Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, BMWMB zei:

 

 

Naast zo'n Model 3 wordt zo'n i4 nog een knappe verschijning. Ik stoor me zelf niet aan de tanden 🧐

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Roger zei:

Naast zo'n Model 3 wordt zo'n i4 nog een knappe verschijning. Ik stoor me zelf niet aan de tanden 🧐

Hier andersom. Ik heb de snuit van een Model3 altijd redelijk mooi gevonden. En in vergelijking met de BMW bijna een beauty. :) Enkel de proporties aan de C-stijl en koffer zijn minder mijn ding. Te hoog, gedrongen, wel functioneel. Het gebrek aan een (al dan niet optionele) tellerpartij vind ik een zeer groot gemis. Dat is een optie waar klanten wel willen voor bijbetalen lijkt mij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

BTW niet onbelangrijk voor de velgen Johnnies hier. 20" velgen = 80km minder range :mellow:

How zeker. Tov welke andere grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de Model 3 geen mooie auto. Door ‘m dikwijls te zien, is mijn oog er wel aan gewoon geworden, maar knap zal ik ‘m nooit vinden. Dan is de i4 wel andere koek. De grote nieren zijn ook niet echt mijn ding, maar echt lelijk vind ik ze ook niet. Voor de rest is het een veel mooiere auto, buiten, en vooral ook binnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, BMWMB said:

How zeker. Tov welke andere grootte?

Standaard 18" = 513km autonomie

19" = 511km autonomie

20" styling 862 = 488km autonomie

20" styling 868 met sportbanden (is een set velgen van 2600 euro opleg) = 432km autonomie

 

Cijfers van BMW zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 5 weken later...
1 uur terug, William Blake zei:

Not good… hij zou de Tesla Model 3 verkiezen boven dit

Terwijl ik eigenlijk niet vind dat je die 2 kan vergelijken, ik vind de i4 in een klasse hoger spelen. Maar dat kan ook aan mij liggen 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Roger zei:

Terwijl ik eigenlijk niet vind dat je die 2 kan vergelijken, ik vind de i4 in een klasse hoger spelen. Maar dat kan ook aan mij liggen 😬

Price wise, en qua aankleding wel, maar daar stoppen de verschillen toch wel, hoe hard BMW ook beweert dat het niet zo is. Ze hebben wel een andere insteek/rij-ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Roger said:

Terwijl ik eigenlijk niet vind dat je die 2 kan vergelijken, ik vind de i4 in een klasse hoger spelen. Maar dat kan ook aan mij liggen 😬

Ik vind het ook geen vergelijking. Alleen al qua prijs zit daar een serieus verschil op.

 

On 4/18/2022 at 9:29 AM, William Blake said:

Not good… hij zou de Tesla Model 3 verkiezen boven dit

Het is dan ook geen "echte" M. Dat is zoals klagen dat een M340i geen echte M is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Het is dan ook geen "echte" M. Dat is zoals klagen dat een M340i geen echte M is.

Idd - ook al is BMW hun marketing niet zo duidelijk (UK)

die range is wel teleurstellend

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, William Blake said:

Idd - ook al is BMW hun marketing niet zo duidelijk (UK)

Dat is omdat ze tegenwoordig ook alle "M-Performance" modellen in de "M" sectie van de website gooien. 2 jaar geleden was dat nog niet. is dus allemaal "M" volgens "M"arketing.

19 minutes ago, William Blake said:

die range is wel teleurstellend

Dat is op die 20" breedset wielen met sportrubber op. Dat scheelt 80km. Zie je zelfs in de configurator. De range in de marketing spreekt daar niet over, en heeft het over de range op 19".

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/4/2022 om 09:29, William Blake zei:

Not good… hij zou de Tesla Model 3 verkiezen boven dit

Deze tesla-fanboy moet de reviewer gelijk geven: dik 2200kg is gewoon te zwaar om nog wat plezier te beleven.

Zelfs een model 3 AWD van 1800 kg voelt al niet echt licht aan, maar is toch nog behoorlijk dynamisch (volgens sommigen is de RWD leuker vanwege het lagere gewicht op de neus). 

Puur qua fun zal noch een model 3 als een i4 aan een M3 kunnen tippen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid