Ga naar inhoud

BMW F06 Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Champagne en hapjes zegt me niks, maar dus zonder 'extra kaart van BMW' geraak je daar niet binnen. Dat niet iedereen binnen mag, daar kan ik inkomen, maar extra betalen vind ik er toch lichtjes over gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat telt niet. :D

On topic: kaarten zijn duur en beperkt, tevens is de tijd per concessie ook zeer beperkt.

Binnen is binnen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week 2 keer gezien en ik vind hem dus echt belachelijk vet.

In het begin vond ik hem weinig speciaal maar in het echt is hij bijzonder indrukwekkend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen foto's, Maxime? Welke kleurencombo heb je al kunnen bewonderen? Ik kon gewoon kostenloos reserveren bij onze dealer, nog niks gehoord van die "dure" tickets... Ik ga toch zo proberen binnen te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen foto's, Maxime? Welke kleurencombo heb je al kunnen bewonderen? Ik kon gewoon kostenloos reserveren bij onze dealer, nog niks gehoord van die "dure" tickets... Ik ga toch zo proberen binnen te geraken.

Twee keer zelfde kleur als hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de CLS geven ze wel heel veel korting, want mijne pa had gisteren zelfs een beetje spijt toen hem zag dat hem voor iets meer dan de 335i een CLS had, toen hem zag dat het een 250 CDI was, was het rap voorbij :D

On nog eens snel op die CLS terug te komen. Ik heb er vandaag vanachter ingezeten en ik zat met mijn kop tegen het plafond. Geen offerte gevraagd, enkel voor een e220 cdi met sportpakket en nog een hoop opties en die kwam al te duur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champagne en hapjes zegt me niks, maar dus zonder 'extra kaart van BMW' geraak je daar niet binnen. Dat niet iedereen binnen mag, daar kan ik inkomen, maar extra betalen vind ik er toch lichtjes over gaan.

Niet voor de klant, doch voor de dealer. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On nog eens snel op die CLS terug te komen. Ik heb er vandaag vanachter ingezeten en ik zat met mijn kop tegen het plafond. Geen offerte gevraagd, enkel voor een e220 cdi met sportpakket en nog een hoop opties en die kwam al te duur uit.

Ik ook, vanachter minder hoofdruimte dan in de E92, beenruimte was quasi hetzelfde...

Maar voor de plaats moet je zo een CLS niet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, vanachter minder hoofdruimte dan in de E92, beenruimte was quasi hetzelfde...

Maar voor de plaats moet je zo een CLS niet kopen.

Voor de ruimte moet je dat idd niet kopen, en dat is logisch ook maar ik had wel gehoopt dat een volwassen persoon achteraan zou kunnen zitten. Ik ben met m'n 1m80 nu niet zo'n reus.

Hopelijk is het bij de 6GC anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

60k komt een 250CDI met alles erop en eraan, mits onderhandelen kan daar nog een procentje of 3-4 af...

Echt?:shock:

Damn dat is wel een 'koopje'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt?:shock:

Damn dat is wel een 'koopje'

Ja, al kan ik toch niet wennen aan zo een motor in zo een klassebak.

Ok dat ding heeft 500nm, maar het is een luidruchtige diesel en dat past totaal niet bij het beeld van een CLS imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de verhoging van de VAA denk ik niet dat ik nog een nieuwe dure wagen ga kopen. Over 3 paar jaren zoek ik mij in Duitsland een 650d xdrive.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast caoimhin
Ik vind het net op niets trekken.

²²²²²

Als je even vergelijkt met dat Individual-interieur :inlove:

Verder vind ik ik de coupé duusd keer knapper, deze zegt me niets. De coupé die je in de luchthaven kan bezichtigen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze niet lelijk, maar ik zou ze zo nooit bestellen. Voor mij een tweekleurig lederen interieur met contrast stitching. Een zilvergrijze bijvoorbeeld met half bordeaux, half zwart leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de stoelen verschrikkelijk lelijk.

Dit, toen ik ze bij de M6 zag dacht ik exact hetzelfde. Ze zijn veel te breed/dik, dat bovenste stuk dan toch.

Voor de rest een geslaagde maar zeer dure auto. CLS blijft toch mijn voorkeur behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid