Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

Belachelijk duur.

 

Wat moet een CS dan kosten van dat type? Ik zie ze online in goeie staat voor 30K gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet een CS dan kosten van dat type? Ik zie ze online in goeie staat voor 30K gaan.

Ja, 30k in goede staat.

15k te restaureren geeft u 15k voor de restauratie. Ik loop daar niet ver mee hoor, met 15k...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 30k in goede staat.

15k te restaureren geeft u 15k voor de restauratie. Ik loop daar niet ver mee hoor, met 15k...

 

Hoeveel kost het om een 190E 16v te restaureren? :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles is relatief

 

en het blijft een oldtimer, daar komt altijd wel iets aan. Dan spreken we niet over 100 euro meer of minder.

 

Dat merk ik nu ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, maar als je vergelijkt met prijzen van sommige andere oldtimers vind ik dat deze niet absurd hoog staan. Waar ook wel redenen voor zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

911's gaan sowieso zot duur

 

maar je hebt wel een punt, dat een CS een zeer stijlvolle oldtimer/auto is, die nog relatief betaalbaar blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kost het om een 190E 16v te restaureren? :ninja:

 

Ligt er net aan wat je eraan wilt laten doen natuurlijk....

 

Restaureren bedoel ik zoals wij doen met de Jaguars, BMW en Mercedessen. Dan kom je er met de waarde na restauratie jammer genoeg niet....

 

Complete restauratie van een 16v reken ik op +/- 45k.

 

"Opmaken" van een 16v begint vanaf 5k...

Link naar reactie
Delen op andere sites

911's gaan sowieso zot duur

 

maar je hebt wel een punt, dat een CS een zeer stijlvolle oldtimer/auto is, die nog relatief betaalbaar blijft

 

Geen enkele BMW classic is eigenlijk overpriced.

 

Begint pas bij youngtimers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe werkt die 'indeling'?

 

Is het chronologisch van jong naar oud : classic - youngtimer - oldtimer? 

Vanaf welke leeftijd is dan de overgang classic - youngtimer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe werkt die 'indeling'?

 

Is het chronologisch van jong naar oud : classic - youngtimer - oldtimer? 

Vanaf welke leeftijd is dan de overgang classic - youngtimer? 

 

Er is geen echt vaste indeling.

 

In principe is youngtimer alles vanaf +/- 1985 (30 jaar)

Classic alles van 1945-1985 (na-oorlogs)

Vintage is alles van voor 1940

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd dat een youngtimer ouder kan zijn dan een oldtimer. :D

 

Huh, ik volg niet.

 

0-15 : Nieuw

15-30: Youngtimer

30 + Oldtimer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens

 

In principe is youngtimer alles vanaf +/- 1985 (30 jaar)

 

 

 

 

15-30: Youngtimer

 

 

 

:D

 

 

Maar ik heb het begrepen ondertussen.  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens

 

 

 

 

 

:D

 

 

Maar ik heb het begrepen ondertussen.  ;)

 

Oeps, moet inderdaad zijn alles tot 30 jaar :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

iemand een goed adres om een 2002 turbo volledig te laten restaureren, zowel motor (staat op gas en moet terug omgebouwd worden naar benzine) als carrosserie. Liefst in regio Leuven, maar verder mag ook

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Stabilo Boss:

iemand een goed adres om een 2002 turbo volledig te laten restaureren, zowel motor (staat op gas en moet terug omgebouwd worden naar benzine) als carrosserie. Liefst in regio Leuven, maar verder mag ook

Echt volledig volledig?

Of opspuiten en zorgen dat hij draait?

Stuur mij in PM eens wat foto's aub, dan vraag ik het eens na wat dat moet kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Carlito:

Echt volledig volledig?

Of opspuiten en zorgen dat hij draait?

Stuur mij in PM eens wat foto's aub, dan vraag ik het eens na wat dat moet kosten

Volledig volledig, van interieur wel geen foto's kunnen maken. Originele velgen liggen er ook niet meer onder, wel wat roest aan de deur en er heeft een marter in de achterbank gezeten :/ zal foto's sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 320 loopt na een stevige snelwegrit stationair onregelmatig, hij zakt dan soms heel eventjes in de toeren om zich direct terug te herpakken tot 750 toeren. Op zich geen groot probleem maar misschien iemand die er raad mee weet ?

Bij deze ook een rijtest van een dubbelganger van mijn karretje, zijn identiek :).

En als ik kon kiezen ging ik toch met de 75 naar huis :oops: Busso V6 :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid