Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Een Coyote? Nee.

 

 

Natuurlijk niet. Het systeem vertrouwt volledig op user input en die is nooit waterdicht.

 

Ik denk dat hij doelt op VISA gegevens via telefoon doorgeven...

 

M'n zus zou ook de hare willen vernieuwen, maar wacht dus ook af tot die problemen opgelost zijn met de site uit voorzorg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Welke zouden jullie aanraden om te kopen op dit moment, m.a.w. waarom zou ik 100 euro meer geven aan de nieuwe Coyote?

Ik heb de plus en voor mij meer dan genoeg. De laatste tijd toch alleen maar file meldingen en onzichtbare obstakels :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog altijd het eerste model, is het echt de moeite om de laatste nieuwe te hebben? Kan je dat ruilen met opleg of hoe zit dat?

 

De plus is al in kleur :)

Kan je niet ruilen maar op Groupon verkopen ze de nieuwe al een paar dagen met fikse korting. Dacht 89 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij vooral stoort is dat de laagste volumestand al teveel is, kan dit stiller bij de nieuwe?

 

Ja, vééél stiller.

 

De verlichting daarintegen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms stel ik met toch vragen bj het aantal verkenners die het toestel opgeeft.

 

Ik was deze namiddag in Reningelst, een piepklein dorpje op een 6 km van Poperinge en hij gaf 23 verkenners op!!!? Dit in een straal van 3 km.

 

Als er daar 1 verkenner rondrijdt zal het al hallucinant veel zijn

 

B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms stel ik met toch vragen bj het aantal verkenners die het toestel opgeeft.

 

Ik was deze namiddag in Reningelst, een piepklein dorpje op een 6 km van Poperinge en hij gaf 23 verkenners op!!!? Dit in een straal van 3 km.

 

Als er daar 1 verkenner rondrijdt zal het al hallucinant veel zijn

 

B)

 

Je heb echt geen idee hoeveel mensen al zo een coyote hebben hoor.

 

Ik denk dat 90 tot 95% van mijn klanten daarmee rondrijdt ! Ik kan mij al geen wagen meer voor het hoofd halen die wij gedetailed hebben die er geen had zitten ... :lol:

 

 

En als ik hier in de buurt een lokale controle tegenkom is die altijd al gemeldt geweest door een man of 10. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het niet :oops:

 

de titel was weer spannender dan de deal :noparty:

 

http://www.groupon.be/deals/deal-national/VIPriva-/16983048?context=sold-out&treatment=similar-category&bcsp=WjTB4tMbBWvnqjjWg1O_Sg

 

 

  • OPTION 1 : Un Mini Coyote Plus pour 89€ au lieu de 129€ (dont 10€ offerts par VIPriva.com)
  • OPTION 2 : Le nouveau Coyote pour 169€ au lieu de 199€ (dont 30€ offerts par VIPriva.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb echt geen idee hoeveel mensen al zo een coyote hebben hoor.

 

350.000 in België, en 97% hernieuwt zijn abonnement

 

En als ik hier in de buurt een lokale controle tegenkom is die altijd al gemeldt geweest door een man of 10. 

 

:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

de titel was weer spannender dan de deal :noparty:

 

http://www.groupon.be/deals/deal-national/VIPriva-/16983048?context=sold-out&treatment=similar-category&bcsp=WjTB4tMbBWvnqjjWg1O_Sg

 

 

  • OPTION 1 : Un Mini Coyote Plus pour 89€ au lieu de 129€ (dont 10€ offerts par VIPriva.com)
  • OPTION 2 : Le nouveau Coyote pour 169€ au lieu de 199€ (dont 30€ offerts par VIPriva.com

 

Ai neen, een Franse Coyote. Neen, dank u! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb echt geen idee hoeveel mensen al zo een coyote hebben hoor.

 

Ik denk dat 90 tot 95% van mijn klanten daarmee rondrijdt ! Ik kan mij al geen wagen meer voor het hoofd halen die wij gedetailed hebben die er geen had zitten ... :lol:

 

 

En als ik hier in de buurt een lokale controle tegenkom is die altijd al gemeldt geweest door een man of 10. 

 

 

We spreken hier wel over de westhoek hé, en dan nog putje westhoek.

De mobiele controles die ik tegenkom ben ik bijna altijd de eerste om ze te melden.

 

23 verkenners is en blijft onmogelijk in die regio, vraag maar aan B3noit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke raden jullie eigenlijk aan om aan te schaffen? Touchscreen shit etc moet niet maar mag.. Ik wil gewoon 1tje die z'n werk goed doet zonder al teveel prul..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms stel ik met toch vragen bj het aantal verkenners die het toestel opgeeft.

 

Ik was deze namiddag in Reningelst, een piepklein dorpje op een 6 km van Poperinge en hij gaf 23 verkenners op!!!? Dit in een straal van 3 km.

 

Als er daar 1 verkenner rondrijdt zal het al hallucinant veel zijn

 

B)

 

Vraag me dat ook vaak af. In een compleet afgelegen gebied nog steeds +10 verkenners rond je hebben vind ik toch vreemd.

Mijn Coyote valt tegenwoordig trouwens regelmatig uit, duurt telkens paar minuten tegen dat hij terug werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

350.000 in België, en 97% hernieuwt zijn abonnement

 

 

:fp:

 

 

Spreekt toch eigenlijk wel weer boekdelen over België dat dat enkel daar nog nog tot op de meter mag functioneren. Enfin, het weze de gebruikers gegund hoor. Maar het is weer geen toeval dat het in pakweg Duitsland tout-court verboden is, in Frankrijk niet nauwkeurig meer mag werken en dat er in België met geen woord over gerept wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke raden jullie eigenlijk aan om aan te schaffen? Touchscreen shit etc moet niet maar mag.. Ik wil gewoon 1tje die z'n werk goed doet zonder al teveel prul..

 

Als je een wil zonder veel prul dan de Plus. Als je kan genieten van de meerwaarde van de nieuwe dan moet je het doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We spreken hier wel over de westhoek hé, en dan nog putje westhoek.

De mobiele controles die ik tegenkom ben ik bijna altijd de eerste om ze te melden.

 

23 verkenners is en blijft onmogelijk in die regio, vraag maar aan B3noit

 

Er zijn er wel degelijk 23 hoor, alleen mag je niet vergeten dat in de omgeving van een stad ze in een straal van 5 km ofzo rekenen en niet enkel op die baan zelf. 

 

Begrijp ook niet waarom ze dat doen, aangezien je toch slechts flitsers kan zien als je die baan zelf genomen hebt...

 

En wat betreft eerste meldingen; het klopt dat ik ze ook meestal zelf moet melden in de secundaire banen. Op autostrades en autowegen heeft die me gelukkig al veel geholpen :)

 

Wat betreft secundaire wegen heb ik een andere oplossing op facebook opgestart met een groep van 550 leden ondertussen.

En ik moet zeggen dat het heel goed werkt in combinatie met mobiel internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid