar en duidelijk. Slim gereden heel de race. 'win the race with the slowest possible speed' -Jackie Stewart

Daardoor temeer de ontgoochelde race van Leclerc. 

Geplaatst:

Sainz echt heel geslepen gans de race, waaw. Zaakjes mooi op orde.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een spanning als Red Bull niet mee doet voor de win!! :inlove:  Zeer leuke GP, zeer matuur gereden van Sainz. Petje af!

Ik snap wel echt niet hoe die RB echt niet marcheerde op dat circuit !?
Ze hebben dit seizoen alle GP's al gewonnen, om niet te zeggen gedomineerd, op alle soorten circuits. 

En hier marcheren ze voor geen meter! Op welk vlak is dit circuit dan zo verschillend van gelijk welk ander?

Geplaatst:
1 minuut geleden, Maxime S zei:

Wat een spanning als Red Bull niet mee doet voor de win!! :inlove:  Zeer leuke GP, zeer matuur gereden van Sainz. Petje af!

Ik snap wel echt niet hoe die RB echt niet marcheerde op dat circuit !?
Ze hebben dit seizoen alle GP's al gewonnen, om niet te zeggen gedomineerd, op alle soorten circuits. 

En hier marcheren ze voor geen meter! Op welk vlak is dit circuit dan zo verschillend van gelijk welk ander?

Monaco hebben ze ook niet gedomineerd. 

Singapore is zoals Monaco maar veel hobbeliger. Red Bull kan hun wagen veel lager afstellen doordat ze hun rijhoogte ongekend stabiel kunnen houden. Hierdoor hebben ze meer voordeel van het grondeffect dan anderen. Het was hier zodanig hobbelig dat ze last hadden van 'bottom out', onder andere bij het remmen. Als resultaat moeten ze hun auto hoger afstellen dan waar het concept voor bedoeld is. Ze vielen hierdoor volledig buiten hun performance window, vrijwel alle parameters waar ze mee werken moesten ze hierdoor herzien.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ferrari heeft wel een meesterstuk afgeleverd. De strategie, het samenwerken met Leclerc in de eerste stint. Etc. Zeer mooi om te zien, en het werd een keer tijd dat ze met een goed stuk teamwerk op de proppen zouden komen.

Sainz 3e in Monza en 1e in Singapore. Heel knap.

En tegelijkertijd, volgens Hamilton heeft Verstappen nooit goede teamgenoten gehad  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid