Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Denniske zei:

Tuurlijk. Maar je gaat consumables slijten nog eens zoveel sneller. 

en tis nu niet dat dat goedkoop is op een M

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 1/7/2023 om 15:25, bt. zei:

Jah @Tommie, spill the beans!

Nog altijd niet gelukt! Net terug van vakantie - met de Z4 naar 't Garda :inlove: - maar nu zondag pak ik 'em mee naar Oostende en terug. 

Ik probeer iets te melden. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24/7/2023 om 18:30, Tommie zei:

Nog altijd niet gelukt! Net terug van vakantie - met de Z4 naar 't Garda :inlove: - maar nu zondag pak ik 'em mee naar Oostende en terug. 

Ik probeer iets te melden. :D 

@bt. Hij is precies niet terug geraakt. Kleine tank of zo?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

eentje voor ons gehad, toevallig als we met de X3 onderweg waren, in het rood.  Details achteraan blijven *** maar in het algemeen zag ie er wel "vet" uit.  Hij blijkt wel trager te zijn 🙂 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gezien in BMW Welt, hij stond er in dat licht blauw/grijze kleur. In het rood of het zwart mogen ze hem direct afzetten. Komt veel beter over in het echt dan op foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Had de M2 er meer zo uitgezien, zou hij veel meer liefde gekregen hebben denk ik. Tuners doen het helemaal verkeerd, ze maken het nog erger. In plaats daarvan zou er een soberder bodykit moeten uitkomen. #unpimpzeauto

spacer.png

 

 

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/11/2023 om 11:12, Super95 zei:

 

Efkes samenvatten é:
- Dus initieel vond hij hem lelijk, ivgl de vorige M2. Maar we waren mis omdat het een goeie allrounder is. Dat lijkt me iig niks te maken hebben met uiterlijk :D en omdat je aan de binnenkant zit zie je 't toch niet dus dan is het wel ok
- De motor klinkt een beetje plattekes, hij is niet emotioneel enz.... maar hij is gewoon snel dus dan moeten we dat aanvaarden
- Het stuurgevoel trekt op niet veel, maar hij stuurt wel scherp en het is toch allang geleden (sinds de E36 blijkbaar) dat een BMW nog gevoel kon bieden. En andere auto's hebben het ook niet dus dan is het niet erg
- Hij is zwaar maar je voelt het niet (maar je banden en remmen voelen het wel, en die kosten geld).... of heeft hij gewoon al lang niet meer met een echte wendbare auto gereden?
- Manueel kost meer, terwijl het gemarket wordt als driverscar
- Uw ballen slapen na een half uur, maar die heb je niet echt nodig met al die elektronica
- De schermen zijn niet ideaal, maar 't is maar show en je hebt het eigenlijk niet nodig
- 't is een M3 qua afmetingen, dus het is eigenlijk geen klein sportwagentje
- Hij is wel zeer comfy.....maar da's niet erg want het moet geen raw road racer zijn (zo wordt het spel wel verkocht dacht ik)

Dus minder emotie, minder involvement, alweer sneller en saaier. Zot dat dat de boodschap is en dat die positief zou moeten zijn :s al een sjanse dat het kraam nog dwars gaat of de lol was helemaal weg :') Liefhebberij is moeilijk aan het worden heb ik de indruk

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier nog eens terug komen...ik heb er een stuk of 20 gezien op Essen motorshow, en de conclusie is dat er veel kan gedaan worden met een verlaging, een set wielen, en wat extra's om het ding er uit volledig over the top er te doen uitzien zeg maar in het genre koersauto. Maar het ontwerp klopt gewoon niet, er zijn echt hoeken van waaruit dat ding er gewoon raar uitziet. 

Uiteindelijk zelfs met eentje gaan rijden en ja...het is een betere daily maar daar stopt het dan ook zeker. Het voelt te kunstmatig aan voor mij gevoel en het is echt wel een grote auto geworden, wat het nog moeilijk maakt om op onze kleine wegen wat spielerei te oefenen. Gericht naar een breder publiek op gebied van rijden maar niet op gebied van looks. Ik geloof niet dat het een nieuwe verkoopstopper wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Ice_Ken zei:

Hier nog eens terug komen...ik heb er een stuk of 20 gezien op Essen motorshow, en de conclusie is dat er veel kan gedaan worden met een verlaging, een set wielen, en wat extra's om het ding er uit volledig over the top er te doen uitzien zeg maar in het genre koersauto. Maar het ontwerp klopt gewoon niet, er zijn echt hoeken van waaruit dat ding er gewoon raar uitziet. 

Uiteindelijk zelfs met eentje gaan rijden en ja...het is een betere daily maar daar stopt het dan ook zeker. Het voelt te kunstmatig aan voor mij gevoel en het is echt wel een grote auto geworden, wat het nog moeilijk maakt om op onze kleine wegen wat spielerei te oefenen. Gericht naar een breder publiek op gebied van rijden maar niet op gebied van looks. Ik geloof niet dat het een nieuwe verkoopstopper wordt.

Absoluut geen verkoopstopper.Intussen reeds een 70 tal in stock bij de dealers.Wel koopjes te doen nu : kortingen tot 20%. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rearwheeldrive zei:

Absoluut geen verkoopstopper.Intussen reeds een 70 tal in stock bij de dealers.Wel koopjes te doen nu : kortingen tot 20%. 

ja ik zag het inderdaad. Enige reden waarom het verleidelijk blijft (dat en stage 1 = 640pk). 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/11/2023 om 16:59, PJH zei:

Efkes samenvatten é:
- Dus initieel vond hij hem lelijk, ivgl de vorige M2. Maar we waren mis omdat het een goeie allrounder is. Dat lijkt me iig niks te maken hebben met uiterlijk :D en omdat je aan de binnenkant zit zie je 't toch niet dus dan is het wel ok
- De motor klinkt een beetje plattekes, hij is niet emotioneel enz.... maar hij is gewoon snel dus dan moeten we dat aanvaarden
- Het stuurgevoel trekt op niet veel, maar hij stuurt wel scherp en het is toch allang geleden (sinds de E36 blijkbaar) dat een BMW nog gevoel kon bieden. En andere auto's hebben het ook niet dus dan is het niet erg
- Hij is zwaar maar je voelt het niet (maar je banden en remmen voelen het wel, en die kosten geld).... of heeft hij gewoon al lang niet meer met een echte wendbare auto gereden?
- Manueel kost meer, terwijl het gemarket wordt als driverscar
- Uw ballen slapen na een half uur, maar die heb je niet echt nodig met al die elektronica
- De schermen zijn niet ideaal, maar 't is maar show en je hebt het eigenlijk niet nodig
- 't is een M3 qua afmetingen, dus het is eigenlijk geen klein sportwagentje
- Hij is wel zeer comfy.....maar da's niet erg want het moet geen raw road racer zijn (zo wordt het spel wel verkocht dacht ik)

Dus minder emotie, minder involvement, alweer sneller en saaier. Zot dat dat de boodschap is en dat die positief zou moeten zijn :s al een sjanse dat het kraam nog dwars gaat of de lol was helemaal weg :') Liefhebberij is moeilijk aan het worden heb ik de indruk

Als over een paar jaren alles elektrisch is, dan gaan mensen nog heimwee hebben naar deze M2.

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24/11/2023 om 16:59, PJH zei:

Efkes samenvatten é:
- Dus initieel vond hij hem lelijk, ivgl de vorige M2. Maar we waren mis omdat het een goeie allrounder is. Dat lijkt me iig niks te maken hebben met uiterlijk :D en omdat je aan de binnenkant zit zie je 't toch niet dus dan is het wel ok
- De motor klinkt een beetje plattekes, hij is niet emotioneel enz.... maar hij is gewoon snel dus dan moeten we dat aanvaarden
- Het stuurgevoel trekt op niet veel, maar hij stuurt wel scherp en het is toch allang geleden (sinds de E36 blijkbaar) dat een BMW nog gevoel kon bieden. En andere auto's hebben het ook niet dus dan is het niet erg
- Hij is zwaar maar je voelt het niet (maar je banden en remmen voelen het wel, en die kosten geld).... of heeft hij gewoon al lang niet meer met een echte wendbare auto gereden?
- Manueel kost meer, terwijl het gemarket wordt als driverscar
- Uw ballen slapen na een half uur, maar die heb je niet echt nodig met al die elektronica
- De schermen zijn niet ideaal, maar 't is maar show en je hebt het eigenlijk niet nodig
- 't is een M3 qua afmetingen, dus het is eigenlijk geen klein sportwagentje
- Hij is wel zeer comfy.....maar da's niet erg want het moet geen raw road racer zijn (zo wordt het spel wel verkocht dacht ik)

Dus minder emotie, minder involvement, alweer sneller en saaier. Zot dat dat de boodschap is en dat die positief zou moeten zijn :s al een sjanse dat het kraam nog dwars gaat of de lol was helemaal weg :') Liefhebberij is moeilijk aan het worden heb ik de indruk

Ik vind het ook soms moeilijk om Harris nog te volgen. 
Hij is in eerste instantie nooit fan van een nieuw BMW model (deels terecht) maar uiteindelijk is het allemaal toch ok...
Is het omdat andere mainstream merken gewoon geen echte rijdersauto's meer uitbrengen en de BMW daardoor the next best thing is, of had hij ze gewoon nog niet gezien mét nummerplaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik vind het ook soms moeilijk om Harris nog te volgen. 
Hij is in eerste instantie nooit fan van een nieuw BMW model (deels terecht) maar uiteindelijk is het allemaal toch ok...
Is het omdat andere mainstream merken gewoon geen echte rijdersauto's meer uitbrengen en de BMW daardoor the next best thing is, of had hij ze gewoon nog niet gezien mét nummerplaat? 

Daarom, allemaal aan de Toyota GR86..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid