Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ja daar gaat het mij niet over, maar als dat waar is dan krijgt een heel deel van de gebruikers toch nooit een update binnen?

Klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb ook die mails gehad. Je kan al pre-orderen, maar enkel als je je abo tegelijk verlengt :roll:

En ik vind het geen vooruitgang. Een touchscreen is wel hip, maar je kan niet meer blind op die knoppen drukken. Handig achter het stuur en lekker veilig.

Jij hebt de software update al hé? Welke software versie is die update?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nog steeds "1.2" verschijnen op mijn scherm en hij heeft nog steeds kuren soms.

Idem. Gisteren ongeveer 3u gereden dus de update zou binnen moeten zijn maar ik zie ook nog steeds 1.2. Deze nacht heb ik hem ook heel de tijd laten aanliggen en nog steeds hetzelfde verhaal. De mijne heeft nu wel 2x een random herstart gedaan wat kan wijzen op een eventuele update. Ik hou het in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn coyote krijgt de laatste tijd heel traag een gps verbinding. Van Kortrijk tot Kruishoutem geen GPS-fix.. Hij hangt nochtans continu aan de stroom.

Nu ben ik geflitst dus zou ik wel een oplossing willen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb nu de nieuwe coyote. Echt content van. :)

 

Echter, 1 ding stoort me mateloos. Het scherm (zelf op de laagste lichtstand) is VEEL te fel. 'S nachts is mijn hele gezicht verlicht ... dus mij voor- en tegenliggers kunnen mijn gezicht perfect zien in een donkere wagen.

 

Ik ga nu proberen met windowtinting film de boel wat te verduisteren  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar weken terug haal ik me 'n nieuwe smartphone. Bij de google app store zie ik plots dat ik ooit iCoyote heb gekocht, was ik al vergeten. Oké, dan opnieuw installeren. En wat blijkt? Alhoewel m'n abo al van in 2011 verlopen is, heb ik nu plots een abonnement tot ergens na de zomer 2013!? Oké dan, dankewel prairiehond.

 

Nog mensen voorgehad? Tijdelijke actie?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu proberen met windowtinting film de boel wat te verduisteren  :roll:

 

Altijd geweten dat ge 'n brokke van nen tuner waart gij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn die mini coyote plus eigenlijk goede toestelletjes? Staan momenteel aan 99 euro en overweeg me er een aan te schaffen.

 

Heb de i coyote op smartphone maar vergeet hem 90 % van de tijd aan te zetten, nutteloos dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de nieuwe coyote. Echt content van. :)

 

Echter, 1 ding stoort me mateloos. Het scherm (zelf op de laagste lichtstand) is VEEL te fel. 'S nachts is mijn hele gezicht verlicht ... dus mij voor- en tegenliggers kunnen mijn gezicht perfect zien in een donkere wagen.

 

Ik ga nu proberen met windowtinting film de boel wat te verduisteren  :roll:

 

Klopt. Ik heb het toestel al een aantal keer uitgeschakeld omdat het me stoort. Laat je eens weten hoe het die verduistering lukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Ik heb het toestel al een aantal keer uitgeschakeld omdat het me stoort. Laat je eens weten hoe het die verduistering lukt?

 

Verduistering is perfect gelukt en het effect was perfect !

 

Echter, door de film werkte de touch screen niet meer correct. Geen idee hoe die touchscreen werkt, maar als ik links boven duwde werd hij ergens helemaal anders geregistreerd :lol:

 

Ik zal er maar mee leven zeker :(

Ik ga wel een mailtje sturen naar coyote of ze de brightness niet wat lager kunnen zetten in de software, want ik kan mij niet voorstellen dat iemand stand 2 tot 9 gebruikt :lol::)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé, ik vervoeg de coyote familie, mij een mini plus aangeschaft, nu nog ergens installeren in de Merc.

 

Iemand ideen waar het best in een E klasse?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist abbo vernieuwd.De site ging niet, ze hadden duidelijk wat probleempjes. Ik bel dus naar minicoyote en krijg daar madammeke aan de lijn die weet heeft van de problemen met de site.Bon dus telefonisch bestelling gedaan en haar mijn visa gegevens gegeven. Coyote werkt perfect 10min later.

Is dat nu eigenlijk 100% te vertrouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist abbo vernieuwd.De site ging niet, ze hadden duidelijk wat probleempjes. Ik bel dus naar minicoyote en krijg daar madammeke aan de lijn die weet heeft van de problemen met de site.Bon dus telefonisch bestelling gedaan en haar mijn visa gegevens gegeven. Coyote werkt perfect 10min later.

Is dat nu eigenlijk 100% te vertrouwen?

 

Natuurlijk niet. Het systeem vertrouwt volledig op user input en die is nooit waterdicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid