Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik ben gisteren nog eens naar eeklo geweest. Nieuwe voorbanden gelegd, achterbanden pasten niet. Ik ben nog niet echt tevreden met de baanligging, ik moet veel te veel corrigeren. Het kan ook aan het mul zand liggen + relatief fijne banden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren nog eens naar eeklo geweest. Nieuwe voorbanden gelegd, achterbanden pasten niet. Ik ben nog niet echt tevreden met de baanligging, ik moet veel te veel corrigeren. Het kan ook aan het mul zand liggen + relatief fijne banden...

Ik moet zeggen dat ik schrik van hoe een goede baanligging die nieuwe heeft,hij is 2wd en mn andere 4wd dus ik had gedacht dat dat een pak minder ging zijn maar het lijkt beter,of toch een heel pak wendbaarder.

Of anders is het het verschil electro/nitro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 12 jaar competitie gereden bij mrco in oudenaarde, 1 : 10 elektro 2wd. Ook nog indoor 1:10 dtm gereden.

Is nu al paar jaar geleden, gestopt wegens tijdsgebrek, maar heb wel nog al mijn materiaal. Als ik op de pc zit zal ik eens wat fotos van toen posten. Echt wel c

Leuke tijden beleefd, met meer dan 10 man tegelijk op circuit, waarvan 4 binnen enkele tienden dezelfde rondetijden draaiden, echt wel spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, bij onze Kyosho's was het probleem toch vooral dat zout. Lagers werden wel elk seizoen 2x preventief vernieuwd.

Amai, ik deed 4 jaar met een set lagers, wel na elke wedstrijd als het vuil lag, ze uit de wagen halen, ze open doen en kuisen in aceton. Dan verslijten die niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele foto's van weleer:

MRCO2006-Race03-2WDAction%20(2).jpg

MRCO2006-Race04-2WDAction%20(184).jpg

MRCO2006-Race04-2WDAction%20(172).jpg

MRCO2006-Race10-Rostrum%20(5).jpg

MRCO2006-Race10-2WDAction%20(2).jpg

MRCO2005-Race08-2WDAction%20(1).jpg

MRCO2004-Rostrum-03.jpg

MRCOInfo-Track-01.jpg

Ik reed met een Associated RC10 B3. Voor DTM klasse had ik een Associated TC3. (heb ze nog wel staan)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, dat ziet er een proper parcours uit! Als ik dat vergelijk met het mul zand waar ik op rij... :)

Zaterdag ga ik eens binnenspringen bij Shamrock in Maastricht, eens kijken voor achterbanden die passen. Ik zoek ook nog een stevig model voor mn neefje (6jr), het mag ook wat vooruit gaan want hij ziet mij rijden en is er zot van natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het alleen maar aanraden om wat competitie te rijden. (geen BK, maar gewoon plaatselijke competitie)

Het is zoveeeeeel leuker/spannender dan gewoon wat gaan rijden op een parcours.

Het hoeft daarom ook niet duur te zijn, verschillende clubs hebben reglementeringen betreffende motoren/batterijen/banden zodat iedereen wat met dezelfde wapens strijd en niet degene met de dikste portefeuille.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het alleen maar aanraden om wat competitie te rijden. (geen BK, maar gewoon plaatselijke competitie)

Het is zoveeeeeel leuker/spannender dan gewoon wat gaan rijden op een parcours.

Het hoeft daarom ook niet duur te zijn, verschillende clubs hebben reglementeringen betreffende motoren/batterijen/banden zodat iedereen wat met dezelfde wapens strijd en niet degene met de dikste portefeuille.

Ja, dat kan ik best geloven, maar het probleem is dat ik zo geen clubs vind in mijn buurt. Ik woon in Brugge, en Eeklo is het dichtst om te rijden op een parcours...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Koekelare is er ook een parcours maar dat is nog verder zeker?

Diezelfde club heeft in de winter 2 wekelijks ook een sporthal waarin ze dan speciale tapijten leggen voor indoor te rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Koekelare is er ook een parcours maar dat is nog verder zeker?

Diezelfde club heeft in de winter 2 wekelijks ook een sporthal waarin ze dan speciale tapijten leggen voor indoor te rijden...

Ja, dat is wel nog een eindje. In Eeklo hebben ze ook een indoor parcours voor onroad en men kan daar ook vliegen met heli's of vliegtuigjes. Misschien kijk ik deze winter eens voor een helicoptertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hierbij post ik ook even mijn gedeelte van de Hobby :

De huidige waar ik dit seizoen mee heb gereden, verschillende club wedstrijden en 1 uithoudings wedstijd van 200km.

Serpent 966 TE 1/8

vgpu8g.jpg

2z6sh3n.jpg

2wegk03.jpg

256abdx.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele sfeer pics te MRG in Genk

Opwarming tijdens een club wedstrijd.

2ah61ar.jpg

In actie met de Serpent 966 (witte)

rausxz.jpg

Nog even alles checken voor finale :)

35cfzfn.jpg

ezgweo.jpg

Even 30min voor 110% concentreren

xp2blv.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat sfeer pics van de 200km wedstrijd.

Het team waar ik in reed (The Roadrunners :) )

De auto uiterst rechts is mijn Serpent 966

2ylqmph.jpg

Zelf in actie

28h3mt5.jpg

Alles was terug dik in orde :)

21l5y12.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij post ik ook even mijn gedeelte van de Hobby :

De huidige waar ik dit seizoen mee heb gereden, verschillende club wedstrijden en 1 uithoudings wedstijd van 200km.

Serpent 966 TE 1/8

vgpu8g.jpg

Je hebt spacers nodig vooraan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice!

Die dingen vliegen echt, enkel jammer van het kutgeluid :D

Ik mis het geluid en de geur van die 3,5ctjes nu al.

Winter seizoen is begonnen en dan rij ik 1/12 Pancar.

Super om mee te rijden, super snel, handeling is super, maar een beetje emotieloos.

Geen zwarte vingers meer tijdens het sleutelen, geen koppelingen wat stuk gaan :), versnellingsbakloos, stank vrij :D

Het Is een super klasse 1/12 maar 1/8 verkies ik toch liever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine wereld toch :D

Enkel onroad gedaan? Of ook ooit 1/6 offroad e.d. geprobeerd?

Idd ;)

Neen nooit off road gereden, heb altijd voor On road gekozen en zal ik ook blijven rijden.

Vroeger 1/10 touring car gereden zie pic. hieronder, deze staat ook nog te koop.

Is compleet nieuw opgebouwd.

Daarna 1/8 begonnen, omdat 1/10 klasse bijna niet meer gereden werd.

En in de winter rij ik indoor 1/12 Pancar, nog maar net mee begonnen.

Pics. volgen nog van de Pancar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid