Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik vind het ook soms moeilijk om Harris nog te volgen. 
Hij is in eerste instantie nooit fan van een nieuw BMW model (deels terecht) maar uiteindelijk is het allemaal toch ok...
Is het omdat andere mainstream merken gewoon geen echte rijdersauto's meer uitbrengen en de BMW daardoor the next best thing is, of had hij ze gewoon nog niet gezien mét nummerplaat? 

Man lijkt soms bezopen te zijn, soms zeer helder idd.

Nu, door de band genomen is een BMW nog altijd een zeer goeie auto ivgl zijn concurrenten. Ik heb nu opnieuw een BMW onder mijn gat, een hybrid 3 reeks van net geen 2 ton.... en dat rijdt zeer goed out of the box. Ze marketten freude am fahren (alhoewel, doen ze dat nog?) en dat bieden ze nog altijd méér dan hun concurrenten. Alleen zijn het geen echte rijdersauto's meer, ze rijden gewoon beter dan de concurrentie en daardoor komen ze goed uit de vergelijkende testen. Als ze intern zouden vergelijken tussen de modellen dan zal Harris ook wel toegeven dat het allemaal wat meer entertainment en wat minder driverfocussed is geworden. Dat is ook geen verrassing, want er is geen vraag naar rijdersauto's meer. We are a dying breed 🙂 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

het idee dat BMW nog wel rijplezier zou bieden is omdat het nog betaalbare "pure" auto's aanbiedt. RWD, manueel, 3 deurs/coupé/cabrio, +400pk, moderne snufjes, ...

Z4 M40i komt manueel uit in 2024

M2 is manueel met RWD

Toyota Supra (maar is dan geen BMW badge)

Buiten de Mustang of een Porsche, die voor de meeste niet betaalbaar is, is er geen auto meer die die specs aanbiedt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
8 minuten geleden, tuscani zei:

Daarnet een plezant kleurtje gezien. 

20240205_105253.jpg.0c8aa1abb1c930ba879940b8e58dbe05.jpg

Ik heb hem dit weekend ook zien staan (weg Aalst-Haaltert) voor mij is dat kleur te flets persoonlijk. Blijkbaar laat die kerel die auto dag en nacht langs een steenweg staan, goed plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Ik heb hem dit weekend ook zien staan (weg Aalst-Haaltert) voor mij is dat kleur te flets persoonlijk. Blijkbaar laat die kerel die auto dag en nacht langs een steenweg staan, goed plan.

't was dezelfde baan (kerksken) dus zal er wonen. 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Ice_Ken said:

Ik heb hem dit weekend ook zien staan (weg Aalst-Haaltert) voor mij is dat kleur te flets persoonlijk. Blijkbaar laat die kerel die auto dag en nacht langs een steenweg staan, goed plan.

Hier wat verder woont er zo ene met een Alpine 110. Die staat ook gewoon buiten op straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hier wat verder woont er zo ene met een Alpine 110. Die staat ook gewoon buiten op straat.

Kennis van mij in centrum Gent laat zijn Q8 en 911 ook gewoon buiten staan. Zijn elektrische fietsen staan in een garagebox en die zijn trouwens wel al gestolen uit de box. :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

België: waar je auto's van duizenden euro's gewoon op straat staan en je rommel veilig in de garage een plaats krijgt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ice_Ken zei:

België: waar je auto's van duizenden euro's gewoon op straat staan en je rommel veilig in de garage een plaats krijgt.

Een goede verzekering hebben doet veel. en een fiets kunnen ze wel wat sneller meepakken dan een wagen. :D

Dit gezegd zijnde is de Range Rover Sport van een andere kennis, voor zijn huis opengebroken. Ze zijn er niet in geraakt, maar alle portieren zijn verwrongen en er is een klein zijruitje ingeslagen. (dubbel glas) Ze moeten 1.5maand wachten op herstelling, want Landrover is blijkbaar een ramp qua herstellingen. Hun defender heeft toevallig een kapot dagrijlicht en dat is ook 2maand wachttijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze buurman heeft toch ook een aantal maanden met zijn Vito mogen rijden, omdat de deurbekleding van zijn Velar in backorder stond.  En zonder deurbekleding functioneerde de airbag niet naar behoren, en zonder airbag, was de wagen niet meer conform.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, tuscani said:

Een goede verzekering hebben doet veel. en een fiets kunnen ze wel wat sneller meepakken dan een wagen. :D

En een auto is wat makkelijker te verzekeren dan een paar fietsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Naish zei:

Zondagmiddag thuis vertrokken naar A'pen voor overnachting tot gisterenavond.

Waar geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manana Manana hebben we geslapen... Simpel maar wel in orde en tof ingericht. Waren beetje last minute voor alles te regelen. Moesten maandagmorgen redelijk vroeg bij leverancier zijn voor collectie te kiezen en zo gecombineerd.

Wandeling in de namiddag en 's avonds gaan eten in Madonna (super aanrader imo).

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Naish zei:

Manana Manana hebben we geslapen... Simpel maar wel in orde en tof ingericht. Waren beetje last minute voor alles te regelen. Moesten maandagmorgen redelijk vroeg bij leverancier zijn voor collectie te kiezen en zo gecombineerd.

Wandeling in de namiddag en 's avonds gaan eten in Madonna (super aanrader imo).

 

Thanks, altijd leuk om hotels te leren kennen in "eigen" stad. Meestal niet iets wat je vaak zelf doet.

Madonna is wel de moeite inderdaad, de restaurants in "eigen" stad doe ik wel 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk merci @Tommie voor de tips...

De rest van je dingen staan ook op de lijst... Barriq zag er ook top uit, maar die was niet open de zondagavond. 

Bar Burbure stonden we ook aan gesloten deur de zondagavond, dan maar naar je volgende tip gegaan: The wine center :D Op terugweg van daar naar hotel passeerden we de cocktailbar Belroy's Bijou en dat zag er ook goed uit.

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Ritsuke zei:

En nog een warning er bovenop want ik heb geen idee waarnaar je verwijst? 

Ja en een warning terug want alle reacties ivm antwerpen horen hier ook niet echt thuis...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/2/2024 om 14:17, tuscani zei:

Daarnet een plezant kleurtje gezien. 

20240205_105253.jpg.0c8aa1abb1c930ba879940b8e58dbe05.jpg

Een EQS die wel knap is. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Challazer zei:

RS6 van de buurman staat hier ook gewoon buiten. 

zo weet ik ook ene staan, voor een rijhuis. Mijn (firma)daily staat nu ook wel weer buiten, de nieuwe tuintafel moet binnenstaan van mijn madam 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid