Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Tommie zei:

Nee. :lolz: 

Heb hem wel al verkocht ondertussen. Maar we rijden er nog 6 maanden mee.

Benieuwd naar de bevindingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unpopular opinion: ik vind hem best mooi voor een nieuwe BMW :-).

Laten we blij en dankbaar zijn dat BMW dit nog bouwt. Zelf wel voor de M240i gegaan.

BB0E408E-CA9F-49B1-9B99-8E36F5928297.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, ICM zei:

:lolz:

Inderdaad, groen lachen gaan we doen, als ze voor de volgende hun hybridetoestanden uit de schuif halen, en daar staan we dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

May be an image of car

May be an image of car

May be an image of car and road

May be an image of car and road

lip en spoiler, maar zwart is vooral de beste kleur voor deze auto...en als dat het geval is, dan weet je het wel. Een goed ontworpen auto ziet er in het wit ook nog goed uit, case in point, de OG M2.

Throttle house heeft eentje op de weegschaal gezet -> 1800kg (automaat).

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ice_Ken zei:

May be an image of car

May be an image of car

May be an image of car and road

May be an image of car and road

lip en spoiler, maar zwart is vooral de beste kleur voor deze auto...en als dat het geval is, dan weet je het wel. Een goed ontworpen auto ziet er in het wit ook nog goed uit, case in point, de OG M2.

Throttle house heeft eentje op de weegschaal gezet -> 1800kg (automaat).

Miljaarde :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ice_Ken zei:

May be an image of car

May be an image of car

May be an image of car and road

May be an image of car and road

lip en spoiler, maar zwart is vooral de beste kleur voor deze auto...en als dat het geval is, dan weet je het wel. Een goed ontworpen auto ziet er in het wit ook nog goed uit, case in point, de OG M2.

Throttle house heeft eentje op de weegschaal gezet -> 1800kg (automaat).

Oef, prachtig 😍

Tuurlijk is de OG M2 mooier, maar in de hedendaagse context met BMW’s huidige designtaal vind ik de G87 toch wel lekker geworden. Zeker na alle lelijke hokken (7 reeks, XM, 5 reeks, …) die we de laatste tijd kregen. 

Tja dat gewicht, dat is er, maar t’is ook weer iets van deze tijd. Zij die hun auto niet op circuit rijden zullen er niet erg van wakker liggen, en dat weet BMW zelf ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, TaxWizard zei:

Oef, prachtig 😍

Tuurlijk is de OG M2 mooier, maar in de hedendaagse context met BMW’s huidige designtaal vind ik de G87 toch wel lekker geworden. Zeker na alle lelijke hokken (7 reeks, XM, 5 reeks, …) die we de laatste tijd kregen. 

Tja dat gewicht, dat is er, maar t’is ook weer iets van deze tijd. Zij die hun auto niet op circuit rijden zullen er niet erg van wakker liggen, en dat weet BMW zelf ook. 

hedendaags? 2016 is geen 30 jaar geleden. Het is een nieuwe architectuur akkoord, maar ik heb nog nooit een auto 300kg zwaarder weten worden in 1 generatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ice_Ken zei:

hedendaags? 2016 is geen 30 jaar geleden. Het is een nieuwe architectuur akkoord, maar ik heb nog nooit een auto 300kg zwaarder weten worden in 1 generatie.

Ik wel F82 M4 -> G82 M4 ging toch ook van 1500kg naar 1800kg? En de M2 deelt dit platform? Stond al 2j geleden in de sterren geschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Asserti zei:

Wacht tot je hem in het echt ziet!

Dat de M2 er in het echt nog oke uit ziet wil ik nog geloven, maar die M performance uitlaat? Wat is dat jong :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dat de M2 er in het echt nog oke uit ziet wil ik nog geloven, maar die M performance uitlaat? Wat is dat jong :lolz: 

Er komt ook niet eens ‘méér’ geluid uit, als je ze naast elkaar hoort. Dus wie hem koopt, doet dat (althans in de EU) voor de looks… 6k 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, TaxWizard zei:

Ik wel F82 M4 -> G82 M4 ging toch ook van 1500kg naar 1800kg? En de M2 deelt dit platform? Stond al 2j geleden in de sterren geschreven. 

Ja logisch, maar die heeft wel 4wd

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Ja logisch, maar die heeft wel 4wd

Optioneel ja, standaard is gwn RWD. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, TaxWizard zei:

Optioneel ja, standaard is gwn RWD. 

Uiteraard maar mijn punt was dat een 4WD 4 deurs berline van 1800kg nog niet te gek is, maar voor een 2deurs coupé'tje wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ice_Ken zei:

Uiteraard maar mijn punt was dat een 4WD 4 deurs berline van 1800kg nog niet te gek is, maar voor een 2deurs coupé'tje wel.

De 2-deurs coupé's zijn eigenlijk altijd aan de zware kant geweest bij BMW. De E46 m3 bv en het vorige model M2 wegen ook +1500kg, deze is nu wel heel zwaar, da's waar, maar blijkbaar komt het chassis er wel weer heel goed mee weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jules_W zei:

... maar blijkbaar komt het chassis er wel weer heel goed mee weg. 

Tuurlijk. Maar je gaat consumables slijten nog eens zoveel sneller. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jules_W zei:

De 2-deurs coupé's zijn eigenlijk altijd aan de zware kant geweest bij BMW. De E46 m3 bv en het vorige model M2 wegen ook +1500kg, deze is nu wel heel zwaar, da's waar, maar blijkbaar komt het chassis er wel weer heel goed mee weg. 

De mijne op de weegschaal 1485kg met kwart tank benzine. Lichtgewicht spec...geen schuifdak, manueel, manuele zetels. Comp was 1550kg minstens.

 Licht is dat niet, maar een golf 7 gti weegt er ook 1350kg ofzo met fwd en een 4 cilindertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid