Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

't Probleem is, als je dat spuit in 't zwart oogt dat even opgesmukt door DDT OK Cars. Je zou eigenlijk vervangers moeten zoeken in ongespoten plastic... Idem met de bumperlip vooraan. Of gaan ze dat in matzwart zetten oid, @@Maxime S ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Probleem is, als je dat spuit in 't zwart oogt dat even opgesmukt door DDT OK Cars. Je zou eigenlijk vervangers moeten zoeken in ongespoten plastic... Idem met de bumperlip vooraan. Of gaan ze dat in matzwart zetten oid, @@Maxime S ?

 

matzwart hé. Sowieso.

Zoals gezegd: dat spuiten is het proberen waard. Voor de prijs van één voorlip is alles gespoten. Eerst het resultaat afwachten en mocht het tegenvallen, kunnen we nog altijd vervangen achteraf.

 

Wat de spiegels betreft, heb ik het gevoel dat er meer stemmen opgaan voor de zwarte. Best niet meer twijfelen dan zeker... :D

 

Ik verlang wel al extreem naar het eind resultaat. Terug volledig OEM :inlove:

 

Eigenlijk wel nog een leuk proces: beetje bij beetje alles terug origineel zetten of verbeteren.

Kleine veranderingetjes die er voor zorgen dat hij er net weer een tikkeltje beter uitziet.

Buitenstaanders merken er geen hol van, maar ik zie ze wel.

 

Vb. @@Simoni heeft de roosters vooraan weer volledig zwart gekregen. Die waren zo wat grijzig geworden met de jaren. Nu staan ze weer mooi donker zwart te blinken. Een immens verschil!

Daardoor merk je nu wel dat het kleine rode latje onder de roosters dringend moet herspoten worden. 

Ook nog nieuwe pinkertjes besteld die duidelijk een stuk oranjer zijn dan deze nu. 

 

Work in progress! :-) 

post-239-0-87742300-1461828798_thumb.jpg

post-239-0-40085700-1461828912_thumb.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat zijn de zwarte roostertjes terug proper gemaakt? Zou dat ook eens moeten doen bij de E28.

 

Ik heb dat bij de E30 gedaan met een dressing. Was niet terug als nieuw, maar het was wel zwart genoeg. Ik denk dat het allemaal afhangt van hoeveel het plastiek heeft afgezien :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

matzwart hé. Sowieso.

Zoals gezegd: dat spuiten is het proberen waard. Voor de prijs van één voorlip is alles gespoten. Eerst het resultaat afwachten en mocht het tegenvallen, kunnen we nog altijd vervangen achteraf.

 

Wat de spiegels betreft, heb ik het gevoel dat er meer stemmen opgaan voor de zwarte. Best niet meer twijfelen dan zeker... :D

 

Ik verlang wel al extreem naar het eind resultaat. Terug volledig OEM :inlove:

 

Eigenlijk wel nog een leuk proces: beetje bij beetje alles terug origineel zetten of verbeteren.

Kleine veranderingetjes die er voor zorgen dat hij er net weer een tikkeltje beter uitziet.

Buitenstaanders merken er geen hol van, maar ik zie ze wel.

 

Vb. @@Simoni heeft de roosters vooraan weer volledig zwart gekregen. Die waren zo wat grijzig geworden met de jaren. Nu staan ze weer mooi donker zwart te blinken. Een immens verschil!

Daardoor merk je nu wel dat het kleine rode latje onder de roosters dringend moet herspoten worden. 

Ook nog nieuwe pinkertjes besteld die duidelijk een stuk oranjer zijn dan deze nu. 

 

Work in progress! :-) 

Die 2 schuine uitlaten :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij zouden de spiegels rood mogen zijn, maar de driehoek waarmee ze bevestigd zijn moet zwart

Da's dan helemaal "gepruts", want BMW heeft dat nooit zo gemaakt, niet moeilijk ook als je weet dat 't zo'n spiegel betreft:

 

$_35.JPG

 

$_35.JPG

 

Ofwel volledig in kunststof, ofwel volledig in koetswerkkleur. Da's de enige logische keuze bij zo'n ding waar er geen driehoek is om ze op te bevestigen maar waar de bevestigingsplaat qua ontwerp/lijnen volledig in de spiegel zelf doorloopt.

 

Als je een "ik hep hum zelluf opgelapd met wat bussjes spuitverref uit de brieco"-look wil, moet je vooral die spiegel in 't kleur steken en daarbij de bevestigingsplaat vergeten. :D

 

 

 

 

 

Bij de opvolger van die spiegel is dat iets anders, daar heb je echt een aparte spiegel die met een smal voetje aan een aparte, driehoekige bevestigingsplaat hangt. Daar kan ik snappen dat je de schelp van de spiegel in koetswerkkleur wil maar de rest zwart (mat in de gewone gevallen, hoogglanszwart indien hoogglans Shadow-Line).

 

130327_ps-mirror.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een "ik hep hum zelluf opgelapd met wat bussjes spuitverref uit de brieco"-look wil, moet je vooral die spiegel in 't kleur steken en daarbij de bevestigingsplaat vergeten. :D

 

LOL :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een lekkere Bronzit-beige E30 (ik denk een 320i of 325i) gespot aan de Ter Platenbrug in Gent. Iets van een O-ABH-xxx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid