Ian 511 Geplaatst: 1 februari 2016 Delen Geplaatst: 1 februari 2016 :inlove:Spijtig dat zo'n 2002 pre-facelift (met de smalle nieren en ronde achterlichten) tegenwoordig onbetaalbaar is voor een gewone sterveling als ik. Zou er m'n E30 voor durven weg doen... 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 2 februari 2016 Delen Geplaatst: 2 februari 2016 Prachtige kistjes, maar ik zou het gebrek aan een 6 cylinder te groot vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.655 Geplaatst: 2 februari 2016 Delen Geplaatst: 2 februari 2016 Prachtige kistjes, maar ik zou het gebrek aan een 6 cylinder te groot vinden M20 insteken hé ( tenzij het origineel moet blijven hé ) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMon 503 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 E28. Onlangs mottig geworden van de prijs van een E28 M5. Prijs: €80.000 en ik heb er al duurdere gezien. Een jaar of 2-3 geleden vond je die aan €25.000. Nog een droom die onbetaalbaar wordt. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 idd, de reden waarom ik voor een M535i gegaan ben Ze halen de M5's nu uit Amerika en monteren de Euro bumpers. Maar ze halen idd gemakkelijk tot 70-80K. Zottekes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.174 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 Zijn hier nog mensen, naast Malaise, die een 2002 hebben en vrij zijn op 20/02? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 Prachtige kistjes, maar ik zou het gebrek aan een 6 cylinder te groot vinden Ik denk dat je dat in die auto niet zou missen, maar ik kan verkeerd zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 Zijn hier nog mensen, naast Malaise, die een 2002 hebben en vrij zijn op 20/02? Mayo kan beter verlof nemen op 15/02 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 3 februari 2016 Delen Geplaatst: 3 februari 2016 Ik denk dat je dat in die auto niet zou missen, maar ik kan verkeerd zijn. Zal waarschijnlijk idd veel lichtvoetiger zijn dan een E28 cruiser Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.655 Geplaatst: 4 februari 2016 Delen Geplaatst: 4 februari 2016 Ik denk dat je dat in die auto niet zou missen, maar ik kan verkeerd zijn. Zal waarschijnlijk idd veel lichtvoetiger zijn dan een E28 cruiser Dat heeft toch niet te maken met het gewicht? Mijn M20 heeft maar 125pk, maar maakt qua beleving heel veel goed omdat het een 6-cylinder is. Waarom ik van mijn E28 hou: 1. Looks 2. 6-cylinder Neem dat 2e weg en ik weet niet of ik het nog zou moeten hebben, zelfs al geef je me meer vermogen in een 4cylinder. 6-cylinder in een 02 moet de max zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 4 februari 2016 Delen Geplaatst: 4 februari 2016 Neem dat 2e weg en ik weet niet of ik het nog zou moeten hebben Uiteraard niet, doe eens normaal. Da's ook de reden waarom b.v. een E36 318is (die coupé met 140pk), alhoewel even snel als de 320i (met 2-liter sixpack van 150pk) toch de beduidend mindere auto is. Hoe je 't ook draait of keert. Die zes-in-lijn maakt het helemaal. In zo'n boot als een '5 of '7 is dat plicht. Zelfs in een '3 vind ik het eigenlijk plicht (het spijt me voor alle 318is en M3 lovers, maar ik heb dat, zelfs met S14, nooit echt superspeciaal gevonden, tenzij misschien de versies die voorbij de 9.000 revden en met open intake briesen gelijk zot, en dus ook veel vermogen hebben). In een 02 heb je geen andere keuze, dus dan zou ik er niet om malen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 7 februari 2016 Delen Geplaatst: 7 februari 2016 Iemand een idee waar ik het werkplaats handboek kan vinden voor een e28 M535i? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 8 februari 2016 Delen Geplaatst: 8 februari 2016 https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/137en/index.htm 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 8 februari 2016 Delen Geplaatst: 8 februari 2016 https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/137en/index.htm Ideaal! Merci! Had er al eentje van haynes of bentley gevonden, maar de originele is 100keer veter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C_X 1.546 Geplaatst: 8 februari 2016 Delen Geplaatst: 8 februari 2016 Haynes, aka the book of lies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 8 februari 2016 Delen Geplaatst: 8 februari 2016 thanks gTa ! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 11 februari 2016 Delen Geplaatst: 11 februari 2016 Prachtige kistjes, maar ik zou het gebrek aan een 6 cylinder te groot vinden Toeval wil wel niet dat er een M20B25 in ligt zeker. Uiteraard niet, doe eens normaal. Da's ook de reden waarom b.v. een E36 318is (die coupé met 140pk), alhoewel even snel als de 320i (met 2-liter sixpack van 150pk) toch de beduidend mindere auto is. Hoe je 't ook draait of keert. Die zes-in-lijn maakt het helemaal. In zo'n boot als een '5 of '7 is dat plicht. Zelfs in een '3 vind ik het eigenlijk plicht (het spijt me voor alle 318is en M3 lovers, maar ik heb dat, zelfs met S14, nooit echt superspeciaal gevonden, tenzij misschien de versies die voorbij de 9.000 revden en met open intake briesen gelijk zot, en dus ook veel vermogen hebben). In een 02 heb je geen andere keuze, dus dan zou ik er niet om malen. Klopt. Gisteren gaan kijken naar een E36 318is coupé. Rijdt op zich niet slecht, maar een paar weken geleden heb ik ook eens met een E36 320i (sedan) gereden (tevens ook de eerste keer dat ik met een E36 gereden had). Wereld van verschil! Die sound zorgt idd voor een groot stuk van de beleving. Indien m'n E30 een 6-pitter was, had ik die E36 318is nog durven kopen, maar ik heb al een 318is (E30 dan), en had geen 'wauw, ik wil dit!' gevoel zoals ik bij de E36 320i had. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.655 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Toeval wil wel niet dat er een M20B25 in ligt zeker. Klopt. Gisteren gaan kijken naar een E36 318is coupé. Rijdt op zich niet slecht, maar een paar weken geleden heb ik ook eens met een E36 320i (sedan) gereden (tevens ook de eerste keer dat ik met een E36 gereden had). Wereld van verschil! Die sound zorgt idd voor een groot stuk van de beleving. Indien m'n E30 een 6-pitter was, had ik die E36 318is nog durven kopen, maar ik heb al een 318is (E30 dan), en had geen 'wauw, ik wil dit!' gevoel zoals ik bij de E36 320i had. Wil je terug 3 auto's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Wil je terug 3 auto's? Nee, 't was een zeer schoontje (bostongroen met beige lederen interieur, volledig originele staat, airco en 160k km) en toevallig dat die m'n pad kruiste. Wou eens zien of het even leuk was als een E36 320i maar helaas. Anders was het mss een kanshebber geweest om de W124 te vervangen op termijn. Inmiddels ben ik alweer wat gedraaid met de mind en droom ik van een C124 300CE. Al staat een E28 ook nog altijd hoog op m'n 'want' lijstje (maar voor daily use is het weer wat zonde indien 't een erg propere is, vooral in de winter), of een 190. [emoji38]z: #firstworldproblems #carguyproblems 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.655 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Nee, 't was een zeer schoontje (bostongroen met beige lederen interieur, volledig originele staat, airco en 160k km) en toevallig dat die m'n pad kruiste. Wou eens zien of het even leuk was als een E36 320i maar helaas. Anders was het mss een kanshebber geweest om de W124 te vervangen op termijn. Inmiddels ben ik alweer wat gedraaid met de mind en droom ik van een C124 300CE. Al staat een E28 ook nog altijd hoog op m'n 'want' lijstje (maar voor daily use is het weer wat zonde indien 't een erg propere is, vooral in de winter), of een 190. [emoji38]z: #firstworldproblems #carguyproblems Vooral #ianProblems peis ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Vooral #ianProblems peis ik Dat ook. [emoji38] Heb jij die Seat nog btw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 Nee, die ratelende driecilinder is al lang weg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.105 Geplaatst: 13 februari 2016 Delen Geplaatst: 13 februari 2016 E28 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 14 februari 2016 Delen Geplaatst: 14 februari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.