Ga naar inhoud

Overgangswagen voor 1 jaar


Redfive

Aanbevolen berichten

Een jaar of 8 max staat er in de voorwaarden. Is er trouwens geen tweedehands die je aanstaat bij de dealer, is momenteel toch die actie van 4 jaar garantie.
Als je dan na een jaar verkoopt kan je nog 3 jaar garantie aanbieden op je particuliere wagen, toch een mooi verkoopsargument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, SB-01 zei:

Een jaar een Lync&Co 01 in private lease aan 600 euro per maand? Geef je nadien gewoon terug...
Formule lijkt me erg succesvol. Wie voorbij Volvo Celis te SInt-Truiden rijdt moet de parking maar eens bekijken.
Daar staan meer Lync&Co's om af te leveren dan Volvo's...

Ben daar overlaatst gepasseerd opweg naar het Steakhouse in St. Truiden, das echt zot wat er daar staat van die dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SB-01 zei:

Een jaar of 8 max staat er in de voorwaarden. Is er trouwens geen tweedehands die je aanstaat bij de dealer, is momenteel toch die actie van 4 jaar garantie.
Als je dan na een jaar verkoopt kan je nog 3 jaar garantie aanbieden op je particuliere wagen, toch een mooi verkoopsargument.

Als je een nieuwe wagen koopt en na een jaar verkoopt heb je het meeste verlies. Nu net niet de bedoeling.

Het enige geval dat evt interessant kan zijn is dat je een stockwagen of demo koopt met enorme korting, en deze dan na een jaar kan verkopen voor bijna de aankoopprijs. Dan verbleekt dat Toyotaatje van hierboven (of een of andere Avensis van 4 000 eur) in het niets. Maar anders -> zo goedkoop mogelijk aankopen.

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bompa zei:

 

Het enige geval dat evt interessant kan zijn is dat je een stockwagen of demo koopt met enorme korting

Schijnt dat er tegenwoordig goede voorwaarden zijn op een Aston DBX uit voorraad.

  • Grappig 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bompa zei:

Als je een nieuwe wagen koopt en na een jaar verkoopt heb je het meeste verlies. Nu net niet de bedoeling.

Het enige geval dat evt interessant kan zijn is dat je een stockwagen of demo koopt met enorme korting, en deze dan na een jaar kan verkopen voor bijna de aankoopprijs. Dan verbleekt dat Toyotaatje van hierboven (of een of andere Avensis van 4 000 eur) in het niets. Maar anders -> zo goedkoop mogelijk aankopen.

Exact mijn advies ook, heb de topicstarter ook afgeraden om bij ons een Premium te kopen voor zijn doeleinde, daar maak je gigaverlies op na 1 jaar en je haalt geen voordeel uit je 4k garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, SB-01 said:

Een jaar een Lync&Co 01 in private lease aan 600 euro per maand? Geef je nadien gewoon terug...
Formule lijkt me erg succesvol. Wie voorbij Volvo Celis te SInt-Truiden rijdt moet de parking maar eens bekijken.
Daar staan meer Lync&Co's om af te leveren dan Volvo's...

Ik heb dat ook bekeken. 1 probleem. Dat was 6 maand wachttijd eer je je huurwagen had ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Ik heb dat ook bekeken. 1 probleem. Dat was 6 maand wachttijd eer je je huurwagen had ....

heb je dat overwogen joris?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik heb dat ook bekeken. 1 probleem. Dat was 6 maand wachttijd eer je je huurwagen had ....

Ik ging dat hier ook nog posten.

Mijn ouders hebben een jaar of twee geleden zo een Lynk overwogen, maar er was inderdaad een heel lange wachttijd.  Bovendien werkten ze toen ook met een systeem van een soort van refurbishment.  Geen idee of dat nu nog zo zou zijn.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Mich said:

heb je dat overwogen joris?

Waarom niet?

Toen mijn 3 verkocht was en ze doodleuk wisten te zeggen bij BMW dat mijn i4 ineens weer opgeschoven was naar "datum onbekend" ipv hem 3 weken later te leveren, ja. Wat boeit het mij waarmee ik zou rijden op dat moment. Moest gewoon een voertuig hebben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een oud krel koopt, 't zou al gek moeten gaan dat je er 1 500 eur kosten aan hebt (als je een klein beetje met verstand koopt). Volgend jaar niet meer door op de keuring? Who cares. 't Oud ijzer geeft nog 400 eur :D

Ik schets het wat extreem, 't moet nog op iets gelijken natuurlijk, maar het contrast met nieuw is toch groot.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat boeit het mij waarmee ik zou rijden op dat moment. Moest gewoon een voertuig hebben.

And I took that literally. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

T is verbazend wat je nog allemaal kan vinden voor twee keer niks.

Trefwoorden 'gekeurd voor verkoop' en daarna verder selecteren op benzine, Toyota en Honda aanvinken en bijvoorbeeld max.2500€

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2094118280-toyota-corolla-185-000km-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2082667820-toyota-avensis-1600-vvti-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/honda/m2093089091-honda-civic5dr-automaat-100-900km-gekeurd-carpass

enzovoort...

 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Bompa said:

Dat was een Kia-dink zeker? Voila, beste oplossing.

Gratis was idd de beste oplossing :D 

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Fr79 zei:

T is verbazend wat je nog allemaal kan vinden voor twee keer niks.

Trefwoorden 'gekeurd voor verkoop' en daarna verder selecteren op benzine, Toyota en Honda aanvinken en bijvoorbeeld max.2500€

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2094118280-toyota-corolla-185-000km-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2082667820-toyota-avensis-1600-vvti-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/honda/m2093089091-honda-civic5dr-automaat-100-900km-gekeurd-carpass

enzovoort...

 

Beter dan de nieuwe lijst met bedrijfswagens op mijn werk. :D 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, SB-01 zei:

Een jaar een Lync&Co 01 in private lease aan 600 euro per maand? Geef je nadien gewoon terug...
Formule lijkt me erg succesvol. Wie voorbij Volvo Celis te SInt-Truiden rijdt moet de parking maar eens bekijken.
Daar staan meer Lync&Co's om af te leveren dan Volvo's...

 

18 uren geleden, benzfreak zei:

Die staan misschien allemaal in panne, miseriebakken 😁

Of allemaal terug ingeleverd? Ik las net een artikel deze week , dat ze van 500€ naar 600€ gegaan zijn. En dat er velen er mee gaan stoppen voor die huurprijs. ( het is geen batje meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je een batje doet als je die dingen nu koopt. Staan er heel veel te koop en dat spel heeft naar PHEV normen (in dat segment en prijsklasse) best wel een grote batterij (17kw) en rijbereik (reëel 70km)

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Fr79 zei:

T is verbazend wat je nog allemaal kan vinden voor twee keer niks.

Trefwoorden 'gekeurd voor verkoop' en daarna verder selecteren op benzine, Toyota en Honda aanvinken en bijvoorbeeld max.2500€

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2094118280-toyota-corolla-185-000km-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/toyota/m2082667820-toyota-avensis-1600-vvti-gekeurd-voor-verkoop

https://www.2dehands.be/v/auto-s/honda/m2093089091-honda-civic5dr-automaat-100-900km-gekeurd-carpass

enzovoort...

 

Kijk, zo moet het :D

Ik teken direct voor die Avensis. Of Civic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bompa zei:

Als je een oud krel koopt, 't zou al gek moeten gaan dat je er 1 500 eur kosten aan hebt (als je een klein beetje met verstand koopt). Volgend jaar niet meer door op de keuring? Who cares. 't Oud ijzer geeft nog 400 eur :D

Ik schets het wat extreem, 't moet nog op iets gelijken natuurlijk, maar het contrast met nieuw is toch groot.

Tis da. Ik wil ze nu ook niet in iets steken van 30 jaar oud, maar als het ouder is dan 8 jaar, en het er nog iet of wat deftig uitziet, kan een uitzondering gemaakt worden. Liefst heeft ze een automaat, en die zijn wat minder te vinden. Die Civic die werd gesuggereerd is wel een mogelijke optie.
Dank daarvoor alvast.
We moeten nog uitslag expertise afwachten, maar daar verwacht ik niet veel van. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Bompa zei:

Toyota raak je altijd kwijt. Uiteraard weinig spannends in. Maar 't is tijdelijk he.

En hoe jonger, hoe meer verlies. Op een auto van 3 000 eur kan je max 3 000 eur verliezen he :D 

Een alternatief is een youngtimer te kopen (nu vanaf 1994 in België ?). Voor 5 à 7k heb je meestal iets dat technisch in order staat. En je weet dat je er nadien aan dezelfde prijs vanaf geraakt. Als ik mijn W124's bekijk of de 528i, dan weet ik dat ik die wagens aan een prijs heb gekocht waar ik er aan die prijs weer vanaf kan. 

Plus, onderhoud is erg goedkoop en eenvoudig. En met wat "kiezen", kan je zelfs iets hebben dat nog leuk is om mee te rijden.

Paar auto's die me in gedachte schieten: eerste gen BMW E38, Lexus LS400, Mercedes W140, Mercedes W124,...

(Note: de 528i E39 zal in België, naar ik veronderstel, nog niet aantrekkelijk zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ex-Mooseman zei:

maar dan kun je problemen hebben met LEZ's, bijvoorbeeld.

🥱

Da's een extra motivatie om uit dergelijke linkse commie ghetto's weg te blijven. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid