Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

En daarna?
Ik heb ze nu opgeladen in mijn zicht, en ze daarna in zo'n kleingeld-kluisje gelegd.
Ik ben niet zo bezorgd voor het laden, want dat doe ik enkel als ik er ben. Ik ben eerder wat "bang" voor 's nachts of als ik niet thuis ben.


Je moet daar niet in overdrijven hoor. Zolang je daar ‘normaal’ mee omgaat... als je een zwelling ziet, dan zou ik die wel wegdoen.
Link naar reactie
Delen op andere sites



Je moet daar niet in overdrijven hoor. Zolang je daar ‘normaal’ mee omgaat... als je een zwelling ziet, dan zou ik die wel wegdoen.
De 2 "oude" staan inderdaad gezwollen, k zal er maar niet meer mee spelen dan [emoji4][emoji4]48cc8cacaf0516ef60699b6b727bcdff.jpgfb55dfd331c9ae0b00e21fe96fab45dd.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Davy_ 

Ik zou dat ook eens willen proberen (Tansanitblau FTW :D ).

Ik neem aan dat je dat aan de binnenkant spuit? En die stickers dan aan de buitenkant?
Weet jij of het mogelijk is om stickers aan de binnenkant te kleven en erover te spuiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spuiten aan binnenkant en stickers aan buitenkant. Ik vermoed dat dat wel moet gaan, als je zo van die stickers vind met een vel vooraan.7b765f604ea3490f466fb295ec183285.jpg9c9f87ea85be577e11bbdbdc59521248.jpgb9af0fafbf28e7688a5dc565e62b16b1.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bashmeeting lijkt me tof! Liefst ergens in april, dan kijk ik wat er kapot is, bestel ik de stukken en kan dan in juli nog eens rijden.
Klinkt goed, gisteren 2 centrale cardans afgetrokken :fp:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
3 hours ago, DDke said:

Dji spark @300 euro op ibood vandaag. 

Heb je daar een linkje van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

http://www.aviation24.be/air-traffic-control/belgocontrol/belgocontrol-launches-droneguide-app/

 

As of now, drone users in Belgium have a handy tool to fly safely: the mobile application Droneguide of Belgocontrol and the Belgian Civil Aviation Authority (BCAA) is available for free in the App Store and on Google Play.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hier gaan we voor sint voor de kids een RC auto kopen... Dan hebben ze in de winter wat motivatie om buiten te gaan spelen...

Ik ben daar al tijdje over aan het denken en komt er eigenlijk op neer dat ik een Traxxas Slash zou kopen...

Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een 2WD, of is een 4wd evenveeel fun om mee te rijden en beter?

Komt erop neer dat je in de 1/10 2 keuzes hebt:

* Standaard model met afstandbediening, brushed motor, een NiMH batterij en lader voor 310 (in webshops) en topsnelheid van 50 kmh ongeveer

* VXL model met afstandbediening en brushless motor voor 380 eur, maar daar komt dan nog lader en batterij bij... Deze heeft topsnelheid van 100 kmh ongeveer maar met 2 lipo erbij en een lader komt dat op 600 eur...

Iemand advies welke beter is en wat beste keuze is? Het is vooral combinatie van kids die ermee spelen en ik zou daar ook af en toe wel eens mee spelen :lolz:

 

@manneke Denk dat jij hier wel ervaring in hebt...

Oh ja, en enig idee waar je die dingen in WVL ergens lokaal kan kopen?

 

Mijn pa heeft een goedkoop alternatief van de HobbyKing, maar ja daar moet je per 30min rijden rekenen op 2u eraan sleutelen :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dat ook van plan en ben al duchtig Tamiya-dozen aan 't inslaan. :inlove:

Zijnen eersten zal ne Sand Scorcher zijn zonder diff kit (dus open diff) en met een nóg tragere motor dan de std 540 27T (een rock crawler 35T ofzo), en uiteraard met een stevige lexaankap in 't begin.

Kan al niet wachten :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Naish said:

Hier gaan we voor sint voor de kids een RC auto kopen... Dan hebben ze in de winter wat motivatie om buiten te gaan spelen...

Ik ben daar al tijdje over aan het denken en komt er eigenlijk op neer dat ik een Traxxas Slash zou kopen...

Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een 2WD, of is een 4wd evenveeel fun om mee te rijden en beter?

Komt erop neer dat je in de 1/10 2 keuzes hebt:

* Standaard model met afstandbediening, brushed motor, een NiMH batterij en lader voor 310 (in webshops) en topsnelheid van 50 kmh ongeveer

* VXL model met afstandbediening en brushless motor voor 380 eur, maar daar komt dan nog lader en batterij bij... Deze heeft topsnelheid van 100 kmh ongeveer maar met 2 lipo erbij en een lader komt dat op 600 eur...

Iemand advies welke beter is en wat beste keuze is? Het is vooral combinatie van kids die ermee spelen en ik zou daar ook af en toe wel eens mee spelen :lolz:

 

@manneke Denk dat jij hier wel ervaring in hebt...

Oh ja, en enig idee waar je die dingen in WVL ergens lokaal kan kopen?

 

Mijn pa heeft een goedkoop alternatief van de HobbyKing, maar ja daar moet je per 30min rijden rekenen op 2u eraan sleutelen :fp:

Hoe oud zijn ze?

als ze noet te jong zijn, sowieso brushless. Max zit nu aan zijn 7de brushed motor op een jaar tijd 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid