Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

 

Oldtimerfarm :lol:

 

282 auto's in het aanbod waarvan 152 in de "bargain corner"

 

 

When a car has been for sale too long or its owner wishes to accelerate the sale we will propose the vehicle at a price well below the normal market level. A reduced price in no way refers to a deteriorated condition. The cars presented here are not worse or better than the others.

Should you be interested in one of these cars we recommend a quick call over an email. First come, first served.

 

Maar als je dan bij "New" gaat kijken staan daar 20 wagens.

19 daarvan zijn terug te vinden in de "Bargain corner" :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Idd heel knap zo'n E21 323i, met die gescheiden uitlaat, en veel camber op de achterwielen als je fors accelereert. Toen ik een jonge gast was, had onze buurman zo eentje. Het was telkens genieten als 'm hoorde vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd heel knap zo'n E21 323i, met die gescheiden uitlaat, en veel camber op de achterwielen als je fors accelereert. Toen ik een jonge gast was, had onze buurman zo eentje. Het was telkens genieten als 'm hoorde vertrekken.

 

idd dit geluid kon je van heel ver herkennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik verschiet ervan hoeveel bepaalde onderdelen nog altijd kosten voor oude modellen als een E30.

Zo net geinformeerd voor een origineel windscherm en dat kost maar liefst +500 EUR  :huh:

 

Weet er iemand of er goedkopere alternatieven zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar vind je zo'n dingen tweedehands?

 

Ik ben echt niet zo iemand die ganse dagen kapaza en tweedehands.be zit af te schuimen... :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar vind je zo'n dingen tweedehands?

 

Ik ben echt niet zo iemand die ganse dagen kapaza en tweedehands.be zit af te schuimen... :s

 

Specifieke groepen (europees / internationaal) op FB bijvoorbeeld.

Zo geraakte ik onlangs nog aan een originele voorruit met bruine tint voor de '6  :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ooit eens een E30 windscherm tegenkomt, roep dan maar! 

 

:D

 

Specifiek --> ik volg een groep mbt E24

 

pipo  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid