Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

Ik zou ook voor zo één gaan. Geen zin om ‘iets kleins’ te kopen om het gewoon te worden want twee dagen later sta je terug in de winkel om een zwaarder model.
6S in die Nero is te doen. Is serieus snel, maar doenbaar.
Ik rij 4s in mn buggy, 6s in mn losi en meestal 6s in mn baja. Als ik eens zot wil doen steek ik er 8s in, voor op het strand. Ergens anders is dat niet doenbaar. Met mn zandbandjes trekt die moeiteloos wheelies, en dat heeft een lange wielbasis. Bochtenwerk is iets anders [emoji51]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, manneke said:

 


Met andere tandwielen waarschijnlijk. Is compleet nutteloos eigenlijk, zeker zo’n model.

 

Dat andere tandwiel zit erbij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, manneke said:

 


Crashes zijn lucratief voor hen he emoji6.png

 

Is dat zo? Vroeger verving je alles wat kapot ging door iets aftermarket in metaal. Meestal geanodiseerd in kleuren die niet bij mekaar pasten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de RC wereld niet meer opgevolgd, maar Arma kende ik nog niet, Losi, HPI, Kyosho, FG wel.
De laatste hier was dus een Traxxas Slash. Daarvoor had ik nog een nitro Protech Enigma XS. En toen ik zelf jong was, had ik een Tamiya Bigwig. Maar nitro is inderdaad veel meer afstellen, ander bougies enz. Maar dat geluid en die geur.... het had wel iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo? Vroeger verving je alles wat kapot ging door iets aftermarket in metaal. Meestal geanodiseerd in kleuren die niet bij mekaar pasten. 
Ik heb dat toch gedaan bij de koppeling/ tandwiel. Eerst 2 standaard types kapot getrokken. Dan maar een racekoppeling besteld met metalen tandwiel, Traxxas heeft ook een upgrade maar nog steeds plastic. Veel beter, enige nadeel meer geluid.2acee7a90c54bdc2e6ec0e8ebae63335.jpg609a9511f4d6ed1402bc0c7a009dc724.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2018 om 13:35, ir_fuel zei:

Hoe vet :inlove: 

Ik ken er helemaal niks van, maar iets waar ik aan denk: kan je verschillende soorten "printmedium" verkrijgen, o.a. stuff dat sterk genoeg is om onderdelen van een R/C car te printen? Want dat vangt kloppen gelijk zot.

(Oké, stock onderdelen gaan ook kapot, soms belachelijk snel.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Hoe vet :inlove: 

Ik ken er helemaal niks van, maar iets waar ik aan denk: kan je verschillende soorten "printmedium" verkrijgen, o.a. stuff dat sterk genoeg is om onderdelen van een R/C car te printen? Want dat vangt kloppen gelijk zot.

(Oké, stock onderdelen gaan ook kapot, soms belachelijk snel.)

Tuurlijk.

Als je dit kan printen op een standaard printer zal de rest ook wel lukken zeker? :P 

skate-trucks-base-by-dnoree-1-3500-3500.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okaaaaay, yep sounds legit. :D

:up:

Fuck zo beestig!

 

Edit: jammaja, blijft dat wel heel na wat street, hoe zit dat er uit na een paar boordstenen grinden? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Okaaaaay, yep sounds legit. :D

:up:

Fuck zo beestig!

 

Volledig geprint, behalve de kas (en de motoren en elektronica, duh :P ), inclusief de banden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF, inclusief de banden? :lolz: 

Zo beestig. :inlove:

Ik snap waarom je je daar op gesmeten hebt. Da's echt de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wilt ge de kas ook printen?

Here you go

 

 

Dat is trouwens allemaal op "gewone" printers met materiaal dat gelijk wie kan kopen he.

 

Den deze heeft overlaatst ook ene gemaakt:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger had ik zo een Schumacher op nitro, ocharme mijn buren :lolz:

 

Reed veel te hard, trok continu wheelies en als je brokken reed mocht je weer in de UK bestellen in een tijd waar dat nog niet ging zoals vandaag... :lolz:

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid