Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Norris is topmateriaal

en Piastri als rookie zit er dicht op. Die komt er wel

Geplaatst:
19 minuten geleden, Mich zei:

Norris is topmateriaal

Vind ik ook. Exact mijn gedacht!

Geplaatst:

Mijn top5 2023:

1 - Verstappen 

2 - Alonso

3 - Hamilton 

4 - Norris

5 - Sainz 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Top 5

1 Verstappen

2 Alonso

3 Norris

4 Leclerc 

5 Lawson (ondanks maar een paar keer kunnen rijden zit ik echt te wachten tot die full time aan de bak kan)

Geplaatst:
49 minuten geleden, Mich zei:

Mijn top5 2023:

1 - Verstappen 

2 - Alonso

3 - Hamilton 

4 - Norris

5 - Sainz 

Ben zelf ook meer fan van Sainz dan van Leclerc, maar zijn snelheid kan je toch niet negeren. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Mich zei:

Mijn top5 2023:

1 - Verstappen 

2 - Alonso

3 - Hamilton 

4 - Norris

5 - Sainz 

Verstappen, Norris, Albon, Alonso, Hamilton

Geplaatst:
1 uur terug, msxx zei:

Ben zelf ook meer fan van Sainz dan van Leclerc, maar zijn snelheid kan je toch niet negeren. 

Zeker. Ik ook. Kerel is een wonder in qualif. Doet me beetje aan Trulli denken die was ook outstanding daarin maar zakte in koers volledig door. 

ik ben ook meer fan van Norris dan Hamilton maar als je het jaar bekijkt kan je er niet om heen dat Lewis op zondag vaak heel sterk was. Mooie p3 in de eindstand ook. Superpiloot nog steeds. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Luv4DLM zei:

Top 5

1 Verstappen

2 Alonso

3 Norris

4 Leclerc 

5 Lawson (ondanks maar een paar keer kunnen rijden zit ik echt te wachten tot die full time aan de bak kan)

Ik was Lawson vergeten. Excuses want inderdaad wat een prestaties. Maar die paar races wegen ni op tegen een heel seizoen dat anderen moeten presteren hebben. 

ik vind wel dat ze hem beter een contract geven dan Ric. Die zijn superniveau komt ni meer terug. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
10 minuten geleden, Mich zei:

Zeker. Ik ook. Kerel is een wonder in qualif. Doet me beetje aan Trulli denken die was ook outstanding daarin maar zakte in koers volledig door. 

ik ben ook meer fan van Norris dan Hamilton maar als je het jaar bekijkt kan je er niet om heen dat Lewis op zondag vaak heel sterk was. Mooie p3 in de eindstand ook. Superpiloot nog steeds. 

Hij is beter dan Trulli denk ik, maar doet er inderdaad wel aan denken. 

Geplaatst:

Er is geen vergelijk met Trulli. Leclerq is een topper. 
maar Trulli was gewoon een dikke qualifier. Dat viel echt op. Kon een wagen op een plaats zetten dat die ni verdiende

Geplaatst:
Op 27/11/2023 om 17:01, Mich zei:

Norris is topmateriaal

Norris heeft zeker een waardige team genoot. Piastri is een super slimme rijder, was duidelijk in GP2. Dus ja ik verwacht er nog veel van. Ik zie ze ook altijd graag rijden die Australiërs. Meestal harde rijders maar met respect. Enkel probleem is dat je zo nog moeilijker kampioen wordt.  Van mij mag het alleszins een Australische. F1 kampioen.

Ik ben ook blij dat McLaren plots toch een snelle auto had, beide verdienen het om vooraan te rijden. Hopelijk meer van dat volgend jaar.

had graag Alonso nog 3de in de ranking gezien. Oke Hamilton heeft eindelijk met een slechte wagen mooie resultaten laten zien en ook zonder veel gezaag, dus top gedaan maar die vechtlust van Alonso…prachtig toch.

Liam Lawson wil ik ook graag zien in F1 volgend jaar, snelle kerel maar ik verwacht wel veel accidenten van hem.

En hopelijk heeft Ferrari volgend jaar eindelijk een wagen dat Sainz en Leclerc vol kunnen vertrouwen dat we hun potentieel eens echt kunnen zien. Beide hebben prachtige vechtlust laten zien maar ook stomme fouten.

Ik hoop dat er iemand anders naast Verstappen komt, waarom Lawson niet? Perez is sterk maar no match voor Verstappen en is nooit consistente geweest.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Perez is goed. Maar heeft de pech dat Verstappen in zijn team zit. Ik zou graag Leclerc eens naast Verstappen zien als teamgenoot. Zonder teamorders dan wel. 

Geplaatst:
Op 1/12/2023 om 09:54, msxx zei:

De Trulli train 

image.png.b7dbf54181df23cf760d32e5cd3465ea.png

Voor die hele chicane zou je met de huidige wagens er maar 5 nodig hebben ipv 7

• Grappig 2
Geplaatst:

Hier iemand die de Lucky reportage over Ecclestone heeft gezien?

hoe kan ik deze bekijken? Is beschikbaar op Discovery plus naar verluidt

Geplaatst:
13 minuten geleden, Mich zei:

Hier iemand die de Lucky reportage over Ecclestone heeft gezien?

hoe kan ik deze bekijken? Is beschikbaar op Discovery plus naar verluidt

Ik vind ook niet meteen een legale manier om te kijken  

https://www.imdb.com/title/tt14527704/

In NL zit het op Viaplay.

• 1 maand later...
Geplaatst:

whaaaat??!!

• Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Geplaatst:

Dan moet Ferrari vanaf de 2026 regels toch heel goei papieren hebben denk ik, anders doet die zoiets niet.

Of zou hem gwn de herfst van zijn carrière inzetten en nog wat vinkjes op de bucketlist willen zetten?

Geplaatst:

En dat belooft alvast voor de W15 van Mercedes komend seizoen.

• Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid