Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, Challazer zei:

RS6 van de buurman staat hier ook gewoon buiten. 

Vennoot zet nooit een auto binnen. Voor hem is dat maar een simpel gebruiksvoorwerp wat hem van punt A naar B brengt😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Adro komt binnenkort met een aftermarket kofferklep met csl-style ducktail en verlengde achterlichten. 

IMG_4222.jpeg

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tommie zei:

Oei. En da's... beter?

Ik vind het wel.
Maar bon, mooier dan lelijk kan nog altijd lelijk zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het persoonlijk ook beter. Blijft een druk geheel, maar de lampen vooral doen de achterkant precies mooier ogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week in Knokke eentje zijn rijden. Mijn zoon en ik vinden het een heel dik machien de nieuwe M2. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Vorige week in Knokke eentje zijn rijden. Mijn zoon en ik vinden het een heel dik machien de nieuwe M2. 

Allez, proficiat aan onzen Benoit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Vorige week in Knokke eentje zijn rijden. Mijn zoon en ik vinden het een heel dik machien de nieuwe M2. 

De zoon van mijn beste maat heeft er eentje. Op foto vind ik het een afschuwelijke auto, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik ‘m in ‘t echt zag. Hij heeft er ook al aan laten werken en zou aan 600 achterwiel pk’s zitten. Je voelt dat hij snel is (van zodra hij grip vindt toch) maar qua rauwe beleving bleef ik toch wat op mijn honger zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, thiva zei:

De zoon van mijn beste maat heeft er eentje. Op foto vind ik het een afschuwelijke auto, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik ‘m in ‘t echt zag. Hij heeft er ook al aan laten werken en zou aan 600 achterwiel pk’s zitten. Je voelt dat hij snel is (van zodra hij grip vindt toch) maar qua rauwe beleving bleef ik toch wat op mijn honger zitten.

In het zwart vind ik ze ook nog wel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Krikkie zei:

In het zwart vind ik ze ook nog wel knap.

En met nummerplaat

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zwarte of een grijze, met cognac interieur en schuifdak. Maar eerst nog een jaarke of 2 waardeverlies laten lijden 🙏

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, bt. zei:

Een zwarte of een grijze, met cognac interieur en schuifdak. Maar eerst nog een jaarke of 2 waardeverlies laten lijden 🙏

Mijn huidige M140i heeft een schuifdak, zou het zelf niet nemen, als je schuin over een oneffenheid rijdt hoor je het kraken net als ergens achteraan in de koffer, kas is veel minder stijf. Had ik bij mijn vorige zonder schuifdak toch niet. Weet niet of dat bij de M2 ook zo is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Krikkie zei:

Mijn huidige M140i heeft een schuifdak, zou het zelf niet nemen, als je schuin over een oneffenheid rijdt hoor je het kraken net als ergens achteraan in de koffer, kas is veel minder stijf. Had ik bij mijn vorige zonder schuifdak toch niet. Weet niet of dat bij de M2 ook zo is??

Huh?

Bemerk je dat altijd of enkel indien het dak geopend is?

De laatste 5 auto’s (dailies) die hier de revue passeerden hadden/hebben allemaal een open dak of zelfs panoramisch schuifdak, ik heb nog nooit iets dergelijks opgemerkt…

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, bt. zei:

Huh?

Bemerk je dat altijd of enkel indien het dak geopend is?

De laatste 5 auto’s (dailies) die hier de revue passeerden hadden/hebben allemaal een open dak of zelfs panoramisch schuifdak, ik heb nog nooit iets dergelijks opgemerkt…

Als het toe is. Zal het eens filmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Krikkie said:

Mijn huidige M140i heeft een schuifdak, zou het zelf niet nemen, als je schuin over een oneffenheid rijdt hoor je het kraken net als ergens achteraan in de koffer, kas is veel minder stijf. Had ik bij mijn vorige zonder schuifdak toch niet. Weet niet of dat bij de M2 ook zo is??

Eigen aan F20 vrees ik. Vraag maar aan @Thebiemerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Phil zei:

Eigen aan F20 vrees ik. Vraag maar aan @Thebiemerke

Klopt, ze hebben allerlei zaken vervangen en aangepast. Zonder succes.
Die auto bleef kraken…

Toen kwamen het typische BMW antwoord ‘conceptueel’ :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid