Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Polygoon zei:

Allé gade weer vaneir beginnen met uw synoniemen.
Sebiet ga je nog zeggen dat m'n schoonbroer niet m'n schoonbroer is.

Woah!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mich zei:

Leclerc bovenhand op zaterdag, vice versa op zondag

…. hoef je geen helderziende voor te zijn

Ik heb er mijn twijfels bij, over die zaterdag. Hamilton is ook een van de snelste op 1 rondje, kan er in zijn 2e beurt net als Leclerc of Verstappen ook nog eens uit het niets een paar tienden af doen. Maar dan moet hij zich goed voelen in zijn auto en er mentaal ook bij zijn. De voorbije jaren maar heel zelden dat die twee zaken op hetzelfde moment aanwezig waren.

Het gaat spannend worden, dat is zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Polygoon said:

Allé gade weer vaneir beginnen met uw synoniemen.
Sebiet ga je nog zeggen dat m'n schoonbroer niet m'n schoonbroer is.

De man van uw zus?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen wel weet waarom Hamilton geswitcht is é. De Ferrari Store al eens bekeken? Die man gaat dat geweldig vinden :inlove: 

ferrari-look-003-data.jpg

198632774_198631604-14c3db4348ab4017b506

00009-Ferrari-Spring-2022-credit-brand.j

ferrari-look-006-data.jpg

00028-Ferrari-Spring-2022-credit-brand.j

look-7-data.jpg

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Salokin zei:

Menslief, ik kan echt niet voor die mens supporteren. 2025 wordt een hel.

Nu weet je meteen hoe het voor mij voelt als ik naar de Belgische (Franstalige) F1-verslaggeving moet kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Nu weet je meteen hoe het voor mij voelt als ik naar de Belgische (Franstalige) F1-verslaggeving moet kijken!

Mon cher Gilles.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, PJH zei:

Ik denk dat iedereen wel weet waarom Hamilton geswitcht is é. De Ferrari Store al eens bekeken? Die man gaat dat geweldig vinden :inlove: 

ferrari-look-003-data.jpg

 

etc..

Het argument dat hij zelf eens mag meedoen op de catwalk gaf de doorslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mich zei:

Schumacher heeft er 5 met Ferrari 

Hamilton heeft er 6 met Mercedes 

 

Hamilton kan ook met alles hard gaan. Heeft 2j terug wat tijd verspeeld in het begin om vanalles te proberen op de Merc. 
ook in zijn McLaren dagen reed hij snel met de mindere autos

Juist ja, Schumacher heeft er maar 5 met Ferrari. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pech voor De Vries

https://www.autovisie.nl/autosport/nyck-de-vries-verliest-rechtszaak-investrand/

Quote

Autocoureur De Vries verliest rechtszaak en moet tonnen betalen

ASSEN - Nyck de Vries voorafgaand aan een show op het TT circuit. De voormalig Formule 1-coureur geeft een demonstratie in een Formule 2-wagen tijdens JACK'S Racing Day. ANP SEM VAN DER WAL
ANP / ANP / Sem van der Wal

Voormalig Formule 1-coureur Nyck de Vries heeft een rechtszaak tegen Investrand verloren. Dat is een investeringsmaatschappij van ondernemer Jeroen Schothorst, die een bodemprocedure was gestart over een niet nagekomen overeenkomst met De Vries en zijn vader. De Vries moet nu tonnen terugbetalen.

De Vries leende in 2018 een bedrag van 250.000 euro van Schothorst, zodat hij dat seizoen mee kon doen in de Formule 2 en zijn droom op promotie naar de Formule 1 in leven kon houden. In het geval De Vries voor eind 2022 voor vast in de Formule 1 zou rijden, moest hij volgens Investrand 50 procent van zijn inkomsten delen met Investrand. Als De Vries voor eind 2022 niet als Formule 1-coureur actief zou zijn of hij zou andere keuzes hebben gemaakt in zijn carrière, moest Investrand haar investering afboeken en zou De Vries niets aan Investrand verschuldigd zijn.

 
 

De 28-jarige De Vries maakte tijdens de Grand Prix van Italië in 2022 zijn officiële Formule 1-debuut, als vervanger van Alexander Albon bij Williams. De Nederlander reed naar de negende plaats en bereikte een overeenkomst met AlphaTauri voor het Formule 1-seizoen in 2023.

Cruciaal moment

Op verzoek van De Vries stemde Investrand in met een uitzondering voor het geval De Vries uitsluitend als testrijder aan de Formule 1 zou deelnemen. De rechtbank in Amsterdam heeft Investrand nu in het gelijk gesteld en geoordeeld dat De Vries tot eind 2022 niet uitsluitend als testrijder in de Formule 1 actief was. Het vonnis betekent dat De Vries de investering van 250.000 euro met rente aan Investrand moet gaan terugbetalen en daarnaast ook 50 procent van al zijn inkomsten als Formule 1-coureur ná eind 2022 alsnog moet afdragen aan Investrand. Het betreft onder andere zijn salaris in 2023 bij AlphaTauri alsmede zijn inkomsten uit persoonlijke sponsoring gedurende die periode.

“We hebben Nyck op een cruciaal moment in zijn carrière ondersteund, toen niemand anders dat meer wilde doen”, aldus Schothorst. “Ik ben blij dat we nu door de rechter in het gelijk gesteld zijn al betreur ik natuurlijk dat deze procedure nodig was. Liever hadden we in goed overleg een regeling getroffen zonder procedures, maar helaas zijn onze pogingen daartoe telkens door Nyck en zijn advocaat resoluut van de hand gewezen.”

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Agnelli familie wrijft ook in hun pollekes... dag voor het nieuws hun cijfers bekend maken en dan nieuws van Lewis brengen... Zijn ze meteen 8 miljard meer waard. Kunnen ze Lewis nog een paar jaar bijhouden 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, tuscani zei:

Voor 100.000.000 € per jaar blijkbaar . 🫣

Ja en een paar jaar terug hebben ze zijn loon verminderd bij Mercedes niet?  
En Leclerc ernaast voor nog geen 20.000.000? Ergens hoop ik dan toch wel dat Leclerc kampioen wordt als het Ferrari is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar ook nog gesprekken met wat Mercedes personeel. Onder andere Bonno zou mee gaan met LH. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie reactie van Toto, gemeend of niet ...

"We're big boys, signing a short term contract creates opportunities for both sides. We knew that up front".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/2/2024 om 14:28, PJH zei:

Ik denk dat iedereen wel weet waarom Hamilton geswitcht is é. De Ferrari Store al eens bekeken? Die man gaat dat geweldig vinden :inlove: 

 

Je zit niet zo gek ver van de waarheid 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Maxime S zei:

Wat is er daar allemaal aan het rommelen zeg rond Horner. Men spreekt al van zijn exit... !? 

En een hoop speculaties dat Jos en/of Marko erachter zitten… 

ik denk dat we hem niet meer terug zien. Terecht of niet geen idee, maar ik geloof niet dat ze dat risico kunnen pakken. 
 

jammer. Want samen met Steiner verliest de paddock dan wel heel wat kleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Carlito zei:

En een hoop speculaties dat Jos en/of Marko erachter zitten… 

ik denk dat we hem niet meer terug zien. Terecht of niet geen idee, maar ik geloof niet dat ze dat risico kunnen pakken. 
 

jammer. Want samen met Steiner verliest de paddock dan wel heel wat kleur

Moh... Jos !?

Met Marko was er vorig jaar al een clash meen ik mij te herinneren? 

Ik zou het inderdaad ook wel een verlies vinden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid