Ga naar inhoud

BMW F06 Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Mooi...

Zijn er al prijzen gekend?

Toen ik informeerde kwamen de schattingen toch duidelijk boven de prijzen van de CLS en A7 (die kosten nagenoeg hetzelfde bij dezelfde uitrusting). Hij zat toen wel nog onder de Panamera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi...maar hij onderscheidt zich niet genoeg van de andere "grote" BMW's vind ik. Ik ben benieuwd of ik 'm vaak ga zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi...maar hij onderscheidt zich niet genoeg van de andere "grote" BMW's vind ik. Ik ben benieuwd of ik 'm vaak ga zien.

met het nieuwe VAA ga je hem niet vaak zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat al goedgekeurd dan? Komt dat in ongewijzigde vorm in productie of komen er nog change requests? Oeps...beroepsmisvorming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat al goedgekeurd dan? Komt dat in ongewijzigde vorm in productie of komen er nog change requests? Oeps...beroepsmisvorming.

De functionele analyse is af, dat is alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geblaat en weing wol dus.

On topic: ik vind de nieuwe generatie BMW's verre van lelijk. Ze trekken wel harder en harder op elkaar maar ik heb het al eens gezegd: ik vind dat zo slecht nog niet. De familiegenen mogen zichtbaar zijn wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi...

Zijn er al prijzen gekend?

Toen ik informeerde kwamen de schattingen toch duidelijk boven de prijzen van de CLS en A7 (die kosten nagenoeg hetzelfde bij dezelfde uitrusting). Hij zat toen wel nog onder de Panamera.

1 woord:WOW:shock::inlove:

Als je dit ziet heb je toch spijt van die lelijke audi,niet?:D

Prijzen van op AW

640i Gran Coupé (6A01): € 84.000,00 incl. BTW

640d Gran Coupé (6A61): € 87.600,00 incl BTW

Lancering in België : 2 juni

BMW UK: (in ponden)

640i SE: 61.380,--

640d SE: 63.895,--

640i Msport: 66.045,--

640d Msport: 68.560,--

Link naar reactie
Delen op andere sites

In DE moet een A7 3.0 TDI TDI Biturbo 61.800 euro kosten, pak dat dat hier +/- 1500 euro meer zal zijn, toch wel een serieus verschil met de prijs die wordt vooropgesteld voor de 640d Gran Coupé.

Maar ik vermoed dat er ook wel een verschil in standaarduitrusting zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 woord:WOW:shock::inlove:

Als je dit ziet heb je toch spijt van die lelijke audi,niet?:D

Prijzen van op AW

640i Gran Coupé (6A01): € 84.000,00 incl. BTW

640d Gran Coupé (6A61): € 87.600,00 incl BTW

Lancering in België : 2 juni

BMW UK: (in ponden)

640i SE: 61.380,--

640d SE: 63.895,--

640i Msport: 66.045,--

640d Msport: 68.560,--

Eigenlijk niet... Ik vind hem eerlijk gezegd kwa lijn dicht aanleunen bij een 5 en 7 reeks en niet echt sportieve lijn...

Als ik dan naar de prijs kijk, nee dan heb ik gezien de komende VAA absoluut GEEN spijt. Ben al blij dat ik me ingehouden heb en niet voor zo'n panamera diesel ben gegaan...

25000 euro duurder dan een A7.

Huh??? Dus 10 a 15K duurder dan een panamera???

Kost een A7 "maar" 60k dan? Had dat duurder verwacht:oops:

Basis kost dat idd maar zoiets, maar start wel met een 204pk blok en maar FWD...

Ik vermoed dat er wel iets meer standaard gaat zijn op de 6 of dat mag ik tenminste hopen.

Ik dacht dat die van Naish ook in de regionen van de 6GC zat?

Mijn komt catalogprijs idd in de buurt van een standaard gran coupé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Op de CLS geven ze wel heel veel korting, want mijne pa had gisteren zelfs een beetje spijt toen hem zag dat hem voor iets meer dan de 335i een CLS had, toen hem zag dat het een 250 CDI was, was het rap voorbij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de CLS geven ze wel heel veel korting, want mijne pa had gisteren zelfs een beetje spijt toen hem zag dat hem voor iets meer dan de 335i een CLS had, toen hem zag dat het een 250 CDI was, was het rap voorbij :D

Intresting :P

Zo'n CLS ziet mijn pa (en ik eigenlijk ook) wel zitten maar dat gaat veel te duur zijn in leasing. Maar langs de andere kant; Als we daar toch zijn kunnen we evengoed een offerte opvragen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intresting :P

Zo'n CLS ziet mijn pa (en ik eigenlijk ook) wel zitten maar dat gaat veel te duur zijn in leasing. Maar langs de andere kant; Als we daar toch zijn kunnen we evengoed een offerte opvragen. :D

60k komt een 250CDI met alles erop en eraan, mits onderhandelen kan daar nog een procentje of 3-4 af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is spijtig genoeg enkel te bezichtigen in de closed room...

Hoe geraak je daar binnen, praatje met een verkoper/informant maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

60k komt een 250CDI met alles erop en eraan, mits onderhandelen kan daar nog een procentje of 3-4 af...

Amai! :shock:

Spijtig genoeg telt voor de VAA de prijs zonder korting...

Hoe geraak je daar binnen, praatje met een verkoper/informant maken?

Ik heb dat aan de verkoper bij onze dealer gevraagd en die vertelde mij dat dat kaarten waren die enkel geldig waren op een bepaalde dag of dagen. Dan kan je binnen in de closed-room waar dan onder andere de 6GC staat en komen ze rond met hapjes en champagne.

De dealer moet je daarvoor uitnodigen want zijn naar het schijnt vrij dure tickets.

Ik denk dat gisteren één van die dagen was om te gaan bezichtigen.

Dat is wat de verkoper mij vertelde. Ik ga volgend jaar proberen om kaarten te bemachtigen want alle uitnodigen waren al verzonden toen ik het vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid