Ga naar inhoud

Porsche 911 Sport Classic


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ik heb enkel nog maar aftermarkets gehad onder mijn C450. Voor de rest nog nooit... Maar, ik vind het wel dikwijls knapper, en zeker de laatste tijd met die lelijke OEM velgen, en zeker onder bepaalde EV's. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik verlaagd met AC Schnitzer verlagingsveren, en velgen waren OEM BMW styling 238 in 20".

De minst leuke BMW die ik ooit gehad heb. 

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, -Fred- zei:

Ik zou dan toch de idioot zijn die GT3 wielen onder zijn GTS steekt :D

Ik zou dat ook perfect durven. :D  Vind eigenlijk zga alle CL-velgen van Porsche dik in orde qua looks.
Bij uitbreiding: van de 992 vind ik eigenlijk alle velgen echt knap.

20 uren geleden, -Fred- zei:

www.augmentwheels.com maakt sublieme "replica's".

Nice, kende ik helemaal niet. Zijn ze kwalitatief OK?

Edit: even website bekeken, da's helemaal geen standard issue "replica" gerief, maar 't zijn gesmede velgen, ofwel een set voor 1 van de reeksen waarvoor ze hun eigen "standaardsets" voorzien, ofwel helemaal op maat. Nice ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erop gekomen via dit project. Hoewel ik de wielen op zich te groot vond, was ik wel onder de indruk van hun "made to fit" aanpak. Ben ze blijven volgen en zie toch regelmatig dikke oem+ setups passeren. Waaronder panamera met GT3 wielen 😋

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik ben erop gekomen via dit project. Hoewel ik de wielen op zich te groot vond, was ik wel onder de indruk van hun "made to fit" aanpak. Ben ze blijven volgen en zie toch regelmatig dikke oem+ setups passeren. Waaronder panamera met GT3 wielen 😋

 

Gelijkaardig aan de 964 met (ik denk dezelfde) 17" wielen van die Youtube-vlogger van AmmoNYC.
Staat trouwens ook op hun website, zie ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid