Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja anders had je direct eentje gekocht zeker?

Happy Eddie Murphy GIF by Laff

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Geplaatst:

Ja. En bij mij moet ie niet weg omdat ik hem plots niet meer voor de helft op de andere belastingsbetalers hun kosten kan rijden. 

• Grappig 1
Geplaatst:
2 minutes ago, The Swede said:

Ja.

Het is nochtans geen 1 april?

Geplaatst:

Nee, waarom? Laat me raden: dat is de enige dag in het jaar waar je de avond met je vrouw mag doorbrengen?

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik wist dat al lang dat er waren die dat deden...

Alleen ben je niet in orde voor tecnische keuring, dus op een 991 oud model al sowieso elk jaar ombouwen voor de keuring.

Plus als je kuipen hebt kan je niet naar achteren en je kan ook geen rolkooi nemen.

Geplaatst:
2 uren geleden, Naish zei:

Ik wist dat al lang dat er waren die dat deden...

Alleen ben je niet in orde voor tecnische keuring, dus op een 991 oud model al sowieso elk jaar ombouwen voor de keuring.

Plus als je kuipen hebt kan je niet naar achteren en je kan ook geen rolkooi nemen.

In België is dat inderdaad zo, evenals in veel andere landen.

Hier hebben we (kantonaal) wat geluk dat als je hem als vierzitter laat invoeren en de juiste papierwinkel doet, het wel mag. 

En om op he opmerking te antwoorden: had ik 2 jaar terug niet de onaangename problemen gehad, dan had ik toen een 992 S besteld. 

Hoe langer ik er echter over nadenk, hoe meer ik er echter aan twijfel om 200k chf uit te geven aan een wagen die me op mijn honger laat zitten, 

De GT3 bleef de ideale versie… alleen wil ik in het weekend niet kiezen of ik tijd doorbreng met mijn kind(eren) of met mijn auto… En voor een weekendje Lugano, Davos of Zermatt wil ik dan ook mijn 911 gebruiken en niet weer in de Cayenne kruipen waar ik wekelijks godgeklaagd 2000km inzit ?

Geplaatst:

oplossing, 2000 km per week met de GT3 en dan in het weekend met de cayenne :D

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
7 uren geleden, Naish zei:

oplossing, 2000 km per week met de GT3 en dan in het weekend met de cayenne :D

Ben ik efkes blij dat ik gene saaiepiet van ne pa zoals gij heb gehad :D 

Geplaatst:

Hoe? Ik dacht dat je net een basic 911 wou met handbak omdat dat meer dan voldoende is? 

Geplaatst:
1 uur terug, Jules_W zei:

Hoe? Ik dacht dat je net een basic 911 wou met handbak omdat dat meer dan voldoende is? 

Is ook het enig alternatief dat je hebt als je 4 zetels wil. Al is die nieuwe 3.0 turbomotor alles behalve even karaktervol als de oude 3.6 of 3.8 atmo. 

Geplaatst:
1 hour ago, Jules_W said:

Het enige dat hij wil is aandacht denk ik :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lolz:   :lolz:  

7:3

Geplaatst:
Op 31/10/2022 om 16:29, The Swede zei:

Blijkbaar is er toch een oplossing voor als je een GT3 wil met achterbank. ?

https://elfermotors.de/porsche-991-gt3-touring-nachrüsten-der-rücksitzbank.html

Maakt me al een heel stuk warmer om toch geld uit te geven. … alleen is de auto nu onvindbaar geworden ?

Hoezo?

https://finder.porsche.com/ch/fr-CH/details/porsche-911-gt3-avec-pack-touring-doccasion-9V538O
Leuke kleur, handbak, lage km's.

Geplaatst:
14 uren geleden, Polygoon zei:

Niet alleen een oerlelijke kleur (heb die wagen paar weken geleden ook in het echt gezien. ? D’r is een reden waarom ze die niet verkocht krijgen), het interieur is ook al ? (gele stiksels en accenten ?), de prijs is belachelijk (stuk meer dan een nieuwe die je zelf zou samenstellen en als je er een achterbank wil ingooien, moet je ook nog eens de voorzetels vervangen want deze kunnen niet vooruit klappen. 

Ik ben autofan, geen idioot. Mvg.

Geplaatst:
3 minuten geleden, The Swede zei:

Niet alleen een oerlelijke kleur (heb die wagen paar weken geleden ook in het echt gezien. ? D’r is een reden waarom ze die niet verkocht krijgen), het interieur is ook al ? (gele stiksels en accenten ?), de prijs is belachelijk (stuk meer dan een nieuwe die je zelf zou samenstellen en als je er een achterbank wil ingooien, moet je ook nog eens de voorzetels vervangen want deze kunnen niet vooruit klappen. 

Ik ben autofan, geen idioot. Mvg.

Welke gele stiksels?

Geplaatst:
5 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Welke gele stiksels?

Je hebt gelijk. Miskeken. Het stond me voor dat het geel was. 

Was sowieso al ver weggelopen toen de verkoper me daar die aanwees. Ik heb een hekel aan dit soort groen. En de prijs blijft belachelijk. Echt een auto voor speculanten. 

Geplaatst:

Dark olive is een lelijke kleur? ? Elk zijn ding denk in dan, ik vind dat verre van lelijk…

62E0CB24-849F-4068-950E-5748746435F8.jpeg

Geplaatst:
Op 1/11/2022 om 09:15, X5. zei:

Mooie spec 

Miljaarde ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid