Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

14 minutes ago, davy said:

Hoe zien die lelijke ventilatie zetels er dan uit?

Lelijk is misschien een te strenge bewoording, maar het ziet eruit als een sportzetel met de bovenkant van een standaardzetel.

3138748f-f333-461b-8056-29b0dc4d64a4-jpe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bij deze dus hetzelfde als bij de vorige 4GC, dat de bovenzijde van de deuren niet in nappaleder kan.

Wie beslist zoiets bij BMW? 
 

Onbegrijpelijk!

Zou voor mij al een reden genoeg zijn om ‘m niet te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al. Daar kunnen ze wel hun tijd en energie insteken, maar om een lapje leder te ontwikkelen voor op de deuren, dat kunnen ze niet. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Ook al. Daar kunnen ze wel hun tijd en energie insteken, maar om een lapje leder te ontwikkelen voor op de deuren, dat kunnen ze niet. 

Tis nu ook niet het einde van de wereld he 🤣 Ik ga een auto daar niet voor laten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Is bij deze dus hetzelfde als bij de vorige 4GC, dat de bovenzijde van de deuren niet in nappaleder kan.

Wie beslist zoiets bij BMW? 
 

Onbegrijpelijk!

Zou voor mij al een reden genoeg zijn om ‘m niet te kopen.

Meen je dat nu? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Roger said:

Wat moet die groene schuiven of mag dat niet publiek geweten zijn? 🙂

Klik gewoon alle opties aan (behalve geventileerde zetels ....) in de configurator :D 

Je zit boven de 100K

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Roger zei:

Wat moet die groene schuiven of mag dat niet publiek geweten zijn? 🙂

102.140 euro BTWi om precies te zijn.

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Klik gewoon alle opties aan (behalve geventileerde zetels ....) in de configurator :D 

Je zit boven de 100K

+ de individual kleur.

Zit serieus in twijfel om voor een kleine meerprijs een taycan/etron gt te kopen ipv de i4…

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, davy zei:

+ de individual kleur.

Zit serieus in twijfel om voor een kleine meerprijs een taycan/etron gt te kopen ipv de i4…

AM 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vince522 zei:

AM 😍

Taycan en etron zouden 2dehands zijn…

Dus +/- 5k meerprijs, op een wagen van 100k is dit dan toch een kleine meerprijs?😇

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, davy zei:

Taycan en etron zouden 2dehands zijn…

Dus +/- 5k meerprijs, op een wagen van 100k is dit dan toch een kleine meerprijs?😇

Een Taycan is tegenwoordig goedkoper nieuw dan 2dehands 😆

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, davy said:

Taycan en etron zouden 2dehands zijn…

Dus +/- 5k meerprijs, op een wagen van 100k is dit dan toch een kleine meerprijs?😇

En die vind je bij hopen al tweedehands?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, davy said:

+ de individual kleur.

Dat valt eigenlijk nog goed mee qua prijs. Porsche vraagt dat voor sommige standaard kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/5/2022 om 10:54, davy zei:

+ de individual kleur.

Zit serieus in twijfel om voor een kleine meerprijs een taycan/etron gt te kopen ipv de i4…

Ik denk dat ook, maar die kleine meerprijs valt dan weer tegen. Nieuw zit ik er aardig boven, tweedehands niet te vinden of alleszins niet in een aanvaardbare configuratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/5/2022 om 12:47, davy zei:

Taycan en etron zouden 2dehands zijn…

Dus +/- 5k meerprijs, op een wagen van 100k is dit dan toch een kleine meerprijs?😇

Zou ik ook doen. Misschien als je echt iets specifiek zoekt niet gemakkelijk. Ik had geluk en vond quasi mijn configuratie tussen de stock wagens, iets duurder dan gepland, maar wel instant gratification. 🙂  Een wachttijd van een paar weken ipv 3 tot 6 maanden, laat staan anderhalf jaar. 

Keuze uit 100'en Taycans, 40 tal E-Tron GT's, stock + 2e hands, daar zal wel iets tussenzitten denk ik dan. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af waar jullie al die okkazie Taycans en e-tron GT's zien die quasi evenveel kosten.

Als ik op mobile.de ga zien is de goedkoopste e-tron GT 98K.  Het merendeel zit boven de 110K, en ik ben niet in de opties gaan grasduinen.

En 100K voor een i4 is echt geen standaard prijs. Dan ben je echt wel loos gegaan in de prullen zoals speciaal leder enzo. Voor minder dan 90K spec je eentje met alles erop en eraan. (je komt van een basisprijs van 77.4K).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vraag me af waar jullie al die okkazie Taycans en e-tron GT's zien die quasi evenveel kosten.

Niemand zegt dat ze evenveel kosten. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Logic said:

Niemand zegt dat ze evenveel kosten. 😉 

Ik heb niet geschreven dat ze evenveel kosten.

Ik zie hier spreken over kleine meerprijs en quasi evenveel.

Kan u zeggen dat dat niet zo is, tenzij je een (te) full option i4 gaat vergelijken met een kale e-tron GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zou niet meer leverbaar zijn met ACC? Ook lopende bestellingen hebben geen ACC meer?

Althans dat is wat ik hoorde waaien op het werk? @Tommie

Nu goed, liever zonder als ik sneller mijn auto zou kunnen hebben. Maar er is toch veel geklaag hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid