Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Ja ga miss komen, maar heb wel ergens een serieus lek. Ga hem terug binnen steken denk ik en hem volledig in orde laten zetten. Miss ook ineens koppeling. Zou willen dat ik vervolgens jaar ongestoord mee kan kletsen zoals met een nieuwe.. Ge moet ergens uw 13de maand aan spenderen...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist een Gestänge voor mijn Scheinwerferklappmechanismus besteld  ^_^

 

Dat is het stangetje die verbonden is met de klaplichten, en na 20 jaar dienst doen durven die nylon cups aan de uiteinden wat te verslijten, waardoor mijn linker-klaplicht lichtjes davert.

 

Common MX5 NA issues  :inlove:

 

MX-5-Gest%E4nge-f%FCr-Scheinwerfer-Klapp

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik heb dezelfde issue met m'n linkerklaplicht :lol: Maar het stoort eigenlijk niet echt dus ik laat dat maar wat zitten.

 

Bwa, ik zie mijn licht echt daveren bij het schijnen op plakkaten langs de weg, dus ik vermoed dat het heel irritant voor tegenliggers of voorliggers.

 

+ ik hoor het ook soms klapperen bij putten enzo. En als we een van de vele rammels bij de NA kunnen uitsluiten doen we dat maar  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens een hele tijd rondgereden met een koplamp die wat los zat. De kerel die die gesteld had, had blijkbaar 1 schroef wat te ver losgedraaid en dat zat de hele tijd op en neer te trillen voor zot. Op de autostrade gingen ze wel wat vlotter opzij had ik de indruk dus heb best lang zo rondgereden :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens een hele tijd rondgereden met een koplamp die wat los zat. De kerel die die gesteld had, had blijkbaar 1 schroef wat te ver losgedraaid en dat zat de hele tijd op en neer te trillen voor zot. Op de autostrade gingen ze wel wat vlotter opzij had ik de indruk dus heb best lang zo rondgereden :ninja:

 

Ooit ook gehad dat zo'n schroefje eruit was getrild :D Lag gelukkig nog gewoon op die afdekking onder de lamp.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit ook gehad dat zo'n schroefje eruit was getrild :D Lag gelukkig nog gewoon op die afdekking onder de lamp.

 

Fuck, daar zegt ge wat. Toen ik m'n bougiekabels enz. vervangen heb, heb ik ook een random losse vijs gevonden in de buurt van m'n linkse klaplicht. Verder compleet vergeten en niet meer bij stilgestaan. Heb ze wel nog steeds liggen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck, daar zegt ge wat. Toen ik m'n bougiekabels enz. vervangen heb, heb ik ook een random losse vijs gevonden in de buurt van m'n linkse klaplicht. Verder compleet vergeten en niet meer bij stilgestaan. Heb ze wel nog steeds liggen :lol:

Veertje heb je ook nodig he. 3 schroefjes per lamp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar als je zegt "eerst herstellen en dan upgrades" en ik vervolledig "dus nooit upgrades?" doel ik op het feit dat je continu bezig bent met die brakke zeepbakjes op te lappen. :D

 

mopjes uitleggen :cry::noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid