Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, William Blake zei:

Eind deze maand.

Volgend jaar ook de diesel-PHEV.

Mogelijks ook nog een ‘C400e’

4 cilinder zeker ook ?  Die C400 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht van de leasemaatschappij: (nadat zij 1,5 maand op zich hebben laten wachten om de bestelling te plaatsen) de geschatte levertermijn van mijn C200d is pas over 7 maanden... 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Tommie zei:

Valt nog mee zenne, in deze tijden.

Goh in 2019 ook 7 maanden moeten wachten terwijl het er initieel 4 waren.
Een vriend zijn '4 maanden' voor een A klasse sedan in 2020 zijn er uiteindelijk 9 geworden.

In tegenstelling tot BMW die in 2017 op 3 maanden een 3 GT kon afleveren en in 2021 opnieuw op 3 maanden een iX3... 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bn326160 zei:

Goh in 2019 ook 7 maanden moeten wachten terwijl het er initieel 4 waren.
Een vriend zijn '4 maanden' voor een A klasse sedan in 2020 zijn er uiteindelijk 9 geworden.

In tegenstelling tot BMW die in 2017 op 3 maanden een 3 GT kon afleveren en in 2021 opnieuw op 3 maanden een iX3... 🤔

BMW heeft een beter productieapparaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/9/2021 om 17:30, bn326160 zei:

Net bericht van de leasemaatschappij: (nadat zij 1,5 maand op zich hebben laten wachten om de bestelling te plaatsen) de geschatte levertermijn van mijn C200d is pas over 7 maanden... 🤪

Meevaller voor je!  Mijn C is geschat op einde mei levering.  Biemer van de madam einde september 😬  Ben nog steeds "over m'n toeren" dat geen enkele van de audio upgrades beschikbaar zijn... voor de rest hoop ik dat alles er op zal zitten (wat dus alles is).

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die strengere geluidsnormen ook, gaat 't idd nog niet zo gek hard opvallen dat het een 4-pitter is. Die exemplaren daar op de video klinken iig extreeem stil (zelfs onder vollast hoor je langs buiten quasi geen ICE).

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik kijk wrs te weinig nurburgring filmpjes maar vind dat nu niet ZO indrukwekkend?

Die eerste acceleratie is toch zot zot snel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid