BMWMB 8,599 Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit 2,462 Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Nog een variant van dat scherm? zitten we aan MBUX 3 ofzo ? Nu goed de positionering is alvast een pak beter want bij de C vind ik het te laag staan. Beloofd wel een knappe auto te worden ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoon ik 5,655 Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 Vroeger kon je stoefen met je cilinderinhoud. Tegenwoordig met het aantal inch aan scherm dat je ingebouwd hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Challazer 3,168 Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 17 minuten geleden, gewoon ik zei: Vroeger kon je stoefen met je cilinderinhoud. Tegenwoordig met het aantal inch aan scherm dat je ingebouwd hebt. Xzibit had al 15 jr geleden al door! 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoon ik 5,655 Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 46 minuten geleden, Challazer zei: Xzibit had al 15 jr geleden al door! Zo zien de meeate wagens er helaas ook uit tegenwoordig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 Opnieuw een ster op de kap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 22,626 Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 2 uren geleden, The Swede zei: Opnieuw een ster op de kap Hoezo "opnieuw"? Dat is nooit weggeweest. Je moet wel de 'juiste' uitvoering nemen (de Exclusive of hoe heet-ie), als je de Avantgarde neemt krijg je d'office de "coupé neus" met ster in de grille. (En dat blijkt ook te zijn wat bijna iedereen wil, op C en E toch ... als je ziet hoe bitter weinig non-AMG's en non-Avantgardes je maar ziet. Meteen ook de reden waarom de Exclusive niet meer op alle markten verkrijgbaar is o.b.v. take rate.) Huidige E-klasse wordt ook nog altijd met ster op de motorkap gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SB-01 2,492 Posted November 26, 2022 Share Posted November 26, 2022 18 uren geleden, gewoon ik zei: Vroeger kon je stoefen met je cilinderinhoud. Tegenwoordig met het aantal inch aan scherm dat je ingebouwd hebt. Toch iets waar ik dan goed zit met de Focus, want over die 999cc valt niet veel te stoefen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakkerbart 0 Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Zou vanaf april volgend jaar te bestellen zijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,407 Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Eind april inderdaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante 50 Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Ziet er goed uit, hopelijk nog met 6 of 8 cylinders https://www.mercedes-fans.de/fotostrecke/ausblick-mercedes-amg-e63-w214-rendering-sieht-so-der-neue-mercedes-amg-e63-w214-aus.6787.1.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,599 Posted January 17 Share Posted January 17 Dit wordt weer zeer knap!!! Stel u voor dat je bij Mercedes in deze klasse wil shoppen, en je wil een EV, dan ben je verplicht zo’n EQE gedrocht te kopen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit 2,462 Posted January 18 Share Posted January 18 6 uren geleden, BMWMB zei: Dit wordt weer zeer knap!!! Stel u voor dat je bij Mercedes in deze klasse wil shoppen, en je wil een EV, dan ben je verplicht zo’n EQE gedrocht te kopen. Echt jammer e. Als ze de strategie van BMW zouden toepassen verkochten ze volgens mij massa meer. Die eq dingen zie je toch niet zo vaak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugeken 8,484 Posted January 23 Author Share Posted January 23 Dit wordt mooi https://www.autobild.de/artikel/mercedes-e-klasse-2023-w-214-s-214-t-modell-leak-preis-kombi-amg-21147045.html?fbclid=IwAR2HDpCqLfFfDdoiVMAGgk76Op7YY9CxbqKsAe4cF63ltwjNJT3nKOjTFjY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted January 24 Share Posted January 24 Ik zie nog steeds een normale neus, dus dat komt goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit 2,462 Posted January 24 Share Posted January 24 @William Blake wanneer komt dit uit ? komt de break ook direct ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Fred- 347 Posted January 24 Share Posted January 24 Ik heb toch twee keer moeten kijken, maar mooie evenwichtige verandering. Vooral beniewd naar het interieur, die wel wat cleaner mocht Het valt me vooral op hoe verschillend BMW/ MB/ Audi de elektrificatie van hun gamma aanpakken. Zo zie je toch mooi dat ze nog heel erg aan het aftasten zijn welke richting ze uit moeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted January 24 Share Posted January 24 De verandering is wel erg subtiel vergeleken met het huidige model. Is bijna een facelift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
William Blake 2,407 Posted January 24 Share Posted January 24 2 uren geleden, Rabbit zei: @William Blake wanneer komt dit uit ? komt de break ook direct ? april Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedExceed 146 Posted February 1 Share Posted February 1 Op 24/1/2023 om 11:44, William Blake zei: april Dus ik zal nog voor 01/07 een S214 hybride kunnen bestellen ? Rijd nu daily ook met E300de T en ik vind dat een zalige kilometervreter en wil deze nog één keer vervangen aan een fiscaal gunstig regime... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtler 3,535 Posted February 1 Share Posted February 1 Op 24/1/2023 om 09:44, -Fred- zei: Ik heb toch twee keer moeten kijken, maar mooie evenwichtige verandering. Op 24/1/2023 om 11:05, The Swede zei: De verandering is wel erg subtiel vergeleken met het huidige model. Is bijna een facelift. Subtiel ? Is in mijn ogen toch een volledig nieuwe auto. Zo op het eerste zicht al; volledig nieuwe voorkant, vlakke deurklinken, volledig andere achterkant etc. Lijkt nu eerder een grotere C dan een "facelift" 213 Interieur gaat, voor zover info nu, in elk geval niet mijn smaak worden. Wat mij meer benieuwd is of ze de batterijen in de kofferbak (wat meer) hebben kunnen wegwerken. Nu goed. Zal toch nog een jaar of 3-4 met mijn 300de T moeten rijden dus voorlopig speelt het toch niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante 50 Posted February 2 Share Posted February 2 https://www.autoblog.nl/nieuws/motor-mercedes-e63-amg-bekend-3448704 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,599 Posted February 2 Share Posted February 2 Dan zie ik op termijn deze motor ook in de C en SL komen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoon ik 5,655 Posted February 2 Share Posted February 2 3 uren geleden, Dante zei: https://www.autoblog.nl/nieuws/motor-mercedes-e63-amg-bekend-3448704 Goede zaak. Kak artikel wel. Geschreven door en voor 7 jarigen? Of is dat het niveau in Nederland geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted February 2 Share Posted February 2 2 uren geleden, BMWMB zei: Dan zie ik op termijn deze motor ook in de C en SL komen. Dan zouden ze dus een U turn maken en weer van 4 naar 6 cilinder gaan. De vraag is of die lange motor PLUS de electrische aandrijving wel in de C gaat passen. Een 6-in-lijn is niet de meest compacte motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts