Jump to content

Porsche 911 Sport Classic

Audi S8
 Share

Recommended Posts

Ik heb enkel nog maar aftermarkets gehad onder mijn C450. Voor de rest nog nooit... Maar, ik vind het wel dikwijls knapper, en zeker de laatste tijd met die lelijke OEM velgen, en zeker onder bepaalde EV's. 

Die heb ik verlaagd met AC Schnitzer verlagingsveren, en velgen waren OEM BMW styling 238 in 20".

De minst leuke BMW die ik ooit gehad heb. 

spacer.png

• Like 1

20 uren geleden, -Fred- zei:

Ik zou dan toch de idioot zijn die GT3 wielen onder zijn GTS steekt :D

Ik zou dat ook perfect durven. :D  Vind eigenlijk zga alle CL-velgen van Porsche dik in orde qua looks.
Bij uitbreiding: van de 992 vind ik eigenlijk alle velgen echt knap.

20 uren geleden, -Fred- zei:

www.augmentwheels.com maakt sublieme "replica's".

Nice, kende ik helemaal niet. Zijn ze kwalitatief OK?

Edit: even website bekeken, da's helemaal geen standard issue "replica" gerief, maar 't zijn gesmede velgen, ofwel een set voor 1 van de reeksen waarvoor ze hun eigen "standaardsets" voorzien, ofwel helemaal op maat. Nice ❤️ 

Ik ben erop gekomen via dit project. Hoewel ik de wielen op zich te groot vond, was ik wel onder de indruk van hun "made to fit" aanpak. Ben ze blijven volgen en zie toch regelmatig dikke oem+ setups passeren. Waaronder panamera met GT3 wielen 😋

21 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik ben erop gekomen via dit project. Hoewel ik de wielen op zich te groot vond, was ik wel onder de indruk van hun "made to fit" aanpak. Ben ze blijven volgen en zie toch regelmatig dikke oem+ setups passeren. Waaronder panamera met GT3 wielen 😋

Gelijkaardig aan de 964 met (ik denk dezelfde) 17" wielen van die Youtube-vlogger van AmmoNYC.
Staat trouwens ook op hun website, zie ik.