Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

On 2/12/2018 at 2:48 PM, Davy_ said:

Net na ongeveer 1.5jaar de E Maxx nog is geprobeert voor in gang te krijgen. Er is iets aan maar ik weet niet meer wat emoji4.png
Natuurlijk de 2 LiPo's naar de filistijnen. Is er nog een manier om er terug leven in te krijgen? Want natuurlijk een duur grapke. emoji37.pngbb2c8c4c3673723e7e476c307d99b136.jpg715e82f13f94d095111422a3e0d14456.jpg24db1e2d1831d4a8abb5eefbb35c0257.jpg

Leuk speelgoed :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die van mij nog eens moeten gaan zoeken op zolder. Destijds wel eentje gekocht met een nitro motor, was een slechte keuze. Had beter batterijen gekozen. Toch wat meer werk aan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2017 om 15:53, manneke zei:

 


Die sparks zien er wel leuk uit

3f0977af23bf56b1bb62b70160ee26b5.jpg

Maar inderdaad, dji is niet goedkoop

de88064fdbad4c363cb809f252dc3cd8.jpg
d906e6247d0f87d1980a8b6036236de5.jpg

In de winkel (aerobertics) toen een demo gezien van een fpv vluchtje met een blade inductrix
a4f5ead50cbcf6b30bda99ac2ea87d36.jpg

Zeer indrukwekkend. Piloot en ik hadden een fatshark bril op. Kwaliteit valt zeer goed mee en hij kon een serieus stukje vliegen. Vloog uit de ene ruimte naar de andere, rond mensen hun hoofden, tussen benen... en aan een relatief hoge snelheid. toestel zonder zender (bnf) kost €100 dacht ik. Bril kost natuurlijk wel €500, maar kan je gebruiken voor andere toestellen ook natuurlijk.

 

eind vorig jaar was het opendeurweekend bij Aerobertics...we hebben toen een demonstratie gekregen van drone-piloot Peter (professioneel lesgever ), die kon idd een serieus stukje vliegen!  Ik vermoed dat het dezelfde persoon was die jullie een demo heeft gegeven :) 

Aerobertics is één van de mooiste RC-winkels die ons belgenland rijk is, echt een aanrader om daar eens rond te lopen.

Elke zaterdagavond is het ,bij ons in de zaak, bijeenkomst van enkele RC-fanaten...tal van rc-modellen komen aan bod:
- Blade induxtric FPV - RTF - 200
- Blade nano QX 3d
- Blade MCPX
- Blade 130
- Blade 200
- Blade 230s
- Blade 270CFX
- Blade 360 CFX
- Blade 450 3D
- Blade Zeyrok
- Graupner hornet 250
-.... nog tal van modellen die mij momenteel ontgaan

Zeer leuk om te zien en vooral om te doen :)
Boys and their toys...; 't moet niet altijd auto/moto- gerelateerd zijn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die van mij nog eens moeten gaan zoeken op zolder. Destijds wel eentje gekocht met een nitro motor, was een slechte keuze. Had beter batterijen gekozen. Toch wat meer werk aan [emoji3] 
Nitro is nochtans ook leuk, hier nog een MT2 staan maar wel wat meer gedoe, en trager.a6b488b68fc551d149063f9ee12149cb.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit kunnen wennen aan dat plastiekerig, licht, goedkoop gevoel van Traxxas. En zeker voor die prijs. Ik heb Losi, Thunder Tiger, HPI en dat is een heel ander gevoel. Vergelijk eens een e-Maxx met bv een Arrma Nero.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/02/2018 at 2:48 PM, Davy_ said:

Net na ongeveer 1.5jaar de E Maxx nog is geprobeert voor in gang te krijgen. Er is iets aan maar ik weet niet meer wat emoji4.png
Natuurlijk de 2 LiPo's naar de filistijnen. Is er nog een manier om er terug leven in te krijgen? Want natuurlijk een duur grapke. emoji37.pngbb2c8c4c3673723e7e476c307d99b136.jpg715e82f13f94d095111422a3e0d14456.jpg24db1e2d1831d4a8abb5eefbb35c0257.jpg

Doe die batterijen maar naar het containerpark. LiPo is veel te gevaarlijk om mee te lopen prutsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zo’n monster truck [emoji3]
allez 2 eigenlijk. Ook 1 voor Maxim. 
[mention=78]manneke[/mention]
Savage flux, e maxx, x maxx, arrma nero? Of nog iets anders?
wil zo eentje met belachelijk veel power [emoji3]


Best bang for your bucks vind ik de arrma nero. Traxxas is te duur voor wat het is. Savage zit raar ineen en verouderd. Arrma is degelijk, eerlijk geprijsd en ik hoor er goeie dingen van.
Qua kwaliteit en design, hoe alles ineen zit en materialen vind ik mn Losi xxl nog altijd top (kost ook €800), maar stukken bestellen is een ramp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je die dingen nog op halve kracht zetten of zo? Denk niet dat Max al zo’n snelle aankan
Ja, denk dat wel ze. Als dat z'n eerste deftige R/C is gaat dat idd niet verantwoord zijn. Ding is wel heel zwaar en stevig gebouwd.
Link naar reactie
Delen op andere sites



Best bang for your bucks vind ik de arrma nero. Traxxas is te duur voor wat het is. Savage zit raar ineen en verouderd. Arrma is degelijk, eerlijk geprijsd en ik hoor er goeie dingen van.
Qua kwaliteit en design, hoe alles ineen zit en materialen vind ik mn Losi xxl nog altijd top (kost ook €800), maar stukken bestellen is een ramp.
Te duur voor wat het is maar je zit zelf met eentje van 800euro [emoji12]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid