Ga naar inhoud

2022 BMW M2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren denk eentje gezien in Knokke, orange exterieur( was in de verte) 

Kan je die krijgen in orange exterieur? 

Geplaatst:
1 uur geleden, toere zei:

Gisteren denk eentje gezien in Knokke, orange exterieur( was in de verte) 

Kan je die krijgen in orange exterieur? 

Ja, in een soort oranje-rood. ‘t Is die kleur die de zoon van mijn vriend heeft.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, thiva zei:

Ja, in een soort oranje-rood. ‘t Is die kleur die de zoon van mijn vriend heeft.

Ja was zoiets van exterieur kleur. 

Viel wel goed op ondanks dat die toch redelijk "ver" van mij vandaan was. 

Geplaatst:
14 uren geleden, ir_fuel zei:

IMG_0955.JPG

IMG_0956.JPG

Gisteren ook zo eentje gekruist, die nog wat lager tegen de grond hing.

Johnybak tot en met. 

Geplaatst:
14 uren geleden, ir_fuel zei:

IMG_0955.JPG

IMG_0956.JPG

Da's onze demo, die 's wat duurder. Volledig volgehangen met carbon... Niet mijn meug, maar 't moest.

Geplaatst:
15 uren geleden, ir_fuel zei:

Die link toont bij mij geen auto.

't Is kapot sinds gisteren idd, heb 't doorgegeven al.

Anyway, als je Patrick Smets als dealer kiest en dan naar M2 gaat kijken, vind je hem gelukkig wel nog.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

LCI is uitgebracht, configurator online geupdate sinds gisteren. Eindelijk wat kleurtjes beschikbaar...portimau blauw(niet-frozen) bijvoorbeeld. Heeft nu standaard 480pk.

image.thumb.png.dae3c44f161596ed004ef566f7fb8094.png

• Vind ik leuk 4
Geplaatst: (aangepast)

Die prijzen zijn wel zot.

En die zilveren 930M zijn knap. Kan je die op een i4 hebben? 

aangepast door Roger
Geplaatst:
29 minuten geleden, Roger zei:

Die prijzen zijn wel zot.

En die zilveren 930M zijn knap. Kan je die op een i4 hebben? 

denk dat er wel serieuze kortingen gegeven worden en dit is met het 14k kostende track pack.

• 1 maand later...
Geplaatst:

dit ziet er dan wel weer goed uit vind ik.

g87_2.jpg?v=1720772118

g87_1.jpg?v=1720772119

autoid_stand_1.jpg?v=1720772118

Waarom kan BMW niet eens wat deftige kleuren op die auto zetten??? Dit kleur is trouwens Millenium Jade van een R34 GT-R (wrap). Twiilight purple mettalic is ook een optie nu maar ik heb nog geen foto's gezien van een eentje in dat kleur. Ik begin stilaan overstag te gaan voor een G87...Hoe flikt BMW het toch altijd om auto's te maken die met mods er dan weer lekker uitzien.

Geplaatst:

Knappe kleur, maar lijkt in de verste verte toch niet op millennium jade. Toch niet op die foto's alleszins.

Geplaatst:

Spoilers en splitters zijn nu wel het laatste dat die auto nog nodig heeft. Kleur staat em wel

Geplaatst:
36 minuten geleden, -Fred- zei:

Spoilers en splitters zijn nu wel het laatste dat die auto nog nodig heeft. Kleur staat em wel

dat vind ik nu net wel.

Geplaatst:

Afgelopen vrijdag een uurtje mee mogen rijden en dan nog een tijdje als passagier. Waanzinnig apparaat wel. Looks was ik snel vergeten. Wat een stoelen ook die kuipen :inlove:

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Ik snap alleen niet waarom ze de achterkant ook niet gefixed hebben. Die achterlichten zijn één ding, maar die bumper klopt toch ook niet

Geplaatst:

Zag daar een paar weken geleden ook een video over, toen nog een prototype denk ik? Sowieso een heeeeeel pak smakelijker dan de OEM styling, absoluut. En inderdaad: ook achteraan lijdt de M2 voor mij verschrikkelijk aan dat misplaatst Duplo-design.
De vorige M2 zou een perfecte vervanger zijn van mijn huidige auto (de achterklep heb ik niet nodig en het mag wat specialer rijden dan een M140i; al is de kans extreem groot dat het een (minstens 2+2) cabrio wordt) maar zuiver owv de looks overweeg ik de huidige M2 voor geen nanometer.

Geplaatst:
54 minuten geleden, gTa zei:

Zag daar een paar weken geleden ook een video over, toen nog een prototype denk ik? Sowieso een heeeeeel pak smakelijker dan de OEM styling, absoluut. En inderdaad: ook achteraan lijdt de M2 voor mij verschrikkelijk aan dat misplaatst Duplo-design.
De vorige M2 zou een perfecte vervanger zijn van mijn huidige auto (de achterklep heb ik niet nodig en het mag wat specialer rijden dan een M140i; al is de kans extreem groot dat het een (minstens 2+2) cabrio wordt) maar zuiver owv de looks overweeg ik de huidige M2 voor geen nanometer.

Gho. Ik snap uw oordeel wel mbt looks, maar voor je een M2 voor dagelijks gebruik overweegt moet je imo toch echt met een G87 rijden. Zeker als je het budget hebt. Een G87 is tov een F87 een héél grote stap vooruit. Alle compromissen zijn veel beter in de G-series en een F87 voelt gewoon oud als je daar uit komt. Vroege G87’s kosten ook bijna evenveel als late F87 comp’s. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Jules_W zei:

Gho. Ik snap uw oordeel wel mbt looks, maar voor je een M2 voor dagelijks gebruik overweegt moet je imo toch echt met een G87 rijden. Zeker als je het budget hebt. Een G87 is tov een F87 een héél grote stap vooruit. Alle compromissen zijn veel beter in de G-series en een F87 voelt gewoon oud als je daar uit komt. Vroege G87’s kosten ook bijna evenveel als late F87 comp’s. 

Never. Ik vind hem echt spuuglelijk, sorry. En hoe goed een auto ook mag zijn, ik moet 'm ook voldoende mooi vinden (amongst other things) om 'm in huis te willen halen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minuten geleden, gTa zei:

Never. Ik vind hem echt spuuglelijk, sorry. En hoe goed een auto ook mag zijn, ik moet 'm ook voldoende mooi vinden (amongst other things) om 'm in huis te willen halen.

Dit, en een F87 is nu niet bepaald een straf om mee te rijden. Ik krijg het niet over mijn hart om een G87 te kopen ondanks dat het budget er is, doorsparen voor een Porsche dan maar. Met de juiste mods kan ik een G87 nog wel OK vinden maar mooi wordt het nooit. Ik heb ook een BMW met dezelfde schermen als de G87, ik erger mij daar mateloos aan. Technologie is voor mij geen pluspunt aan een auto...het is geen pc of een smartphone.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 27/3/2025 om 13:27, Ice_Ken zei:

Dit, en een F87 is nu niet bepaald een straf om mee te rijden. Ik krijg het niet over mijn hart om een G87 te kopen ondanks dat het budget er is, doorsparen voor een Porsche dan maar. Met de juiste mods kan ik een G87 nog wel OK vinden maar mooi wordt het nooit. Ik heb ook een BMW met dezelfde schermen als de G87, ik erger mij daar mateloos aan. Technologie is voor mij geen pluspunt aan een auto...het is geen pc of een smartphone.

iX1 en M2 hebben niet dezelfde schermen, noch hetzelfde besturingssysteem. 

Geplaatst:
3 uren geleden, Tommie zei:

iX1 en M2 hebben niet dezelfde schermen, noch hetzelfde besturingssysteem. 

Dadde! 

Wereld van verschil 🙂 

• Thanks Friendly 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid