Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Zijn er hier heren die mij kunnen helpen aan de officiële naam, eventueel typenummer of code, of eventueel onderdeelnummer van de std 20" RS6-velgen van de vorige (C7) RS6?

Deze velg, dus:

$_57.jpg

In de brede versie, dus. Niet de 8 duim brede (véél te smalle en vlakke) wintervariant.

Een screenshot van eoa (intern?) onderdelendatabase waarop én onderdeelnummer en officiële naam oid ware splendid.

@Bouncing Bullet @TomT @JanC @Avantus ea

Hartelijke dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, JanC zei:

@gTa Du fragst, wir drehen: https://www.original-felgen.com/4g0601025cdz338z8.html

ET21 lijkt me degene die je zoekt (zie verwijzing naar de vergelijkbare velg van de RS7 in ET35).

Verklaring voor de gevoelde liefde.
Dit ronde ding is van edelen huize.

https://www.fuchsfelge.com/de/raederuebersicht/modell/audi-rs6.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Zag laatst voor het eerst de C8 in het echt. Nardograu (denk ik).
Teleurstelling van formaat. Weg is het understatement, weg is de klasse.
Audi maakt opeens de schreeuwerigste kar in z'n categorie, en het staat wat mij betreft als een tang op een varken.
Vooral die achterbumper is erover, zelfs als je 'm in het zwart bestelt. En over het algemeen ziet het ding er te lomp uit, met veel te grote wielen.
Nee, 'k heb heimwee naar de oude stijl, waarbij alleen een kenner aan de hand van subtiele hints kon zien dat het spel hard vooruit gaat.
Dit dus (al is het interieur iets té klassiek): https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303919079&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&maxFirstRegistrationDate=2019&minFirstRegistrationDate=2014&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=d98f59ce-5301-da4d-964c-960ec4b3c2d2

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Zijn er hier heren die mij kunnen helpen aan de officiële naam, eventueel typenummer of code, of eventueel onderdeelnummer van de std 20" RS6-velgen van de vorige (C7) RS6?

Deze velg, dus:

$_57.jpg

In de brede versie, dus. Niet de 8 duim brede (véél te smalle en vlakke) wintervariant.

Een screenshot van eoa (intern?) onderdelendatabase waarop én onderdeelnummer en officiële naam oid ware splendid.

@Bouncing Bullet @TomT @JanC @Avantus ea

Hartelijke dank!!

4G0601025CD 

9,5Jx20H2 ET 21    5x112

 

edit: wat jan dus postte

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3/9/2020 om 22:41, JanC zei:

En die velgen waren inderdaad heerlijk op de C7, ook al zijn ze verdorie zeldzaam

Inderdaad, staat er goed mee. Nieuwe RS4 ook, altijd op die grotere lelijkere exemplaren.

Op 3/9/2020 om 22:03, gTa zei:

Verklaring voor de gevoelde liefde.
Dit ronde ding is van edelen huize.

https://www.fuchsfelge.com/de/raederuebersicht/modell/audi-rs6.html

Leuke site! :) Kende ik nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, 3000 zei:

Leuke site! :) Kende ik nog niet

Het merk Fuchs wel, neem ik aan?

Meest bekende modelletje:

Fuchsfelge: Das Rad für Audi Quattro, BMW i3, Porsche 911 - auto motor und  sport

De site heb ik ook nog niet zo lang geleden ontdekt, ttz het overzicht van alle velgen die ze voor OEM maakten.
Heerlijk hé :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Vicious zei:

Dat zetelpatroon!

Achter elk hexagoontje zit een hydraulische actuator, al die dingen samen worden gestuurd door een CPU en vormen zo de 4D-massagezetels.
Wegen wel 378 kg (per stuk) en maken dus 't grootste deel van 't overgewicht van die kar uit, maar hey: rugmassage > neutraal sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, gTa zei:

Het merk Fuchs wel, neem ik aan?

De site heb ik ook nog niet zo lang geleden ontdekt, ttz het overzicht van alle velgen die ze voor OEM maakten.
Heerlijk hé :inlove: 

Ja Fuchs kende ik al, wist niet dat ze zoveel OEM velgen maakte. Bijna allemaal "de mooie velg" van dat model auto :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, gTa zei:

Achter elk hexagoontje zit een hydraulische actuator, al die dingen samen worden gestuurd door een CPU en vormen zo de 4D-massagezetels.
Wegen wel 378 kg (per stuk) en maken dus 't grootste deel van 't overgewicht van die kar uit, maar hey: rugmassage > neutraal sturen!

Belangrijkste vraag: is dit een idee ontsproten aan het geniale Musk-brein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je toch hard mee gaan als je die kist kent. Laat zich mooi zetten in de bocht. Je"ziet" het gewicht wel van die ketel, heb medelijden met die bandjes 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Greg zei:

Kan je toch hard mee gaan als je die kist kent. Laat zich mooi zetten in de bocht. Je"ziet" het gewicht wel van die ketel, heb medelijden met die bandjes 😆

En de remmen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid