Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eigenlijk jammer dat Red Bull niet wat meer tijd gegeven heeft aan Albon, rijdt nu toch al een tijdje sterk met Williams vind ik?

Geplaatst:
8 uren geleden, kwiekie zei:

Ricciardo heeft de laatste jaren toch ook niet meer veel laten zien imo.

Bij Renault en McLaren was het toch vaak niet erg goed imo.

Toffe pee, maar of hij beter gaat presteren dan Perez als hij terug tegen Max moet rijden weet ik niet.

Maar wel veel toffer om in de Paddock te hebben Ricciardo als enterntainer.  Bij Red Bull hebben ze hem allesinds graag dus ik zou ook denken dat hij de meeste kans maakt.
Perez is snel maar nooit consistent genoeg en daar is Ricciardo wel beter in alsook in het incalculeren van inhaalmanoeuvre's.  

Geplaatst:
8 uren geleden, kwiekie zei:

Eigenlijk jammer dat Red Bull niet wat meer tijd gegeven heeft aan Albon, rijdt nu toch al een tijdje sterk met Williams vind ik?

Ja zou hem ook wel eens graag terug zien in een betere wagen. 

Geplaatst:

Leuke sprintrace. Behalve dat straks Verstappen wint, ligt erachter alles open. Het zou me niet verwonderen mocht een Alpha Tauri op het podium geraken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fernando

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
1 uur geleden, Salokin zei:

Fernando

image.png.49d501814033f564b118540b8792542b.png

Straf gereden

Geplaatst:

Fernando  hoe heerlijk was dat!

Heel eventjes dacht ik dat NOR een dreiging zou kunnen vormen op VER. Maar het heeft welgeteld 1 ronde geduurd.
Daarna was de race gereden..., voor P1 althans. 

En LEC... wat een rotseizoen heeft die zeg 

Geplaatst:

Fernando  wat.............een..................piloot.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja Alsonso, hij laat toch steeds zien dat hij nog wel een plek verdient in de F1.

En toch ook een stomme fout van Perez net dat hij zijn moraal terug wat had opgebouwd zal hij hier toch weer een deuk gekregen hebben. 

Ook de vechtlust van Norris is mooi om te zien, hij haalt er echt alles uit om toch maar even Verstappen proberen te pakken.  Hopelijk krijgen we volgend jaar mooie duels tussen die 2. 

Maar toch wel raar dat Aston Martin nergens stond de laatste maanden en enkel berg af ging en dan nu ineens het 3de snelste team waren. 
En Mercedes, wat een teleurstelling was dat zeg. Hun sterkte was nu hun zwakte: Banden slijtage. Totaal geen grip om uit de laatste bocht te geraken. 

Brazilië blijft toch ook een circuit dat altijd voor spektakel zorgt en daarom ook voor mij het beste circuit blijft om het kampioenschap te eindigen. 
Eentje dat toch ook nog op mijn lijst staat om eens een F1 te gaan zien. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

https://www.disneyplus.com/series/brawn-gp-una-escuderia-imposible/7G5zxICkLOJ8

Vanaf vandaag op Disney

Keanu Reeves tells one of the greatest sagas in Formula 1 history. Through the insights of Ross Brawn and revered racing icons like Jenson Button and Rubens Barrichello, all is revealed in this gripping four-part series. From the formation of Brawn GP see their remarkable journey through strategic manoeuvres and financial trials during an exceptionally competitive era in the annals of the sport.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 14/11/2023 om 23:44, korneeldebruyn zei:

Wat een onnozel circuit eigenlijk 

Misschien kak als piloot, maar nog tof om naar te kijken en goeie koers.

It's Vegas!

Geplaatst:

Lage verwachtingen, aangenaam verrast.

Geplaatst:

Denk dat iedereen aangenaam verrast was, toppie!!!

Geplaatst:

Mooiste race van ‘t seizoen als je t mij vraagt.

Geplaatst:

inderdaad, het pak bleef veel meer bij mekaar / voor een stratencircuit heel veel inhaalmogelijkheden. Spannend tot op het einde (Perez-Leclerc) net als vorige week (Perez-Alonso). Hopelijk volgend jaar meer van dat !

Geplaatst:

Leclerc Als het meezit kan ie toch ook aan een stuur draaien. 

Domme fout wel daar op het einde. 

Geplaatst:
44 minuten geleden, Polygoon zei:

Leclerc Als het meezit kan ie toch ook aan een stuur draaien. 

Domme fout wel daar op het einde. 

Had hij die niet gemaakt was het zo leuk niet geweest de laatste ronden. Verstappen ging hij toch niet halen.

Begreep wel niet goed waarom Perez nu een rode overall aan had. Dacht dat hij eentje van Ferrari gepikt had :D 

Geplaatst:

Ik had het Leclerc wel gegund, toch wel piloot van de dag. En de vechtlust van Leclerc was er want hij had eindelijk het gevoel dat hij kon winnen van Verstappen. Jammer van de Safety car, bad timing for Leclerc.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Bjorno zei:

Ik had het Leclerc wel gegund, toch wel piloot van de dag. En de vechtlust van Leclerc was er want hij had eindelijk het gevoel dat hij kon winnen van Verstappen. Jammer van de Safety car, bad timing for Leclerc.

Het was een race, net als in Monza.

Hopelijk meer van dat volgend jaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid