Jump to content

Porsche 911 Sport Classic


Audi S8
 Share

Recommended Posts

8 minuten geleden, Audi S8 zei:

Volgens de Belgische configurator is het optionele uurwerk standaard aangevinkt. Meteen 12,7k aan opties erbij :lolz:

Er zijn opties in België? Hier is er haast niks dat je nog kan bijbestellen.

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden, The Swede zei:

Er zijn opties in België? Hier is er haast niks dat je nog kan bijbestellen.

Beperkt aantal opties zoals bijvoorbeeld elektrische spiegel, LED sfeer verlichting, power steering plus, Burmester, zetel ventilatie, ....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Naish said:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Ik had dus nog niet door dat je ook nog andere kleuren kon kiezen, itt de vorige SC die een vaste config had…

Dan heeft het meer zin om opties aan te bieden natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

11 minuten geleden, Phil zei:

Ik had dus nog niet door dat je ook nog andere kleuren kon kiezen, itt de vorige SC die een vaste config had…

Dan heeft het meer zin om opties aan te bieden natuurlijk.

Het aantal opties blijft wel vrij beperkt, auto is vrij compleet vind ik.

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Naish zei:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Dit model vraagt voor mij persoonlijk geen PTS kleur. Sport Grey is perfect.

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Naish zei:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Hei, @Naish: dit is toch iets voor u! Ipv een gt3. Uw kroost kan erin, met madame naar Spanje rijden is wat meer in stijl en op de AM ladder sta je weer een trap hoger 😉

  • Like 2
  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Alexanderr zei:

PTS is maar beschikbaar voor een beperkt aantal auto's.

Zijn er eigenlijk te koop voor het gewone publiek? Of staan die voor de show op de configurator?

Link to comment
Share on other sites

Te duur en persoonlijk vind ik hem niet zo wauw... 

Daarnet nog wat foto's gekeken en de achterkant is te druk, de voorkant is weer sportdesign look,... 

En de achterbank, kids zijn ondertussen op niveau gekomen dat ze moelijk beginnen passen achteraan. Dus ja even kort wat lokaal verkeer, maar langere ritten met gezin zijn sowieso met de taycan.

Link to comment
Share on other sites

7 uren geleden, The Swede zei:

Zijn er eigenlijk te koop voor het gewone publiek? Of staan die voor de show op de configurator?

Er is veel meer vraag dan aanbod. Het lijkt me logisch dat een Porsche Centre die niet zomaar aanbiedt aan klanten die voor het eerst binnenspringen …

Als ik zie hoe absurd veel aanvragen we binnenkrijgen … wauw!

Link to comment
Share on other sites

16 uren geleden, The Swede zei:

Pippo! Dat is hier AM! 

Sorry...

Proud member van de AM-sukkelaarsbrigade

Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, Alexanderr zei:

Er is veel meer vraag dan aanbod. Het lijkt me logisch dat een Porsche Centre die niet zomaar aanbiedt aan klanten die voor het eerst binnenspringen …

Als ik zie hoe absurd veel aanvragen we binnenkrijgen … wauw!

En hoe ga jij daar dan mee om?

Je verkoopt de auto aan de koper die een premie wil betalen? Of jullie maken een lijstje op van wie mag kopen? 

Is je quota al uitverkocht als je enkel aan klanten verkoopt die al herhaaldelijk bij je dealership kochten? Of zijn er nog wagens over waar je gaat moeten kijken of je gaat verkopen aan "nieuwe klanten"?

4 uren geleden, saabi zei:

Jammer dat dit een beleggingsproduct is en geen liefhebbersauto….

Heeft Ferrari daar niet eens proberen maatregelen tegen nemen dat je de wagen niet mocht kopen om te speculeren?

Eigenlijk zouden ze dergelijke wagens moeten verkopen met een clausule die 3 jaar geldig is en oplegt dat als je niet jaarlijks x duizend km rijdt (dat mag laag zijn, zoals bvb 2000-3000km), Porsche de wagen voor drie jaar mag terugkopen aan een vooropgestelde prijs. Of je kan het contract zo maken dat je er pas eigenaar van wordt na drie jaar en x km en dat de wagen eigenlijk ondertussen als een soort van leasing is.

Zo vermijdt je dat dergelijke wagens gewoon gestockeerd worden.

Een maat van mij in Monaco heeft zo een resem Porsches in garages staan in en rond Monaco puur om te speculeren. Hij weet zelfs niet welke hij heeft en geeft gewoon toe dat de wagens nooit gereden hebben. Ze worden gewoon om de x tijd door de Porsche mechanieker bezocht om even te starten en onderhoud te doen indien nodig. 
Hijzelf heeft duidelijk nul interesse in autos.
Hij rijdt voor gewone verplaatsingen rond met een L322 Range TDV8 en gaat liefst te voet of met de taxi. Ik heb wel gehoord dat, wanneer hij in Knokke is in de zomer, hij graag met zijn Rolls flaneert (kwestie van toch te laten zien dat hij een geslaagd zakenman is)(wat hij ook echt wel is). 

Als autoliefhebber vind ik dit echt triest. 

 

Link to comment
Share on other sites

12 minuten geleden, Naish zei:

Sorry...

Proud member van de AM-sukkelaarsbrigade

Ik kan me niet voorstellen waar ik in de AM ranking dan terechtkom met mijn tweedehands dieselwrakken. 

  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, PieterA said:

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Zoals ze hebben geprobeerd bij de Ford GT.

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, PieterA zei:

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Ik zie heel wat commentaren op Facebook in de 911 groep over "zouden moeten verplichten dat de autos rijden zoniet moeten ze worden teruggebracht".

Op zich natuurlijk niet legaal mogelijk. Enige manier waarop je dit kan doen is door dergelijke autos de eerste jaren enkel als "lease" te geven waarbij de klant de wagen enkel kan persoonlijk kopen op het eind indien er aan bepaalde voorwaarden voldaan is. 

Gehaaid dat er plots een pak minder kandidaten zijn. Want eens je geen meerwaarde meer kan realiseren, wordt dit gewoon een nogal dure speciale editie en dan vraag ik me af of er nog zoveel kandidaten gaan zijn. 

Link to comment
Share on other sites

bij de allocaties van de GT R PRO en zéker de GT Black Series werd dat voorafgegaan aan een grondige screening, zowel op importeursniveau als dealerniveau.

je weet op voorhand dat je mensen gaat teleurstellen - maar m.i. werd dat proces eerlijk en chronologisch aangepakt 

voor de Black Series stonden er al klanten meer dan 3 jaar op de 'lijst'... 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist, William Blake zei:

maar m.i. werd dat proces eerlijk en chronologisch aangepakt 

Het is daarom dat ze op een bepaald moment wat allocaties hebben ontnomen van bepaalde mensen 🤣

Link to comment
Share on other sites

7 minuten geleden, Carlito zei:

Het is daarom dat ze op een bepaald moment wat allocaties hebben ontnomen van bepaalde mensen 🤣

is 't echt? op dealer-niveau toch niet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions