Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

Awel, ondertussen zijn bigscales veel meer gekend én is de maatschappij weer 2,5 zuurder geworden. Bijna 100% zeker dat ge zwaren ambras krijgt als ge nu nog zoiets doet. :cry:  Voor hetzelfde geld passeert er nen ambetantenaar die een GAS-boete uitschrijft...

eigenlijk kan je hem geen ongelijk geven vrees ik.

Dat gras zag er lief uit als we weg waren :lol:

Daarmee dat ik nadien meer onroad reed aan de ikea in asse

Link naar reactie
Delen op andere sites

kap ben ik ook kwijt, misschien es een ander model overwegen.

 

alhoewel

 

image042.jpg

 

:inlove:

Ziet hoe maagdelijk wit mijn beestje toen nog was :inlove:

 

 

Zo ziet hij er dus maar 1 dag uit :D Dat is nu.... 8j geleden ofzo? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Na een weekje van 's avonds na het werk wat te bouwen, vandaag de laatste schroefjes vastgedraaid en de motor gemonteerd op m'n Kyosho MP9e.

Hier klaar voor zijn eerste rit. De laatste keer dat hij 'echt' proper is.

86MqbZ3.jpg

Tot op heden enkel ervaring gehad met nitro, en een paar brushed electro's. Maar dus nog nooit met brushless gereden. De power die vrijkomt, is enorm. Ik moet de tractiecontrole nog eens afstellen zodat de acceleratie bij vollast efficiënter verloopt, maw het vermogen aan de grond kan zetten. Door met wat gevoel de trigger te behandelen, is het wel mogelijk om snel uit de startblokken te schieten.

3qSQKagl.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wtf heeft zo'n ding tractie controle?

Niet zoals de grote broertjes, dus geen sensoren die het verschil in wielspin constateren. Gewoon op de zender, die maar een beperkt signaal doorstuurt bij WOT en geleidelijk aan vermeerderd tot de gewenste gasstand (volledig instelbaar). ABS bestaat ook, maar is dus altijd actief vanaf een bepaalde input.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

kan je niet counteren door zelf je ambtenarenbadge boven te halen en te zeggen dat je toestemming hebt?

 

Ambtenarenbadge? Dat klinkt als een zieliger vorm van een gehandicaptenkaart. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn nu blanco, op één klein getalletje in een hoek op één kant na.

De oude prikklokkaarten gaan uit roulatie, tenzij in sommige werkplekken waar die nog nodig zijn op bepaalde deuren te openen (zoals AC Zuid).

En dan hebben we inderdaad nog onze werknemerskaart, met foto. Dat dient tot niks, maar zou perfect als "ambtenarenkaart" kunnen doorgaan. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het was maar eens proberen, kijken of de gopro goed gericht stond en bleef staan. Heb ook geen ervaring met gopro studio, maar ik zal wel eens een leuk filmpje proberen te maken. Met de camera naar achter gericht moet ook cool zijn, met die zandbandjes heb je een zandpluim van een meter :D. Dan nog eens luchtbeelden met mn phantom en een leuk muziekje... :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel, vétttt !!!!! :lolz:

 

Maar hoe ga je én je multirotoromgekeerdegrasmasjien én je baja besture? :D

 

*vrijwilligt zich als bigscale piloot met ervaring* :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel, vétttt !!!!! :lolz:

Maar hoe ga je én je multirotoromgekeerdegrasmasjien én je baja besture? :D

*vrijwilligt zich als bigscale piloot met ervaring* :D

Awel voila :) moeten we eens doen he, zou machtig zijn! Topgear RC...

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL! Als dat eens past -> I'm totally in for it. :-)

Gevaarlijk wel want dan ga ik dat ook willen. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in zeebrugge dus kan na 17:30 in de week, als de dagen wat beginnen te verlengen is dat goed te doen. In het weekend kan ook, maar dan loopt er wel wat meer volk rond natuurlijk...

genusu5e.jpg

3u5uvypa.jpgabapeja4.jpg

Tuulijk moet jij zoiets hebben! :D

Morgen heb ik mn nieuwe phantom, zal ideaal zijn om te filmen, gopro hangt aan een zenmuse die mn camera stabiliseert, en met mn zender kan ik die kantelen + heb videolink dus ik zie real life wat ik film :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je toch wat kuiswerk na die tripjes over het strand om de corrosie tegen te gaan?

Ik zorg dat het meeste zand eruit is maar ik haal die niet telkens uit mekaar hoor. Baja's kunnen daar tegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid