Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, bn326160 zei:

Dan ook in ontvangst mogen nemen! 2 maanden vroeger dan verwacht.

Business 200d, lease spec zegmaar. Zo zullen er nog wel een aantal op de weg verschijnen binnenkort, vermoed ik.

Eerste indruk ik dat ie vlotter vertrekt/schakelt dan de 1.6L 200d die de W205 heeft gekregen bij z'n facelift. Het ontbreken van knoppen is nog wat wennen, maar touch input voor CarPlay is wel top. Maar kan nog niet echt oordelen na 15km. Volgende maand ermee op vakantie.

Front.jpg

Side.jpg

Rear.jpg

Interior.jpg

Hoe ervaar je de standaardstoelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, William Blake zei:

Hoe ervaar je de standaardstoelen?

Vrij comfortabel, qua gevoel geen merkbaar verschil ten opzichte van het 2019 model. Zo te zien geen uitklikbare beenondersteuning meer, maar vond dat niet echt een meerwaarde. Wel wat stom dat ze van elektrische bediening afgestapt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ex-Mooseman zei:

met mijn lange stekken zou ik dat uitschuifbare stukje missen, denk ik

Ik vind het enkel handig als je de zit ook wat naar boven kan brengen vooraan. Je benen zijn altijd wat gebogen en die uitschuifbare dingen raak je vaak niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Juist een nieuwe Mercedes C200d besteld eind januari. Nu vol ongeduld wachten levering geschat op de week van 7 november. Iemand ervaring met of dit accuraat is? 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, joerivd1 zei:

Juist een nieuwe Mercedes C200d besteld eind januari. Nu vol ongeduld wachten levering geschat op de week van 7 november. Iemand ervaring met of dit accuraat is? 

 

Enkel uw dealer kan dat exact zien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo,

Ik ben deze week mijn C200D gaan afhalen. (S206)

De achteruitrijcamera klapt uit bij 25km/u en klapt terug in bij 35km/u, telken met een irritant geluid in de koffer.

Medepassagiers vragen of er iets los ligt in de koffer...! iemand die daar ook last van heeft?

Bij stadsverkeer gebeurt dit dus 10-tallen keer, om gek van te worden, zeker als jer begint op te letten.

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2022 om 21:34, KDC zei:

Hallo,

Ik ben deze week mijn C200D gaan afhalen. (S206)

De achteruitrijcamera klapt uit bij 25km/u en klapt terug in bij 35km/u, telken met een irritant geluid in de koffer.

Medepassagiers vragen of er iets los ligt in de koffer...! iemand die daar ook last van heeft?

Bij stadsverkeer gebeurt dit dus 10-tallen keer, om gek van te worden, zeker als jer begint op te letten.

thx

Is dat normaal niet enkel bij het achteruitrijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2022 om 21:34, KDC zei:

Hallo,

Ik ben deze week mijn C200D gaan afhalen. (S206)

De achteruitrijcamera klapt uit bij 25km/u en klapt terug in bij 35km/u, telken met een irritant geluid in de koffer.

Medepassagiers vragen of er iets los ligt in de koffer...! iemand die daar ook last van heeft?

Bij stadsverkeer gebeurt dit dus 10-tallen keer, om gek van te worden, zeker als jer begint op te letten.

thx

Merci! De eerste weken niks van gemerkt bij mijn E maar sinds ik het weet hoor ik het ook 🙈 (gelukkig stoor ik me er niet echt aan)

Eens online zien of je het kan laten programmeren dat hij alleen uitklapt als je op de knop duwt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
6 minuten geleden, William Blake zei:

Soms vraag ik mij af waarom men deze 4-cilinder downsizing doorvoert:

Omdat een 6-in-lijn niet past in de C? (conceptueel, dus moet ooit een bewuste beslissing zijn geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, gTa zei:

Omdat een 6-in-lijn niet past in de C? (conceptueel, dus moet ooit een bewuste beslissing zijn geweest)

Lijkt me toch sterk.

C63 W205 hebben ze ook de neus lichtjes verlengd om de V8 te monteren.

Zou die 2L-obsessie niks met China te maken hebben? (tax-wise)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, William Blake zei:

Lijkt me toch sterk.

C63 W205 hebben ze ook de neus lichtjes verlengd om de V8 te monteren.

Zou die 2L-obsessie niks met China te maken hebben? (tax-wise)

Waarschijnlijk.

Er moet toch érgens voldoende argument liggen om uiteindelijk de bewuste keuze te maken dat er niks anders dan 4-pitters in de C komt, AMG incluis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, The Swede zei:

Is het mogelijk dat ik ergens las dat ze zelfs de 63 als 2.0 willen maken?

Ja dat klopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid