Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Als Horner weg valt dan is enkel Toto nog die meer als 2 jaar Team manager is. 

Zou het idd ook wel zonde vinden, als je ziet wat hij met Red Bull allemaal heeft bereikt. Nu ook wel  niet moeilijk om met Jos ambras te hebben denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al eens Bronze tickets gekocht voor de GP van België? Is dat de moeite?

Enige andere beschikbare tickets zijn Gold 2, en dan lijkt het mij wel echt duur voor sub-top zitplaatsen. Eigenlijk wil je Gold 1 met zicht op de pitlane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou Gold Radillon nemen met scherm recht voor u. 
 

aan de pitlane is er buiten de pitstops en start niks te zien. 
 

brons is wandel-wandel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pitstops zien is toch al heel wat.

Ik denk inderdaad dat Bronze geen top ervaring zal zijn.

Gold Radillon is Gold 3 dan denk ik? Ook al uitverkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat vorig jaar op de nieuw gebouwde tribune tegenover de oude pitboxen, vond ik wel nog oké. Dan zie je ze rijden vanuit La Source tot bovenaan de Raidillon. Tegenover de pitboxen vond ik ook nog wel leuk, dan heb je wel meer kans om een piloot of ander bekend persoon te zien passeren. Bronze tickets ook al enkele keren gedaan. Op zich wel oké, maar vooral bij mooi weer en als je graag wandelt 😋

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Pitstops zien is toch al heel wat.

Ik denk inderdaad dat Bronze geen top ervaring zal zijn.

Gold Radillon is Gold 3 dan denk ik? Ook al uitverkocht.

ik ga meestal Bronze, je kan echt op veel leuke plekjes gaan zitten dan. Zeker op vrijdag nog aan te raden. Op zaterdag of zondag is dat zo vroeg mogelijk binnen zijn met een plooistoel om een goede plek te bemachtigen aan de dubbele linkse of de bus-stop. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis, in de zetel in de mancave, met meerdere schermen, goeie live commentaar, biertje en sigaar. 🤷‍♂️

Mijne kop kan dat ni aan, veel geld betalen voor naar ginder te reizen en dan nog oncomfortabel in de drukte(vooral dat) te zitten. Af en toe wat zien voorbijflitsen en de rest liggen turen op een scherm in de verte.

En ik ben nochtans fan, grote fan.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TCT zei:

Thuis, in de zetel in de mancave, met meerdere schermen, goeie live commentaar, biertje en sigaar. 🤷‍♂️

Mijne kop kan dat ni aan, veel geld betalen voor naar ginder te reizen en dan nog oncomfortabel in de drukte(vooral dat) te zitten. Af en toe wat zien voorbijflitsen en de rest liggen turen op een scherm in de verte.

En ik ben nochtans fan, grote fan.

Ik ben jaren op vrijdag kunnen gaan voor 20 a 30 euro per persoon. Dan is dat echt aan te raden om dat eens te zien. Volle pot voor een tribune ga ik ook niet betalen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar ook geweest, zelfde tribune als zwoemba blijkbaar. Naar mijn gevoel is Gold 3 aan Raidillon nog leuker, je ziet ze daar ook afkomen vanuit La Source en nog een eindje verder richting Les Combes.

Maar het was veel geld. Het was voor mij ongeveer 10 jaar geleden, en had het er nog eens voor over. En gelukkig toen een sprint weekend, dan heb je toch wel wat meer waar voor je geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar geleden nog geweest, toen ook Bronze. Was nog wel eens leuk om te gaan. Heb een maat van me dat op Route De Spa woont dus gewoon 10 minuten wandelen naar de mobilhome op de oprit en dag erna rustig door rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2024 om 14:55, Jeroen_M5 zei:

Iemand al eens Bronze tickets gekocht voor de GP van België? Is dat de moeite?

Enige andere beschikbare tickets zijn Gold 2, en dan lijkt het mij wel echt duur voor sub-top zitplaatsen. Eigenlijk wil je Gold 1 met zicht op de pitlane.

Ik heb het een dikke 10 jaar geleden gedaan, met bronze tickets. 

Ik denk dat we voornamelijk op de kemmel hebben gekeken toen, maar je kan op heel wat plekken gaan staan normaal gezien.
Ik vond het toen zeker de moeite maar was een snotneus van 19 jaar die voor het eerst de V8 motoren van F1 hoorde dusja :D

spa-francorchamps-formel1-belgium-f1-f1belgium-formula1-belgien-f1-f1belgien-carte-des-circuits-f1belgique-mapa-obwodu-circuitkaart-f1belgie.thumb.webp.295731aedeb4d91eba311b89748c2fe3.webp

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1991 - lang recht stuk na Raidillon - op de kant in het gras - daar Schumacher in de Benetton vlak voor onze neus zien uitvallen.

Ticket was toen 1500 BEF.. afgerond 38 EUR...

Toen die na de start daar voorbij kwamen.. ongelooflijk, precies een eskader straaljagers dat over kwam.

aangepast door Redfive
Link naar reactie
Delen op andere sites

2008-2018 quasi elk jaar bronze. Zaterdag pouhon, zondag bus stop. 

2008 raikonnen zien crashen, ga ik nooit vergeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Redfive zei:

1991 - lang recht stuk na Raidillon - op de kant in het gras - daar Schumacher in de Benetton vlak voor onze neus zien uitvallen.

Ticket was toen 1500 BEF.. afgerond 38 EUR...

Toen die na de start daar voorbij kwamen.. ongelooflijk, precies een eskader straaljagers dat over kwam.

Zal wel Schumacher in een Jordan geweest zijn zeker 😊

dan stond ik ni ver van u toen 👍👍

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pouhon vind ik toch meer dan zijn geld waard om bronze te zijn..

Je staat mooi boven de hekkens, ideaal voor foto’s.

Schumacher in 2011

IMG_5220.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga inmiddels 20 jaar naar Francorchamps en de beste plaatsen, sinds de nieuwe tribune, zijn imo de nieuwe tribune. Gold 8 aan La Source vond ik ook wel leuk maar aan de start zelf zie je maar zeer kortstondig en ook quasi nooit geen inhaalmanoeuvres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het nu eigenlijk met gans die Horner-saga? 

Het internet staat vol speculaties, maar men blijft bij RB wel opvallend stil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:

Hoe zit het nu eigenlijk met gans die Horner-saga? 

Het internet staat vol speculaties, maar men blijft bij RB wel opvallend stil?

RB gaat pas nieuws brengen na het onderzoek. Of zelfs helemaal niets als er niets uit komt over Horner. Ze hebben hem ook niet op non-actief gezet. Zou alleen maar ruis brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

🚨Newspaper De Telegraaf makes serious allegations against Christian Horner:

 

The Dutch newspaper that got the Horner affair rolling follows up - accusing the Red Bull team boss of an attempted cover-up.

 

In the run-up to the events so far, there were voices that Horner might no longer be the team leader at the presentation.

 

However, now the Dutch newspaper De Telegraaf, which initially broke the story on February 5th, has intensified the controversy by releasing new information. 

 

This latest publication provides a more detailed account of the allegations against Horner and introduces fresh accusations. It marks the first time the newspaper has delved into the allegations with greater specificity.

 

Among other things, that Horner is said to have tried to cover up the matter. De Telegraaf claims to have first confronted Horner with the allegations on February 2nd to give him the opportunity to respond.

 

Within 24 hours of this contact, Horner's lawyer's, employee is said to have received an offer of 650,000 British pounds (equivalent to 760,000 euros) to settle the matter amicably. Hush money, presumably.

 

The story also specifies for the first time what the allegations are specifically about. Among other things, Horner sent the employee inappropriate messages "regularly and over a significant period of time."

 

The employee (name known to the editors) apparently documented this news and reported it to Red Bull GmbH Compliance in Fuschl at the end of 2023. They commissioned an independent investigative lawyer to carry out an investigation. Which has been public since January 5th through a Red Bull statement on the matter.

 

Then, according to research by Motorsport-Total.com , Horner was offered an opportunity to get out of the matter without losing face. The plan for this was already in the drawer. Horner would resign as team boss of his own free will, and the official reason could have been health problems.

 

Incidentally, an account that is disputed by sources close to Horner. There was never such an offer for voluntary resignation.

 

But Horner, apparently convinced that he was in the right, did not accept this offer. On February 9th, he was questioned by the investigating lawyer, according to media reports, for more than eight hours.

 

De Telegraaf has obtained access to the dossier's contents. In its latest publication, the newspaper, now detailing the allegations for the first time, asserts this claim. Interestingly, if the allegations in the story prove false, the publisher could face legal repercussions. 

 

It's hard to fathom that De Telegraaf would publish the story without legal counsel, given its professional standing in the media industry. 

 

However, according to information from Motorsport-Total.com, Horner has initiated legal proceedings against the publication.

 

The parties involved have chosen not to provide further statements. Red Bull Racing has refrained from offering an official response to the published story. When contacted by Motorsport-Total.com on Friday afternoon, Jos Verstappen declined to comment on the matter. Helmut Marko, Red Bull's motorsport consultant, has turned off his cell phone. Red Bull's stance is unequivocal: there will be no comment until the investigation is concluded.

 

VIA: [motorsport-total]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid