Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

Wut :o

Die foto is ook wel goed scherp aan die snelheid :P

 

Die dingen gebeuren als je PJH verplicht op de achterbank te zitten

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet een verroeste e30 met m tech kit (denk ik) te koop staan.

Gaan E30 stukken goed van de hand?

Vraagt 1000€ voor de hele auto, de auto is volledig maar niet meer te redden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oudijzer prijs voor een hele auto is momenteel maar 70€, wat zeer laag is. Dus enkel doen als je plaats en tijd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet een verroeste e30 met m tech kit (denk ik) te koop staan.

Gaan E30 stukken goed van de hand?

Vraagt 1000€ voor de hele auto, de auto is volledig maar niet meer te redden denk ik.

M-tech gaat wel geld, maar 1K gaat op't randje zijn. Wil anders wel eens mee gaan kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hommage 2002, of hoe gigantisch groot het verschil kan zijn in klasse :D

 

2u6k7ix.jpg

 

5cnkmh.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel kan beter even van de coke blijven, wat een gedrocht.

Al even erg als die CSL Hommage, al was die nog iets lelijker zelfs (komt mss door de kleur ook). De smalle nieren van een 2002 en soberheid zijn hetgeen hem typeren, en dan steken ze er brede nieren en een dikke bodykit op. :roll:
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De smalle nieren van een 2002 en soberheid zijn hetgeen hem typeren, en dan steken ze er brede nieren en een dikke bodykit op. :roll:

 

Voila, dat denk ik er ook van.

 

Enige geslaagde hommage en wat ze van mij direct zouden mogen produceren, is dit

 

4pxyky.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, al mag die toch ook nog wat bijgeschaafd worden. En dan vooral de nieren, want nu lijkt de voorkant op een boos konijn (de nieren zien eruit als konijnentanden). De CSL hommage lijkt op een boos varken van Angry Birds.. (ja, heb soms een levendige verbeelding.. Once you see it...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB

Al even erg als die CSL Hommage, al was die nog iets lelijker zelfs (komt mss door de kleur ook). De smalle nieren van een 2002 en soberheid zijn hetgeen hem typeren, en dan steken ze er brede nieren en een dikke bodykit op. :roll:

 

Vond die CSL Hommage nu juist 1 van de mooiste concepts ooit. Met veel respect voor het origineel, wat nu ook niet echt de meest sobere auto ooit was...

 

 

 

24370516782_28e2b32ceb_k.jpg20379623919_11b01d73a9_o.jpg20557384692_ac2b1e206b_o.jpg20378306358_589580d75c_o.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB

Ik denk dat je niet mag vergeten dat de auto's waarop die Hommages gebaseerd zijn, toen ze uitkwamen ook niet echt moeders mooisten waren. Vierkant, overdreven spoilers, totaal uit proportie, vrij tot zeer agressief... Hoog "in your face"-gehalte en zeer polariserend. Lijkt mij een acurate reconstructie dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meh... Ik wou posten dat de M1 hommage nog geslaagd was, tot ik die ff opzocht op Google Images.. In hetzelfde bedje ziek als de E9 CSL Hommage.. Zie er teveel een gezicht in (vooral bij de E9 CSL Hommage valt het erg op.. ik kan toch niet de enige zijn die dat ziet? :') ), daar dat bij de originelen niet het geval was. Een auto front moet neutraal zijn ipv eruit te zien als een kwaadaardig grijnzende clown. 't Is ook duidelijk dat die Hommage's allemaal door dezelfde designer(s) ontworpen zijn.

 

 

f042fa5e960350ecf6961ff438ca78a342b56292

 

vs

 

bmw-hommage-r-live-06-1.jpg

 

creepy_evil_clown_by_mikefeeney.jpg

 

 

 

joshua-stern-1973-e9-s54-front-end.jpg

 

bmw-3_0_csl_hommage-1900x1200-wallpapers

 

Ce7tk7DXEAET4mw.jpg

 

 

 

 

 

BMW-M1-1979-1600-04.jpg

 

vs

 

bmwm1hommageconcept-04.jpg

 

 

 

Zelfs de achterkant is getekend als een gezicht...

 

68baa629aff1a63a74c1a97fb339a168.jpg

 

onyx.jpg

 

 

 

bmwm1hommageconcept-11.jpg

 

 

 

De CS Vintage doet ook helemaal geen eer aan het origineel.. Ziet er vreemd uit uit zonder zichtbare bumpers. De nieren zitten zelfs in de 'bumper'... :roll:

 

bmw-cs-concept-designboom011.jpg

 

img-1317137218.jpg

 

 

Soort 'minimale' bumper zodat dat grote vlak gebroken wordt, zou nodig zijn.

 

dsc_0624.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

een moderne hommage van een icoon proberen te maken is sowieso al vrij nutteloos

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB

een moderne hommage van een icoon proberen te maken is sowieso al vrij nutteloos

 

Z8 was ook eerst een "hommage" voordat ze na enthousiaste reacties besloten om het in productie te brengen. 

Dus als gelle stopt kenkeren, zien we misschien nog is een paar interessante auto's op de weg   :P

 

 

bmwZ8_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, die Z8 is eigenlijk de enige geslaagde hommage.

 

 

bmw_z8_e52_10.jpg

 

img_1234.jpg

 

 

Komt mss ook omdat er geen schreeuwerige bodykit op de Z8 te zien is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Z8 was ook eerst een "hommage" voordat ze na enthousiaste reacties besloten om het in productie te brengen. 

Dus als gelle stopt kenkeren, zien we misschien nog is een paar interessante auto's op de weg   :P

 

 

bmwZ8_2.jpg

 

ik kenker nie joengeuuuuh, ik geniet liever van mijnen eigen classic :P;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid