Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

7 hours ago, ir_fuel said:

Dat is omdat ze tegenwoordig ook alle "M-Performance" modellen in de "M" sectie van de website gooien. 2 jaar geleden was dat nog niet. is dus allemaal "M" volgens "M"arketing.

Alsof die verwatering idd nog niet erg genoeg is, doet BMW UK er nog een schepje bovenop door een iX met Sportpakket ook 'M Sport' te noemen. 🤦‍♂️

374013619_Schermafbeelding2022-04-19om17_43_58.thumb.png.154150cabd6a60360396e5bfe1010679.png

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Tommie zei:

Nog minstens 2 extra. 

Ik weet dat je waarschijnlijk niks erover kunt zeggen, maar ik gok dat ze dan toch wel ergens naar beneden toe nog een versie gaan uitbrengen, kwestie van de Fleet nog wat verder aan te boren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Nog minstens 2 extra. 

Ik hoop stiekem op een RWD variant die qua vermogen tussen de huidige 2 komt te zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, davy zei:

Ze zouden beter eerst maken dat deze wat vlotter kan geleverd worden...

Daar heeft BMW - net als elk ander merk - weinig invloed op momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Ik weet dat je waarschijnlijk niks erover kunt zeggen, maar ik gok dat ze dan toch wel ergens naar beneden toe nog een versie gaan uitbrengen, kwestie van de Fleet nog wat verder aan te boren?

1 Top, 1 Bottom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op die linkse ook geboden, komt van een online veiling. Ik ben maar tot 82k gegaan, zag niet in hoe je daar meer dan 85k voor kan vragen zonder M Pack.

Gesteld dat die rechtste full option is, dan betaal je +- 10k meer dan cataloog. Markt is gek geworden, maar daarvoor gaan ze gewoon weg...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Tommie zei:

Ik heb op die linkse ook geboden, komt van een online veiling. Ik ben maar tot 82k gegaan, zag niet in hoe je daar meer dan 85k voor kan vragen zonder M Pack.

Gesteld dat die rechtste full option is, dan betaal je +- 10k meer dan cataloog. Markt is gek geworden, maar daarvoor gaan ze gewoon weg...

Die groene heb ik doorgestuurd naar een collega, die me raad vroeg om zijn lease spec i4 samen te stellen. Is nog een knap exemplaar voor de opties, dat ie heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/25/2022 at 8:41 AM, Rabbit said:

Zijn dit de gangbare prijzen?

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé M Sportpakket - Dejonckheere Roeselare (bmwpremiumselection.be)

Dat ding kost dus 30.000 meer dan basis? Dan scheur je daar toch gegarandeerd uw zak aan als we ooit weer naar normale productiedatums gaan?

 

image.png.452612653c050232682c5c15e7b54724.png

WTF

M50 prijzen voor een eDrive40 met kilometers op :tct:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/24/2022 at 10:19 AM, vince522 said:

Ik hoop stiekem op een RWD variant die qua vermogen tussen de huidige 2 komt te zitten. 

Dat zal technisch niet zo evident zijn. Dan zullen ze een dikkere motor moeten leggen achteraan. Ik vermoed dat de RWD variant gewoon enkel de achterste motor van de 4WD heeft. Bij verbrandingsmotoren zijn zo een dingen simpeler te regelen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
7 minutes ago, Ken said:

Wat is de wachttijd nu voor 40e / m50?

Onbekend.

Enfin, als ze van mijn bestelde nog niet kunnen zeggen wanneer hij gemaakt wordt ga ik er vanuit dat als je nu bestelt het niet beter zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, tuscani said:

er rijden er alleszins al rond. (weet niet welke versies) maar ik kom soms zo'n matblauw/paarse tegen

Als je graag 15K te veel betaalt kan je morgen eentje hebben he. Gewoon uit stock.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid