Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, Rabbit zei:

Zou niet meer leverbaar zijn met ACC? Ook lopende bestellingen hebben geen ACC meer?

Althans dat is wat ik hoorde waaien op het werk? @Tommie

Nu goed, liever zonder als ik sneller mijn auto zou kunnen hebben. Maar er is toch veel geklaag hierover.

Dat klopt niet.

Momenteel net énkel met ACC (of niet) te leveren, maar zonder Assisted Steering. Couldn’t care less.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Tommie zei:

Wat kan je met 700km meer dan 500km? Tenzij je dagelijks 600km doet? 

500km in de winter, bij 130km/h

Dan is het voldoende. Ik vrees dus dat het effectief 700km bij ideale omstandigheden moet zijn om dat waar te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een andere stelling, ik kan je volgen. 

Maar werkelijk 700km bereik ipv 500km werkelijk bereik maakt misschien voor 1% van de gebruikers iets uit, àls je elke dag thuis kan laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 dag 500km in de winter in een i4.  Dat is is niet de habitat van deze. Dan koop je beter iets anders. 

Dagelijks 50 km, zal meer  zijn speelterrein zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Tommie zei:

Da's een andere stelling, ik kan je volgen. 

Maar werkelijk 700km bereik ipv 500km werkelijk bereik maakt misschien voor 1% van de gebruikers iets uit, àls je elke dag thuis kan laden.

Klopt uiteraard. Maar dat is de range waar ik nog ga wachten voordat ik een overstap overweeg 🙂 

13 minuten geleden, tuscani zei:

Op 1 dag 500km in de winter in een i4.  Dat is is niet de habitat van deze. Dan koop je beter iets anders. 

Dagelijks 50 km, zal meer  zijn speelterrein zijn. 

Wat zeg jij nu weer? Het moet de oude 420d's en consorten ook vervangen he.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, tuscani zei:

Op 1 dag 500km in de winter in een i4.  Dat is is niet de habitat van deze. Dan koop je beter iets anders. 

Dagelijks 50 km, zal meer  zijn speelterrein zijn. 

Whut? Da's een bizarre stelling.

Dagelijks 300km is niet eens een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mijn fout, maar zat met de i3 in mijn gedachten, door het lezen van trommelremmen.  De i4 is idd een grotere reiswagen. ☺😂

Wist niet dat de i4 ook met trommels kwam.  Iets wat me ook opgevallen is bij de q4. Vreemd zicht.  

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, tuscani said:

Wist niet dat de i4 ook met trommels kwam.  Iets wat me ook opgevallen is bij de q4. Vreemd zicht.  

image.png

 

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, tuscani zei:

Sorry mijn fout, maar zat met de i3 in mijn gedachten, door het lezen van trommelremmen.  De i4 is idd een grotere reiswagen. ☺😂

Wist niet dat de i4 ook met trommels kwam.  Iets wat me ook opgevallen is bij de q4. Vreemd zicht.  

 

Mogelijks is dat een grap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

image.png

 

?

 

 

8 minuten geleden, Tommie zei:

Mogelijks is dat een grap?

62nyfgebo9py_800.jpg

kan niet direct een betere foto vinden, maar de Q4 heeft dus trommels achteraan. En door krikke zijn post (die dus voor te lachen was heb ik nu door) dacht ik dat de basis i4 ook met trommels achteraan kwam. 😉

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag laatst was er een BMW-event in Cadzand-bad (Driving the future, ofzo).  De SUV's blijven raar doen op het netvlies, maar die i4 is toch wel knap : er reed een donkergroene en een donkerblauwe rond, en beide kon ik wel smaken.   Ik zou zelfs met die neusgaten kunnen leven.

Het evenement was op Nederlands grondgebied, en toch waren alle testauto's ofwel met een Belgische, Duitse of Franse plaat ingeschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt aan het twijfelen voor zo’n i4. Voldoende filmpjes gezien en al paar keer in het echt, en elke keer geraak ik wat meer overtuigd. Maar ik ben zo benieuwd wat er nog op ons afkomt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend was het in Zolder ‘Electrified’ met dus enkel maar EV’s. En daar dus ook de i4 gespot.

 

444B15CB-6354-4AD0-AE59-D3B6ED243C2A.jpeg

A0E0950D-E4AA-46C2-9E31-5696CB913A00.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, vince522 zei:

Speciaal kleurtje, wat is dit?

Brooklyn grey. 'Standaardkleur' zelfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid