Ga naar inhoud

Porsche 911 992.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Audi S8 zei:

Je gaat akkoord of je vindt het maar een dwaze opmerking?

Akkoord.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Alexanderr zei:

K had het nog gezegd hè da’k ging mailen met AG dat er ne nieweirt per se dat leer wilde en kijkt nu

Ah merci.

16 minuten geleden, Alexanderr zei:

Wel nog altijd geen elektrische koffer

Ge hadt beter vandeneerstekeer ook gevraagd om de regensensor standaard te maken.

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ICM zei:

Ah merci.

Ge hadt beter vandeneerstekeer ook gevraagd om de regensensor standaard te maken.

P14 is standaard geworden 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Alexanderr zei:

P14 is standaard geworden 🙂 

Kan het zijn dat Parkeersensoren en surround view ook standaard geworden zijn ? Kan op een GTS enkel nog het supplement van de parkeerhulp aanvinken ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Kan het zijn dat Parkeersensoren en surround view ook standaard geworden zijn ? Kan op een GTS enkel nog het supplement van de parkeerhulp aanvinken ? 

Nee, achteruitrijcamera is standaard geworden op de Coupés. Surround is altijd incl de parkeerhulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, -Fred- zei:

Toch wel? Ofwel apart ofwel samen met het sportdesign pakket. Op de configurator zie ik wel niet veel verschil

Als ik goed heb gekeken wordt dan enkel de zijschort meegespoten, maar zo’n bredere extra zijschort lijkt het niet.

IMG_1263.thumb.jpeg.915ab49221e8a56be2fd57ecc0ca52be.jpeg

19 uren geleden, flupke73 zei:

Wat was de prijs van je 991GT3?

In 2018 toen ik mijn 991.2 bestelde was de basisprijs 154k euro als ik mij goed herinner. Na korting heb ik 166k betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei. Veel geld voor niets eig. Ik dacht nog dat er verschil was met de gts opdat je die ook in het zwart kan krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Als ik goed heb gekeken wordt dan enkel de zijschort meegespoten, maar zo’n bredere extra zijschort lijkt het niet.

IMG_1263.thumb.jpeg.915ab49221e8a56be2fd57ecc0ca52be.jpeg

In 2018 toen ik mijn 991.2 bestelde was de basisprijs 154k euro als ik mij goed herinner. Na korting heb ik 166k betaald.

- 12k€ korting bedongen als het ware

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/5/2024 om 16:53, BMWMB zei:

Voor mij is een basis Carrera voldoende.

Eentje in PTS Superior Red, chroom rond de ruiten, en binnen dat Cognac leder. Heel knap!

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Mits gebrek aan een optioneel verlaagde sportophanging, zou ik de auto voorzien van KW HAS regelbare veren om 'm 10 à 20mm te verlagen, subtiel dus. En dan te voorzien van de prachtige wielen Vossen RS92, die speciaal ontworpen zijn voor Porsche Champion Motorsport, en uiteraard in het zilver.

spacer.png

Je kan ze ook krijgen met centerlock, dus ook onder de GTS zou het kunnen. Ik zie er wat Fuchs design in. 😍

IMG_1269.thumb.jpeg.3d300c92df10677c50f3e4f83318b19e.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Hij is hier weer met zijn subtiele verlaging en zijn Vossen wielen :D 

er zijn nog zekerheden, gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ICM zei:

Enfin

echt zonde, samen met de analoge teller... het wordt té digitaal/generiek

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hij is hier weer met zijn subtiele verlaging en zijn Vossen wielen :D 

Het hoeft niet persé Vossen te zijn, maar voor de 992 hebben ze wel deze prachtige RS92's. Onder de Audi heb ik Brixton Forged gekocht. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, William Blake zei:

echt zonde, samen met de analoge teller... het wordt té digitaal/generiek

Maakt toch niets uit... rijden met die dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gTa zei:

Manuele non-S turbo wordt de sweet spot, samen met de base Carrera.

Er komt een manuele Turbo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Er komt een manuele Turbo?

 

Er werd hier en daar gefluisterd dat de basis turbo (dus niet de turbo S) ook met manuele boite zou komen, ja.
Dat is uiteindelijk ook wat er in de 992.1 Sport Classic zit, hé. (Maar daar zonder aangedreven vooras.)
Geen idee of het klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt dat een handbak met een hybride aandrijving? De electrische motor moet al achter de bak zitten dan en niet de wielen direct aandrijven. En hoe gaat de koppeling om met een motor die direct zijn max koppel levert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Deze GTS klinkt anders dan de 992.1, dat is duidelijk. Of het echt valse sounds door de luidsprekers is betwijfel ik. Ik denk dat het eerder dat het een versterking is van het motorgeluid via een 'Sound symposer', die het geluid van de motor versterkt, maar dat is geen speakersound zoals Mercedes en BMW dat wel doen ondertussen met al hun topmodellen.

Ziehier een filmpje waar het wordt uitgelegd.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de review spreken ze over speakers ergens, en soms klinkt het zeer digitaal… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Deze GTS klinkt anders dan de 992.1, dat is duidelijk. Of het echt valse sounds door de luidsprekers is betwijfel ik. Ik denk dat het eerder dat het een versterking is van het motorgeluid via een 'Sound symposer', die het geluid van de motor versterkt, maar dat is geen speakersound zoals Mercedes en BMW dat wel doen ondertussen met al hun topmodellen.

Ziehier een filmpje waar het wordt uitgelegd.

 

mijn Z4 had ook zo een soundtube, niks mis mee. Speakersound is the worst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid