Ga naar inhoud

BMW M550d xDrive

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Oh nee, de eerste die 'em wilt kopen, mag 'em meenemen hoor. :D Maar de kans dat die exact gaat zijn zoals die klant 'em wilt, is klein.

.

zou ik ook denken. aangezien het toch over redelijke budgetten gaat.

Geplaatst:
Altijd welkom voor een testritje dan he. ;)

Oh !

Man, dat laat ik mij geen 2 keer zeggen !

:D

Geplaatst:
Oh !

Man, dat laat ik mij geen 2 keer zeggen !

:D

Dan kom ik mee! :D

Geplaatst:
Nog plaats op de achterbank:D?

Ba jaaat! :D

Geplaatst:

Overbuur heeft er blijkbaar eentje besteld, ben benieuwd!

Geplaatst:

Serieuze meerprijs ten opzichte van een 535d eigenlijk.. Ik zou denk ik gewoon voor de 35d gaan en eventueel laten chippen.

Geplaatst:
Serieuze meerprijs ten opzichte van een 535d eigenlijk.. Ik zou denk ik gewoon voor de 35d gaan en eventueel laten chippen.

Hij had eerst een 535d in bestelling, maar de garage belde dat de 550d uitkwam, en heeft dan direct de bestelling gewijzigd, like a boss:cool:

Weet ik wel allemaal van de andere overbuur, die zelf met een Golf GTI VI rijdt met 300pk. Hij sprak wel over een "M5 diesel":facepalm: Ik dacht voor een miliseconde "Damn, een M5:inlove:", tot het woord diesel er achter kwam:sick::lol:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bij onze concessie staat er eentje in de showroom. Dikke kar, al ben ik geen fan van de grijze spiegelkappen.

Geplaatst:

De onze is net geleverd. Die spiegelkappen zijn een kleine WTF ja.

Geplaatst:

Zondag die van Monserez zien rijden op de E40. Pinkers zijn nog steeds een optie :inlove:

Geplaatst:
Zondag die van Monserez zien rijden op de E40. Pinkers zijn nog steeds een optie :inlove:

:lol:

Geplaatst:
Bij onze concessie staat er eentje in de showroom. Dikke kar, al ben ik geen fan van de grijze spiegelkappen.

Dat kan simpel opgelost worden met carbon M-performance spieglkappen.

Geplaatst:
Dat kan simpel opgelost worden met carbon M-performance spiegelkappen.

I know, maar ze konden er ook simpelweg exemplaren in koetswerkkleur opzetten.

Geplaatst:
Dat kan simpel opgelost worden met carbon M-performance spieglkappen.

No shit Sherlock.

Geplaatst:
No shit Sherlock.

Vind die titanium nierspijltjes typisch aan de 550x ook maar niks.

Maar dat kan simpel opgelost worden!

Geplaatst:

Stuur me een bericht als ie op kenteken staat mgv

Geplaatst:

Heb ze net alletwee gezien ( F10 en F11), allebei in Carbon. Die F11 heeft zot veel présence ! Ik vind die spiegelkappen wel cool eigenlijk, vind het niet misstaan.

Ook gisteren de volle 200m meegereden in die van Monserez, en je voelt toch wel dat er wat koppel aanwezig is. Geluid is ook wel grappig !

Geplaatst:

Hier heeft de X6 al de LED Headlights...

Geplaatst:

Wat is er mis met de speigelkappen? Te Audi-like?

Geplaatst:

Dat heeft niks te maken met Audi! Simpel: Carbonschwarz met Mineralgrau? Dat werkt niet.

Geplaatst:

Op een Ibiza FR is dat goed zo een andere kleur spiegels, maar op een klassewagen zoals een M550d trekt dat op niet veel.

Best ofwel in koetswerkleur ofwel in het carbon. Dan lijkt het vanop een afstand op zwart en dat gaat met alle kleuren.

Geplaatst:
Dat heeft niks te maken met Audi! Simpel: Carbonschwarz met Mineralgrau? Dat werkt niet.

Dat is waar! Voor de F10 van mijn pa zou ik hem de carbon splitters en de carbon spiegelkappen willen adviseren. Jammer dat die dingen zo duur zijn en het dus nog de enige overtuigingskracht zal benodigen haha;)

Geplaatst:

F11 M 550d xDrive

Op de eerste foto zie je carbon zwart met de lichtgrijze spiegelkappen.

iem358wm2.jpg

iem358wm5.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in